Fitness Seller

Leophyte's trainingslog (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Goeie MP. Is hij beter zittend of staand denk je? Je chins kunnen heel wat beter kerel. Voor iemand die zoveel benchet mag je daar dringend verandering in brengen :). Nuja je bent geen BB'er dus we zijn er minder streng op zeker?
 
Sjonge jonge... Zeg maar weer dat het diprek klote is, dat het bankje anders zit, niet huilen maar knallen :D
(kus) onder-[Afbeelding niet meer beschikbaar]-squatrek
 
meestal is mill press zittend lichter, tenminste als je rugsupport hebt. Staand is ook beter voor je rug, voor alles eigelijk, en het ziet er gewoon vetter uit.
 
@ Gunsy, plafond is idd hoog genoeg, maar kan en moet veel beter!

maurice86 zei:
meestal is mill press zittend lichter, tenminste als je rugsupport hebt. Staand is ook beter voor je rug, voor alles eigelijk, en het ziet er gewoon vetter uit.
Haha, laat ik 'm dan maar staand doen :D
wimmos zei:
Goeie MP. Is hij beter zittend of staand denk je? Je chins kunnen heel wat beter kerel. Voor iemand die zoveel benchet mag je daar dringend verandering in brengen :). Nuja je bent geen BB'er dus we zijn er minder streng op zeker?
Het maakt niet uit of ik een bb-er ben of niet, die rows/pulls van mij zijn gewoon zwak. En zoveel bench ik nog niet ;)
SiRoj zei:
Sjonge jonge... Zeg maar weer dat het diprek klote is, dat het bankje anders zit, niet huilen maar knallen :D
(kus) onder-[Afbeelding niet meer beschikbaar]-squatrek
:grumble:

Afijn, vandaag nog getraind ook :eek:

06-04-06

Ik voel(de) me niet al te best, strontverkouden, heb het aldoor koud en voel me niet al te sterk. Plan was ME box squat en vanwege m'n toestand verder een laag volume.

Box Squat:
- 5 x 50
- 5 x 70
- 3 x 90
- 3 x 110
- 1 x 120
- 1 x 130
- 1 x 140 (PR)

Front Squat:
- 5 x 75
- 5 x 80
- 5 x 85
- 5 x 90
- 5 x 95
Ging makkelijker dan vorige week (toen was het tot 5x90)

Stiff Leg Deadlift:
- 5 x 90
- 5 x 110
- 5 x 120
Laag volume, grip had het trouwens moeilijk, hams hielden het wel.

Verder nog wat buik en shrugs, paar setjes van 8x110.

Op zich wel tevreden, een pr op de box squat, front squat had ik nog over (kon ook wel 's m'n oude pr zijn) en de sldl voelde gewoon wel goed. Nu maar 's wat eten, herstellen van m'n verkoudheid (heb geen stem meer over) en hopen dat ik morgen weer kan knallen.
 
Nogmaals Beterschap!! Dude!!

Lekkere training dan nog ook al ben je verkouden!!
 
Goeie training !!
En beterschap he. Maandag wil ik weer een piep in me oren.
 
@ Gunsy en Ari: Thnx!

Vandaag nog steeds wat ziekjes, m’n stem is nog niet terug ook, maar toch getraind.

07-04-06

Bench Press:
Doel was zoveel mogelijk setjes van 92.5 van 5 (8RM van vorige week).
- Opwarmen
- 3 x 80
- 1 x 90
- 3 x 5 x 92.5
- 4 x 90
- 2 x 5 x 85
Viel dus zwaar tegen. Twee mogelijkheden:
- Ik ben zwakker dan vorige week, lijkt me niet, want voelde me of de verkoudheid na niet heel zwak ofzo
- De gewichten bij de UT zijn lager dan aangegeven/ de gewichten waar ik nu train zijn zwaarder dan aangegeven. Tjah, dan maar een van deze twee, volgende week opnieuw!

Incline Dumbbell Press:
- 6 x 24
- 6 x 32
- 5 x 34
- 4 x 34 (5f)
Kan ook beter dacht ik :o

T-Bar Row:
- 5 x 60
- 5 x 65
- 5 x 70
- 5 x 75
- 5 x 80
Ja! Dit is de echte, eerst deed ik 'm altijd met een losse stang in een hoek, maar dit ding is er speciaal voor gemaakt, voelde zwaar, maar lekker!
Ondertussen nog een aantal setjes wrist curls.

Front Pulldown:
- 5 x 60
- 5 x 65
- 2 x 5 x 70
Staggered met wat triceps extensions..

Niet echt tevreden, al zijn de gewichten niet te vergelijken in twee verschillende sportscholen. Ik neem deze training maar als referentie om te kijken of ik nog wat sterker word de komende tijd.. :D
 
barbell +10 meegerekend?
t-bar is ook zwaarder hè?

onthoud ook dat je nog niet beter bent, dat kan ook flink verschil maken in hoe iets aanvoelt. Maandag gaat het vast weer top.
 
Kan beter maar zo een ziekte, werkt zeker door op je lichaam hoor, dus zo slecht heb je het nu ook weer niet gedaan dude!! kop op!! Deze ziekte gaat ook wel weer over!!
 
een barbell van +10? Hebben jullie geen olympische barbell om te benchen?

Je had mss slecht gegeten of je geloofde er niet zo goed in vandaag.. of het is een combinatie van verschillende dingen. Volgende keer beter :).
 
Dat altijd minder.. Hopen dat deze onzin zo snel mogelijk over gaat... Mss is het verstandiger om maar ff lekker uit te zieken en dan pas weer te gaan trainen.. Neem dat weekje rust waar we het over hadden ;)

Ik kreeg vandaag nog wat leuk niets... BF nu 15,1%, daarbij is mijn VVM met 1,2 kg gestegen en dus ook mijn streefgewicht weer wat omhoog gegaan.. Maargoed, hardstikke blij naar de voetbal gegaan, ga ik daar door mijn enkel met een behoorlijke knak, nog ff doorgevoetbalt en toen maar gestopt, kan nu amper lopen, dik ei op mijn voet :(...
 
wimmos zei:
een barbell van +10? Hebben jullie geen olympische barbell om te benchen?.
in ze vorige gym was 10kg barbell. deze is olympisch. Vandaar +10.
 
SiRoj zei:
Dat altijd minder.. Hopen dat deze onzin zo snel mogelijk over gaat... Mss is het verstandiger om maar ff lekker uit te zieken en dan pas weer te gaan trainen.. Neem dat weekje rust waar we het over hadden ;)

Ik kreeg vandaag nog wat leuk niets... BF nu 15,1%, daarbij is mijn VVM met 1,2 kg gestegen en dus ook mijn streefgewicht weer wat omhoog gegaan.. Maargoed, hardstikke blij naar de voetbal gegaan, ga ik daar door mijn enkel met een behoorlijke knak, nog ff doorgevoetbalt en toen maar gestopt, kan nu amper lopen, dik ei op mijn voet :(...
Klote voor je man.. Zul je volgende week nog kunnen trainen of is het zo erg dat je thuis moet blijven?
@ all: Thnx voor het vertrouwen, maar het was gewoon slecht :D. Kan idd wel komen doordat ik wat ziekjes ben, maar goed. Dat moet de volgende keer blijken he..
 
Op dit moment kan ik vrij weinig kracht zetten op mijn voet.. Hooguit zittende oefeningen dus, maar dan moet ik daarvoor helemaal naar de UT fietsen (wat ook klote is)... Dus als het zo blijft deze week niet trainen voor mij, volgende week vakantie (sowieso rust) dus dan kom ik over 2 weken 2x zo sterk terug laten we maar denken :P..

En Leo; KEEP THE SPIRIT ALIVE!
 
je blieft een iegenwieze donder e leon

met je box squat
 
Zo Joram, al 100 gesquat? Echt ff normaal doen, met je box.
 
jongens, over normaal doen gesproken. ik heb het beste met die jongen voor, ik spreek mensen ook wel en behalve leon en wat anderen van hier hoor ik iedereen over de box squat als een zeer zeer slechte oefening, finaal voor je rug omdat je de spanning eraf haalt. vooral bij zulke gewichten dicht bij je max.

en dat gelul over mijn squat. a. ik train niet op kracht b. ik ben even druk dus heb niet zoveel tijd om te trainen, maar zsm zal ik er weer zijn. ik kan ook wel constant zitten zeuren en zaniken over hoeveel anderen trainen en squatten en deadliften maar hou toch op...

mensen bij het gezeur over mijn bench er trouwens al eens rekening mee gehouden dat ik wat lange armen heb en derhalve een veel grotere afstand met het gewicht moet afleggen?

stem al terug? en heracles gaat best lekker toch ;)
 
Je haalt ook niet de spanning van je rug, maar van je benen.
en dat gelul over mijn squat. a. ik train niet op kracht
Baby weights build baby muscles.
mensen bij het gezeur over mijn bench er trouwens al eens rekening mee gehouden dat ik wat lange armen heb en derhalve een veel grotere afstand met het gewicht moet afleggen?
Dus? Van zeuren over klote mechanics zul je niet zwaarder gaan benchen, so quit the bitchin.
 
k*tforum
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven