AndroidHealthClinic

Leophyte's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

jorasho zei:
en dat gelul over mijn squat. a. ik train niet op kracht b. ik ben even druk dus heb niet zoveel tijd om te trainen, maar zsm zal ik er weer zijn.

mensen bij het gezeur over mijn bench er trouwens al eens rekening mee gehouden dat ik wat lange armen heb en derhalve een veel grotere afstand met het gewicht moet afleggen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ja ok, maar ook wel een deel rug volgens mij. bekkenkanteling.

het is geen excuus, maar het geeft wel een reden waarom je niet zomaar met getallen kan vergelijken.
 
Joram, die box squat weten we nu wel ;). Zoals Adema het zegt klopt het gewoon, de spanning moet niet van de rug af, lukt je ook niet zonder geplet te worden. Verder ga ik er niet meer op in...

Als je het niet met mijn oefeningkeuze eens bent mag je dat best zeggen hoor trouwens, maar ga niet zo zitten happen op reacties van anderen. Als een ander met een beter argument komt leg je je er maar bij neer en kom niet met loze argumenten van 'getallen vergelijken', want dat heeft er niets mee te maken.
Discussie gesloten ;)
 
dat is een ander onderwerp ok

maar sommigen vinden het leuk te bitchen op mijn bench.

vraag me af hoe je die oefening dan uitvoert, maar oke, je moet het zelf weten :)
 
nice PR op boxsquat!

hoe bevalt de nieuwe gym?
 
Bevalt goed! Nog wel een beetje wennen, maar langzaam kruip ik uit m'n schulp ;)

10-04-06

Speed Box Squat:
- Opwarmen
- 6 x 2 x 90
- 2 x 2 x 95
Snelheid was wel goed!

Box Squat:
- 2 x 5 x 110
- 5 x 120
Ging nog aardig makkelijk

Rack Pull (vanaf knie):
- 3 x 130
- 3 x 150
- 3 x 170*
- 3 x 160*
*Techniek kon beter. Volgende keer weer gewone deadlifts, laag gewicht, aso volume!

Goodmornings:
- 3 x 5 x 70

Verder nog een aantal sets voor de core gedaan, geen zin om allemaal apart te vermelden.
Tevreden over de squats, minder over die rack pulls.
 
Squats ging zeker heel goed :thumbup:
 
Nette Speed Squats idd!!

Succes met je Conventional DL volgende keer !!
met een heuse Olympische stang die Rack Pull gedaan ofnie?
 
Hahahhaha, wat zal dat wennen zijn geweest een olympische stang :P..
 
??? Hoe kan het dat je gewone deadlift meer is dan je rack pulls.
 
eq_909 zei:
??? Hoe kan het dat je gewone deadlift meer is dan je rack pulls.
Ik kan zwaarder op de rack pulls, maar dan wordt de techniek heel slecht.
Ari70 zei:
Nette Speed Squats idd!!

Succes met je Conventional DL volgende keer !!
met een heuse Olympische stang die Rack Pull gedaan ofnie?
Volgende keer normaal bedoelde ik vanaf de grond, wel sumo...

Verder vandaag geen tijd om te trainen, morgen nog even. De rest van de week ook niet...
Tentamens..
 
thnx, box is net onder parallel.

Vandaag alweer de laatste training van deze week :o, ivm tentamens en werk aan het eind van de week (paasdrukte in een supermarkt he ;)). Dus moest ik er maar zoveel mogelijk inproppen :D

12-04-06

Speed Bench:
- 4 x 3 x 60
- 2 x 3 x 65
- 2 x 3 x 70
Gewicht 's verlaagd naar 60, kijken wat dit doet. Dit gaf werkelijk super-speed! Komende trainingen ga ik waven van 62.5 naar 67.5 in 3 weken.

Bench:
- 5 x 80
- 5 x 85
- 5 x 90
Vaag, normaal zou dit niet zoveel moeite mogen kosten, maar dat deed het wel! Zal wel komen door de speed bench.

Powerclean + Press:
1 x clean, 5xpress:
- 2 x 5 x 50 (strict)
- 5 x 52.5 (strict)
- 5 x 55 (pushpress)
- 5 x 60 (pushpress)
- 3 x 65 (4f, pushpress)

Upright Row:
- 3 x 6 x 35
Licht gehouden, komende weken wel verzwaren.

De voorgaande oefeningen was staggered met chins, 7 x 5 x BW.

Close Grip Bench ss BOR:
- 5 x 60 // 5 x 60
- 5 x 70 // 5 x 70
- 5 x 80 // 3 x 80
- 3 x 85 // 3 x 85
Pff, echt geen puf meer

Op het laatst was de kracht er een beetje uit, maar toch tevreden, alles binnenn het uur!
 
Zow, das ff knallen geweest binnen een uur, lekker hoor !
 
Best goed getraind leon.
Paasdrukte, zal best ja. Ik moet plotseling ook 3 avonden extra werken.
Heel veel succes met je tentamen morgen!
 
Lekkere training dude, Deftig gewicht voor een Speed bench!! en CG bench ss BOR ook relaxt!!

veel plezier op het werk.. en beetje rust in de trainingen kan echt geen kwaad !! kom je waarschijnlijk sterker uit terug!

succes met je tentamen!!
 
forrrrrum is traaaaaaaaaaaag
 
Hoe laat heb je tentamen? Gaan we niet nog ff biertje drinken na die tijd? Ik heb van 13.30-15.30 in WA1... We moeten ook nog een 100kg squat vieren :)
 
Laatst bewerkt:
SiRoj zei:
Hoe laat heb je tentamen? Gaan we niet nog ff biertje drinken na die tijd? Ik heb van 13.30-15.30 in WA1... We moeten ook nog een 100kg squat vieren :)

wááát....??? :) wel helemaal volgens het boekje?

congrats hoor :)
 
Back
Naar boven