Fitness Seller

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Gunsy zei:
Ik weet dat je gewonnen hebt en dat is heel mooi, jammer dat ik er niet bij was maar..............
WAT HEB JE GEDRUKT DAN!?!!??!!!?

ik wil het weten :D
Gefeliciteerd met z'n 3'en :birthday:

Als ik het goed heb:

Leophyte 100-110-115 kg (PR)
Ken 95-100-102,5(F) kg
SiRoj 70-75-80 kg (PR)

Oftewel, tis helemaal te danken aan leophyte en ken aangezien ik 93 kg woog (als echt endo:P)
Was ook nog ff lekker knallen na die wedstrijd, door de dextro en namaak red-bullshit ging het lekker
Mijn hele schouders-biceps-deel rug-triceps, doet allemaal zeer :D
 
Laatst bewerkt:
Heeft die mafkees nu echt 115 gedrukt? woooh
Jij ook gefeliciteerd met je PR!
 
Thnx!
En Joris heeft ook zeker bijgedragen, hij heeft zichzelf met 10 kg verbeterd, ook een applaus waard.
Een kort verslag van de dag..
De dag begon normaal, eerst nog een LB-training zoals te zien, maar toen om kwart over 4 met de trein. Gewapend met een paar blikjes energydrink en een sms-bombardement op Siroj (Joris) en Ken (Robin) toog ik naar Enschede..
De boodschap was duidelijk, vanavond zijn wij beesten!
We hadden afgesproken om gezamelijk te eten voor de wedstrijd om de teamspirit er alvast in te krijgen.. Dit was een goede zet, zo bleek later!
Voor de wedstrijd was er eerst een weging, met kleren aan, want ach.. zoveel maakt die ene kg toch ook niet uit he!
Ik woog in op 97.4, Joris rond de 93 en Robin iets van 88 dacht ik (en dan zit ik die twee voor endo uit te maken, maar goed!)
De wedstrijd begon en we zagen al mensen warmdrukken, 8 reps met gewichten dichtbij failure, gelukkig hadden wij een betere opbouw.
Als eerst aan de beurt voor ons was Joris, de eerste beurt zoals gepost met 70 kg, voor het vertrouwen. En dat gaf het, het gewicht knalde zowat door het dak! Vervolgens Robin met een goede 92.5 en ikzelf met een 105, het voelde allemaal goed.
Daarna moesten we de tweede beurten doorgeven. Joris had wederom een tweede, makkelijke beurt met 75 (al wel een pr!) en Robin pakte de 100, wat er ook soepel uitzag. Toen was ik aan de beurt om m'n oude pr te evenaren van 110, dit lukte en volgens Robin en Joris was dit zo'n goede beurt dat ik geen 112.5 (wat ik van plan was), maar 115 moest gaan pakken..
De laatste beurt van Joris was heel mooi, hij heeft de 80 gepakt (een record van 10 kg!) en dit was dan ook precies het gewicht waar hij op zou moeten uitkomen, het ging niet te makkelijk dus heel mooi om te zien.
Daarna was Robin aan de beurt met z'n 102.5. Jammer genoeg miste hij die net, maar hij heeft laten zien dat hij z'n kracht nog niet kwijt is, ondanks z'n superset/fullbody training en hij nou aan het cutten is.
Als laatst mocht ik voor de 115 gaan. Dankzij Robin en Joris die me enorm opfokten was ik helemaal gek, had ik een waas voor de kop en heb ik gewoon die 115 weggedrukt. Van het drukken zelf weet ik niets meer, het ging allemaal als in een roes.
Uiteindelijk bleek dit voldoende te zijn om met z'n drieen als team kampioen van de UT te worden, het was geweldig.
Volgend jaar kom ik terug om ook het individuele klassement te winnen. Daarin werd ik 4e, Robin 11e en Joris net buiten de top 20.

Vervolgens heb ik nog gemaxt op de pushpress in het krachthonk, aangezien ik toch helemaal gek in de kop was, maar ondertussen wel een supergoede focus had..
Komtie:

Push Press:
- 1 x 50
- 1 x 60
- 1 x 70
- 1 x 80
- 1 x 85 (PR)
- 1 x 87.5 (PR)
- 1 x 90 (PR)
Tjah, wat moet je daar nou van zeggen..

Eindconclusie? We waren BEESTEN!!
 
Geen sprake van dat jij die 112.5 had gedrukt jongen, we hadden er persoonlijk 2.5 bij gemieterd :)
 
Mooi man! Goede prestaties heren :thumbs: Ik neem aan dat ik jullie de 15e juli deze records weer zien komen verbeteren!?
 
Bij de Beesten af zeg!! Relaxed echt mooie PR's en op het juiste moment als team presteren, de hele nederlandse natie kan trots op jullie zijn!!
 
Hahaha, bedankt mensen.. Prachtig zoals je het verwoord hebt Leon, je haalt me werkelijk de woorden uit de mond! Het sms bombardement was ook prachtig, tijdens college ineens SMS-tjes krijgen als 'Het gaat beginnen, 100% concentratie, vanavond zijn wij beesten'.. Of 'there is no competition, cause we are the best'... Heb me cker vermaakt, was een leuke avond :)
Vergeet trouwens niet te vermelden dat robin ook nog 3 (?) weken niet heeft getraind ivm vakantie
 
SiRoj zei:
Hahaha, bedankt mensen.. Prachtig zoals je het verwoord hebt Leon, je haalt me werkelijk de woorden uit de mond! Het sms bombardement was ook prachtig, tijdens college ineens SMS-tjes krijgen als 'Het gaat beginnen, 100% concentratie, vanavond zijn wij beesten'.. Of 'there is no competition, cause we are the best'... Heb me cker vermaakt, was een leuke avond :)
Vergeet trouwens niet te vermelden dat robin ook nog 3 (?) weken niet heeft getraind ivm vakantie
Haha, mooi he.. En Robin 3 weken? nee, weekje, had hij ff nodig ;)
jorasho zei:
Geen sprake van dat jij die 112.5 had gedrukt jongen, we hadden er persoonlijk 2.5 bij gemieterd :)
Kun je dat wel tillen? ;)
eq_909 zei:
Mooi man! Goede prestaties heren :thumbs: Ik neem aan dat ik jullie de 15e juli deze records weer zien komen verbeteren!?
Thnx! Ik ben er zeker, weet niet of ik 'm verbreek.. aanvangsgewicht wordt weer 105 op de bench.
Ga niet te zwaar op de meet, verwacht trouwens niet dat Joris meedoet, misschien wel?? En Robin sowieso niet, gaat voor 7 weken proppen in Hongarije.
Ari70 zei:
Bij de Beesten af zeg!! Relaxed echt mooie PR's en op het juiste moment als team presteren, de hele nederlandse natie kan trots op jullie zijn!!
Danku danku :D
maurice86 zei:
goed gedaan gasten :thumbs:
Thnx! :D
 
Vergeet ik nog m'n training van net te posten..

09-06-06

BOR:
- Opwarmen
- 3 x 80
- 3 x 5 x 85 (PR)
Kon wel iets stricter

Incline Bench:
- 5 x 60
- 1 x 70
- 3 x 80*
- 2 x 80
- 8 x 70*
*Evernaringen van pr's.

Front plate raises:
- 8 x 10 (te licht)
- 5 x 15 (pff)
- 2 x 8 x 20 (lijkt er meer op)

Skullchrusher:
- 10 x 27
- 8 x 32
- 8 x 37
- 6 x 42 (PR)

Korte training, maar mag ook wel dacht ik na afgelopen week. Ben moe, maar voldaan..
 
Bitch training ;)

BOR magertjes!!
Front Plate Raise pfuu dat ken ik zelfs ;)
Skullcrushers --> Pull overs man das de bomb ;)

Die bench kan ik nog lang niet aan tippen maar goed! Je heb echt nog wel wat puntjes om aan te werken hoor!!
 
Leophyte zei:
Thnx! Ik ben er zeker, weet niet of ik 'm verbreek.. aanvangsgewicht wordt weer 105 op de bench.
Ga niet te zwaar op de meet, verwacht trouwens niet dat Joris meedoet, misschien wel?? En Robin sowieso niet, gaat voor 7 weken proppen in Hongarije.

Beetje meeting is nooit mis, dan ben ik maar de slappe endo, makes no difference for me :)... Als we er samen naartoe kunnen Leon, dan ga ik wel mee (mits ik vrij ben etc.)
 
goede shit bro. Nice pr op de bench, begint ergens op te lijken met je bw. En prima training ook weer behalve die set van 5x15 plate riase, was de focus even weg. 8x20 vind ik weer heel netjes!
 
g-men zei:
goede shit bro. Nice pr op de bench, begint ergens op te lijken met je bw. En prima training ook weer behalve die set van 5x15 plate riase, was de focus even weg. 8x20 vind ik weer heel netjes!
Thnx. Die plate rases waren niet zwaar hoor, was gewoon even aftasten hoe zwaar het was, 15 ging dus ook te licht, dus daarom al gestopt bij 5..

@Siroj, 15 juli doe je mee he? Al ingeschreven?
@Ari: BOR's worden aan gewerkt.. is wel 's erger geweest, skullcrushers vind ik zelf juist wel goed, geen fan van pullovers.
@Klus: thnx
Vandaag in de verzengende hitte getraind..

12-06-06

Speed Box Squat:
- Opwarmen
- 2 x 80
- 2 x 90
- 10 x 2 x 95
Was lekker, zweette me al wel kapot :D..
Dit is ja geen weer voor een blanke!

Powercleans:
- 3 x 60
- 2 x 3 x 70 (laatste rep is een filmpje van)
- 5 x 1 x 80 (ook een filmpje van)

Deadlift:
- 5 x 110
- 3 x 130
- 3 x 5 x 145
Wou 5 setjes doen met 145, maar was niet te doen met dit weer.
Ondertussen nog een klein beetje gezeur (kleine woordenwisseling) met zo'n kerel die het nodig vond om opmerkingen te maken tijdens een setje (2e setje). Zo van: stoer hoor. Misschien had ik 'm beter kunnen negeren, maar ik heb 'm gezegd dat hij eerst zelf 's fatsoenlijk moest gaan trainen.
Achteraf had ik 'm uit moeten nodigen om ook mee 'stoer' te doen.

Hyperextensions:
- 15 x BW+20
- 2 x 12 x BW+30 (PR)
- 20 x BW+20

Verder nog een paar setjes leg raises.

't was wel weer mooi geweest!
 
Ja, mensen zijn stoer als ze 10 jaar trainen en 60bankdrukken met de helft van de reps met hulp.

Leon, goed getraind vandaag. Zware oefeningen gedaan. Ook heb je 2 setjes chins nog tussendoor gedaan.
 
Maak je niet druk joh, het was al zwaar genoeg.. dat er iemand begint over stoer zijn... is eigenlijk alleen maar een compliment! en zegt een hele hoop meer over die battie boij.. dan over jou training !
 
Gunsy zei:
Ja, mensen zijn stoer als ze 10 jaar trainen en 60bankdrukken met de helft van de reps met hulp.

Leon, goed getraind vandaag. Zware oefeningen gedaan. Ook heb je 2 setjes chins nog tussendoor gedaan.
Je vergeet ook nog te vertellen wat voor 'n gruwelijk dikke armen hij wel niet had..

Ari70 zei:
Maak je niet druk joh, het was al zwaar genoeg.. dat er iemand begint over stoer zijn... is eigenlijk alleen maar een compliment! en zegt een hele hoop meer over die battie boij.. dan over jou training !
Naah, maak me er verder ook niet druk om, maar als hij dat tijdens een setje begint te roepen en het ook nog 's duidelijk sarcastisch bedoelt, dan moet je niet bij mij zijn. Ik ga 'm dan geen vriendelijk antwoord geven. Ben ook niet in de sportschool om te socializen he...
 
Back
Naar boven