AndroidHealthClinic

Leophyte's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

goed gewicht op de speed squats! Nette cleans en lekkere hypers, schijven vasthouden is idd k*t, meestal ga ik dan gewoon meer reps maken. Ik gebruik ook wel eens een olympic barbell daarvoor gewoon in een brede pronated grip vastpakken, soms roei ik die ook wel eens gelijk naar me borst, dit heet dan weer een hyper back complex, lekkere oef.

mooie training.
 
Thnx!

20-06-06

Speed Bench:
- Opwarmen
- 3 x 60
- 8 x 3 x 67.5
Snelheid goed!

Supinated Pulldown:
- Opwarmen
- 2 x 8 x 90
- 2 x 6 x 95
Ging goed, had nog iets over zelfs

Military Press:
- 5 x 40
- 5 x 50
- 2 x 60
- 6 x 65 (PR!!!)
- 2 x 6 x 60
Heerlijk, ik ging voor 5 reps en wist niet of ik 65 wel aankon, ja dus! :D

Dumbbell Row:
- 6 x 36
- 3 x 8 x 42 (pr)

Daarna nog wat skullchrushers, op aanraden van de sportschooleigenaar heb ik ze wat stricter gedaan, goed idee vond ik zelf wel.

Niet teveel qua volume, maar wel lekker.
 
Maarrre, wanneer ga je nou eens setjes doen ipv die onzin speedboxsquats? :roflol:

Leon lekker getraind weer!
 
Zie je wel geef die jongen wat vertrouwen en weer een PR erbij :) lol!
 
gaat goed Leon, maar waarom zeg je dat je mss gaat werken naar zware dubbels en trippels op de deadlift want dat heb je toch gisteren ook gedaan als ik het goed zie. Netjes van de MP
 
Thnx allemaal!
@ G-men. Was de eerste keer weer sinds lange tijd dat ik weer zwaar ging qua gewicht. En ik vond het wel lekker..
Kga sowieso een paar weken goed zwaar, in voorbereiding op 15 juli, wedstrijd van de GPC.
Bench ga ik volgende week naar een 5 RM, (box) squat ook, deads naar een 3x3 ofzo.. Die week erop alles naar een 3RM, deads misschien zelfs een dubbel. De laatste week zelf (de week van de 15e) wordt rustig..
 
lekkere training, mooie mp
 
Thnx..

Vandaag heb ik weer 's op de ut getraind:

22-06-06

Box Squat:
- Opwarmen
- 3 x 110
- 4 x 5 x 122.5 (PR)
- 5 x 125
:D

Hang Cleans:
- 3 x 50
- 3 x 60
- 3 x 65
- 3 x 3 x 70 (PR)

Goodmornings:
- 5 x 50
- 5 x 70
- 5 x 80
- 2 x 5 x 90 (PR)
Wel erg zwaar..

Shrugs:
- 6 x 120
- 2 x 5 x 130
- 8 x 120
Viel een beetje tegen

Verder nog wat leg raises gedaan..

Niet al teveel gedaan, maar wel de basis en dat ging aardig, dus ok :)
 
Na Hang Cleans is het normaal dat je niet meer vol kunt op je shrugs...

trouwens wel okay Hang Cleans.. Maar kunnen nog veel hoger dude!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
23-06-06

Bench:
- Opwarmen
- 5 x 90
- 5 x 92.5
- 5 x 95
- 5 x 92.5
- 7 x 80
Pff, zat helemaal vol

BOR:
- 5 x 60
- 5 x 80
- 5 x 85
- 4 x 90 (PR, maar niet heel strict)
- 5 x 85
- 6 x 80
- 12 x 60

Incline Dumbbell Press:
- 10 x 32
- 2 x 6 x 34
- 6 x 32
Was niet wat..

Chin-up:
- 8 x BW (supinated)
- 6 x BW+5 (sup.)
- 2 x 6 x BW (palms in)
M'n biceps haken af op een gegeven moment..

Daarna nog wat hammercurls en triceps extensions.
 
Wat is je rust bij je Bench, omdat je vol zat.. wat eet je zoal voor/tijdens je training aan suikers of andere dingen?
 
Ik heb ondertussen niet veel gerust voor mijn doen, max 2 minuten.
Verder enkel een blikje energydrink, want ik was moe, heb m'n vader geholpen met de schuur die we achterthuis aan het bouwen zijn.
Verder ben ik sinds 2 weken minder aan 't eten, ff wat vet kwijt voor de bulk die er behoorlijk hard in zal gaan!
 
bench en bor gaan netjes op!

lekker bezig! Ga je flink bulken?
 
Thnx.
M'n bulk wordt een echte ja, de plannen zijn het volgende:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gooi de vetinname gerust nog maar wat omhoog (+/- 25% ofzo). Verder zie ik 175 gram brood staan, dat zijn ongeveer een snee of 5. Doe jij daar maar zo weinig beleg op? Voor de rest: eet smakelijk :meal:
 
heb ook nog zo hoog gezeten ,nooit meer :roflol:

maar succes leon, wanneer begin je?
 
18fitie zei:
heb ook nog zo hoog gezeten ,nooit meer :roflol:

maar succes leon, wanneer begin je?
Danku :)
Ik ben benieuwd wat het gaat doen.. Maar ik ga m'n calorieen langzaam opvoeren, ik moet geen vetklomp worden.
Op dit moment ben ik wat aan het cutten om 'droog' aan m'n bulk te beginnen (vet 10-12%), zodat ik niet gelijk te dik word, mocht het teveel zijn.
Half augustug begin ik weer met Dan Alexander, dan ga ik rond m'n onderhoud en vanaf half september ga ik het langzaam opvoeren, tegen half oktober hoop ik m'n maag en darmen op oorlogssterkte te hebben.
eq_909 zei:
Gooi de vetinname gerust nog maar wat omhoog (+/- 25% ofzo). Verder zie ik 175 gram brood staan, dat zijn ongeveer een snee of 5. Doe jij daar maar zo weinig beleg op? Voor de rest: eet smakelijk :meal:
Idd 5 boterhammen. Ik was nog vergeten de boter voor op het brood mee te rekenen. Verder is dat beleg maar een ruwe gok, het zal vast aardig kloppen, maar ik ga het niet afwegen.
 
Back
Naar boven