MuscleMeat

Leophyte's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thnx allemaal

Vandaag nog weer ff tegen een kater in hardgelopen en 50 reps chinnen binnen het kwartier...
- 5x4xBW
- 3x6xBW
- 4x3xBW
--> Blaren op de klauwen :D

edit: Voorlopig even niet meer dat gechin op zondag, de blaren op m'n handen zijn te erg, een dikke vette klembaar, zo heb ik meer last dan profijt van 't chinnen
 
Laatst bewerkt:
Nou, de dag begon alweer goed..
Ik had om 9 uur afgesproken met Jeroen (gunsy) bij de sportschool, maar ik heb nadat ik m'n wekker uit had gezet, de wekker niet weer gezet.. Resultaat? 9 uur werd ik wakker. Snel een bord brinta naar binnen en maar gaan trainen..

03-07-06

Speed Box Squat:
- Opwarmen
- 2 x 80
- 2 x 100
- 8 x 2 x 105
Kwam wat moeizaam op gang voor m'n gevoel, maar de snelheid was uiteindelijk redelijk. Toch niet helemaal goed qua techniek voor m'n gevoel..

Deadlift:
Vandaag wou ik een 3RM zetten, 3x170 was het doel
- 5 x 70
- 5 x 110
- 3 x 130 (loeizwaar!???)
- 0 x 150
Ik wou spanning opbouwen onderin bij die 150, maar het voelde niet goed. Ik had 'm vast van de grond gekregen, maar het voelde niet goed in een spiertje in m'n onderrug (rechts van de lumbale wervel zeg maar..). Dus gestopt.
Het lag niet aan m'n blaren, het verslapen, het cutten of het weer, m'n lichaam hield me tegen.
Jammer, maar helaas, geen 3RM, ik ga 't donderdag ook niet proberen, volgende week hooguit ff proberen hoe het voelt op maandag, maar niet zwaarder dan een single van pak 'm beet 160.

Hang Cleans:
- 3 x 60
- 5 x 3 x 75 (PR)
Toch nog wat he..

Daarna nog wat recovery voor de onderrug, dmv hyperextensions (25xBW+2x25xBW+10) en nog wat leg raises.

Dramatische training qua gewichten, maar ik bekijk het maar van de positieve kant. Ik heb geluisterd naar m'n lichaam. Hopelijk kan ik donderdag wel een 3RM maken op de squat, we zullen zien, ik ga het in elk geval niet forceren!
 
Leophyte zei:
Nou, de dag begon alweer goed..
Ik had om 9 uur afgesproken met Jeroen (gunsy) bij de sportschool, maar ik heb nadat ik m'n wekker uit had gezet, de wekker niet weer gezet.. Resultaat? 9 uur werd ik wakker. Snel een bord brinta naar binnen en maar gaan trainen..

03-07-06

Speed Box Squat:
- Opwarmen
- 2 x 80
- 2 x 100
- 8 x 2 x 105
Kwam wat moeizaam op gang voor m'n gevoel, maar de snelheid was uiteindelijk redelijk. Toch niet helemaal goed qua techniek voor m'n gevoel..

Deadlift:
Vandaag wou ik een 3RM zetten, 3x170 was het doel
- 5 x 70
- 5 x 110
- 3 x 130 (loeizwaar!???)
- 0 x 150
Ik wou spanning opbouwen onderin bij die 150, maar het voelde niet goed. Ik had 'm vast van de grond gekregen, maar het voelde niet goed in een spiertje in m'n onderrug (rechts van de lumbale wervel zeg maar..). Dus gestopt.
Het lag niet aan m'n blaren, het verslapen, het cutten of het weer, m'n lichaam hield me tegen.
Jammer, maar helaas, geen 3RM, ik ga 't donderdag ook niet proberen, volgende week hooguit ff proberen hoe het voelt op maandag, maar niet zwaarder dan een single van pak 'm beet 160.

Hang Cleans:
- 3 x 60
- 5 x 3 x 75 (PR)
Toch nog wat he..

Daarna nog wat recovery voor de onderrug, dmv hyperextensions (25xBW+2x25xBW+10) en nog wat leg raises.

Dramatische training qua gewichten, maar ik bekijk het maar van de positieve kant. Ik heb geluisterd naar m'n lichaam. Hopelijk kan ik donderdag wel een 3RM maken op de squat, we zullen zien, ik ga het in elk geval niet forceren!

Jammer bro van je training..
Maar nu kan je de volgende training weer lekker knallen..:D
 
Lekkere training bro:thumbs:, boog kan niet altijd gespannen staan dus de resultaten pak je gewoon weer op je volgende training.

Maar het lijstje ziet er top uit om pilaartjes op te bouwen..:cool: .
 
Dave Hawk zei:
Lekkere training bro:thumbs:, boog kan niet altijd gespannen staan dus de resultaten pak je gewoon weer op je volgende training.

Maar het lijstje ziet er top uit om pilaartjes op te bouwen..:cool: .
Haha, welk lijstje?
Ik hoop dat 't de volgende keer weer beter gaat, dat moet gewoon.. donderdag 3RM box squat ;)
Big Gerard zei:
Jammer bro van je training..
Maar nu kan je de volgende training weer lekker knallen..:D
Ik hoop het :)
 
idd kerel, weet trouwens niet hoelang je al continu zwaar gaat op dl, denk dat je vooral hierbij af en doe ff flink moet deloaden. Merkte zelf toen ik em wat zwaarder deed dat als ik dat te lang deed gewichten ineens naar beneden zakten.
 
Dat komt ook wel weer goed.
Vind het van Léon zelf een hele prestatie dat hij zich een keer ingehouden heeft ipv stom door te gaan. En dat is iig heel positief.
 
Thnx voor de replies!!
Wat maurice zegt.. gaat ook gebeuren.
Vandaag werd ik met een lamlendig gevoel wakker, toch maar weer trainen he..

04-07-06

Speed Bench:
- Opwarmen
- 8 x 3 x 65
Snelheid was goed, maar dat wassie vorige week ook met 70 kg ;)
Verlaging van het gewicht was trouwens ook de bedoeling, heeft met het 'waven' te maken.

Chin-ups:
- 5,6,5,6,5 supinated
- 6,6,6 palms-in

Military Press:
- 5 x 50
- 3 x 60
- 1 x 70
- 1 x 75 (PR)*
* PR is een pr voor staande MP

Hammercurls:
- 3 x 6 x 24
Ondertussen ook nog wat triceps extensions aan het kabelstation

Vandaag ondertussen ook nog een stuk of 10 setjes á 10 reps hyperextensions gedaan, om de onderrug wat los te maken.
M'n lichaam is toe aan wat rust, deze week staat eigenlijk in het teken van 3RM's en een hele hoge intensiteit. Als ik me goed voel ga ik vrijdag een 3RM squat en bench zetten. Verder ga ik niet veel doen, morgen nog ff hardlopen.
Volgende week is sowieso rust/deload, ivm de wedstrijd van volgende week zaterdag.
I'll Keep you posted :)
 
Net ff lekker hardgelopen, ging in tijden niet zo lekker. Na een hele dag lam aan het water te hebben gelegen :D

5 km, in een keer in 23:29.
Daarna nog ff 8 reps deadhang chinups :)
 
Thnx, maar echt trainen heb ik natuurlijk nog niet gedaan deze week, vandaag moest het wel!

07-06-06 3RM-dag

Ik hoopte dat 't goed zou gaan met m'n onderrug..

Box Squat
- Opwarmen
- 3 x 100
- 3 x 120
- 1 x 130
Riem om
- 1 x 140
- 3 x 145 (PR!!)
Super dat het gelukt is natuurlijk, maar m'n onderrug heeft weer een flinke opdonder gehad zo te voelen.
Schijfjes van 10 kg oppakken voelde al k*t :(

Bench:
- Opwarmen
- 1 x 100
- 2 x 105 (3f)
- 1 x 105
K*t, ik had toch minimaal 2x3x105 gewild. Had wel gekund, was er alleen met m'n kop niet bij, die onderrug zat me toch niet lekker..
Die laatste 105 was overigens moeilijk, maar met stop.

Verder nog ff met gunsy meegedaan op OHP en barbell curls, maar niet het vermelden waard.

Voor m'n onderrug heb ik ondertussen lichte pullthroughs gedaan (sets van 10x30), maar het zit nog steeds vast.
Ik heb de sportschoolhouder gevraagd wat nu het beste te doen.
Morgen ga ik op de crosstrainer staan, misschien maandag ook wel, verder zoveel mogelijk de onderrug ontlasten. Ook geen hyperextensions/pullthroughs, hij vond dat nu ff niet goed, omdat er teveel stress op de onderrug zou komen, ik denk dat ik hem gelijk moet geven.
Ik hoop dat 't volgende week beter gaat, dinsdag wou ik een laatste (vrij) lichte test doen mbt de wedstrijd van zaterdag 15 juli. Daar zal ik waarschijnlijk ook niet alles geven, ik wil het niet forceren.
Die week erop wordt een rustweek, geen krachtraining! Hopelijk zijn daarna alle pijntjes weg en kan ik weer vol aan de bak.
 
Sterkte Dude... nette Box Squat...
 
Een paar pics, net geschoten...

Schrielkip:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wheels:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
------------------------------------------------------------------
Superdude:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Imitatie MonsterStrength:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Geboren superdude. Sommige mensen hebben dat gewoon in zich :D
 
:roflol: MonsterDUDE!!
 
Die ene foto is echt breezah gehalte hahaha :) Wat met die laatste foto?

Je bent aan het cutten, maar ik zie niet veel vet meer? Buikie buikie? Aardige benen :).
 
Je hebt volgens mij lange armen he? Handig voor het deadliften :)
 
Hehe- whicked!!

K*t man van je onderrug! De 15e gewoon idd niet 'te' gaan, maar misschien trekt het nog wel redelijk bij.
 
Back
Naar boven