Fitness Seller

Leophyte's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alles Full,, ass to the gras?
 
Niet full ari..
En bedankt Massalah!

Vanavond nog ff met iemand wat GPP gedaan, farmerwalks, tireflips en push-ups.. Nu ben ik wasted :D
 
Stelt niets voor niet zo whinen bitch! Push-ups :roflol:

Tireflips ag ag heb je je fiets weer moeten omdraaien!!

------------------Tot zover de motivatie----------------------

Had je nog veel spierpijn ofniet??
 
Jajaja, maar was wel lekker ari ;)

18-08-06

Bench:
- Opwarmen
- 3 x 80
- 3 x 90
- 1 x 100 (slechte beurt)
- 1 x 110
- 0 x 120 (F, GODVER)
- 2 x 6 x 90
K*tzooi

Dips:
- 8 x BW
- 8 x BW+5
- 8 x BW+8
- 8 x BW+10
- 8 x BW+12
- 8 x BW+10
Alles pr, nog nooit gedaan eigenlijk.

Supinated Pulldown:
- 12 x 70
- 10 x 80
- 8 x 90
- 2 x 5 x 100
Mwoah

Toen nog 4x15, triceps extension (met touw) en 4x8, face pull..

Tjah, k*t, ik ben kwaad!! Alles viel of stond met die bench eigenlijk.. maar goed, volgende keer beter!

Vanaf volgende week weer UB/LB
 
Laatst bewerkt:
Als ik 160 als pr heb, wil dat niet zeggen dat ik 2x150 ook zomaar ff doe. Daarbij heb ik naar die 160 toegewerkt, was echt als maxen bedoeld, dit was meer een extra setje om te kijken waar ik sta.

kijken waar je staat is natuurlijk altijd prima doe ik ook wel met reps. Had eerder een antwoord verwacht van dan kan ik makkelijker mijn max aantal herhalingen terug lezen als ik dat wil, maar ik blijf het maf vinden dan..ik doe liever 1x160 als 'maar' 2x150 bijv. Ik begrijp dat jij in dit geval na je blessure even wil checken maar ik lees dit soort shit vaker.of is dit een ego ding van jullie powerlifters?:D :p
 
jezus man, nog geen 120 gebencht?!
Er gaat duidelijk iets niet helemaal goed....

come on bro! Maar ik denk dat je op die dips nog heel veel kunt verbeteren, ook voor je bench. Miss eens een paar keer een ME doen op dips ipv bench? (3RM oid).

Die sup pulldown is aardig, hoe was je ROM? Hoeveel reps pron. chins doe je nu?

Succes maestro!
 
kijken waar je staat is natuurlijk altijd prima doe ik ook wel met reps. Had eerder een antwoord verwacht van dan kan ik makkelijker mijn max aantal herhalingen terug lezen als ik dat wil, maar ik blijf het maf vinden dan..ik doe liever 1x160 als 'maar' 2x150 bijv. Ik begrijp dat jij in dit geval na je blessure even wil checken maar ik lees dit soort shit vaker.of is dit een ego ding van jullie powerlifters?:D :p

Een pr is een pr, klaar. En de tijd dat ik pr's ga pakken moet nu langzamerhand weer aanbreken, want anders word ik boos, heel boos!
 
Een pr is een pr, klaar. En de tijd dat ik pr's ga pakken moet nu langzamerhand weer aanbreken, want anders word ik boos, heel boos!

wat nou? wat anders?

**** it man, jij GAAT gewoon die PR's maken.
 
Dips zijn erg zwak. Heb je misschien zwakke triceps? Die je ook bij BP de kop kosten? Waar fail je?
 
Kom op met die pr's gast, 0x120 wat is dat man, moet een eitje zijn kerel,
volgende keer wil ik die 120 hier zien staan in je log!!!!!
 
En de tijd dat ik pr's ga pakken moet nu langzamerhand weer aanbreken

juist zo mag ik het horen, 2x150 is geen pr je bent niets sterker als je was slap pr sletje dat je er bent..ga eens trainen in plaats van prs proberen te maken..weer gaan trainen iin plaats van op pr richten tenminste dat werk altijd beste voor mij.
 
Dips zijn erg zwak. Heb je misschien zwakke triceps? Die je ook bij BP de kop kosten? Waar fail je?

ik vind zijn bench nog niet zo zwak en uit verhouding, maar misschien komt dat dan ook omdat ik niet kan fatsoenlijk in verhouding kan benchen :D wat is een normale verhouding eigenlijk wie kan een richtlijn geven?
 
ik vind zijn bench nog niet zo zwak en uit verhouding, maar misschien komt dat dan ook omdat ik niet kan fatsoenlijk in verhouding kan benchen :D wat is een normale verhouding eigenlijk wie kan een richtlijn geven?

Z'n bench is ook niet zwak, maar hij wil em omhoog. Dan moet je kijken naar zwakke punten en die verbeteren. Als ik z'n dips zie zou ik zeggen dat het misschien wel is triceps kracht kan zijn. Verhoudingen etc weet ik ook niet.
 
Z'n bench is ook niet zwak, maar hij wil em omhoog. Dan moet je kijken naar zwakke punten en die verbeteren. Als ik z'n dips zie zou ik zeggen dat het misschien wel is triceps kracht kan zijn. Verhoudingen etc weet ik ook niet.

aha duidelijk begrijp de gedachte nu. Denk ook niet zo als een powerlifter denk ik. zou denk ik niet specifiek aan me bench gaan werken maar meer op squat en deadlift denk ik,(hoe je die het beste kwa kracht omhoog kan werken weten veel mensen weer beter als mij denk ik) vind wel dat je een goeie bench hebt leon.(UItendelijk gaat het je ook om een totaal aantal kg's toch?) Maar wel wat minder met PR bezighouden denk ik. Kan je alleen maar frustratie geven denk ik steeds te gaan toppen en niet vooruit te gaan.
 
Hebben jullie wel gelijk in ja.. misschien iets teveel gefocussed op die pr's..
Over m'n dips, die zijn idd zwak, maar het probleem ligt denk ik bij m'n schouders, net als bij m'n bench.
Maar goed, bedankt voor de comments, verder moeten jullie deze training meer snel vergeten, leek er niet op.
Op naar maandag!

ps. Nog even over die dips. Ik denk dat BuilderB gelijk heeft.. ik moet die dips meer gaan doen, zou het probleem wel 's kunnen liggen

edit: kan mezelf moeilijk beheersen op het moment, toch een fijn weekend gewenst aan u allen :)
 
Laatst bewerkt:
Fijn weekend,

Niet over inzitten die stress die dat je opleverd maakt meer kapot dan die 0x120 bench fok it!, volgende week Vreet je hem op! Doe je best :thumbs:
 
Zo is 't. Nijverdal gaat de komende tijd knetters hard trainen.
 
Ik vraag het maar nog een keer, waar fail je? Dat je zegt dat het aan je schouders ligt kan mss wel kloppen want als ik het me goed herinner waren je MP's ook niet zo hoog. Meer OHP pressen dan. Ladders op OHP hebben voor mij wonderen gedaan, mss bij jou ook.
 
Ik vraag het maar nog een keer, waar fail je? Dat je zegt dat het aan je schouders ligt kan mss wel kloppen want als ik het me goed herinner waren je MP's ook niet zo hoog. Meer OHP pressen dan. Ladders op OHP hebben voor mij wonderen gedaan, mss bij jou ook.

Bedankt voor 't meedenken. Was vergeten te vermelden waar ja.
Ditmaal al vrij direct onderin, maar ik had die 120 sowieso niet gepakt, ik zou gefailed hebben over de gehele beweging.
Normaal ligt m'n sticking point zo'n beetje 10/15 cm van de borst af, schouders voor m'n gevoel.
Ik ben van plan om de komende tijd veel zware dips en idd OHP te doen, weer 5x5. Ze zijn beter geweest trouwens, heb 6x65 (strict) gehaald. Maar goed, het komt vanzelf weer, ik moet gewoon weer consequenter gaan trainen, i'll keep you posted :)

Edit: j354j4 heeft de 2000e post gemaakt ik m'n log! :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven