Fitness Seller

Leophyte's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Met 120 hadden er zeker wel 15 of 16 ingezeten, ware het niet dat de stang begon te schuiven nadat ik na rep 12 wat te enthousiast omhoog kwam. Njah, **** it, daarom nog een extra set om te laten zien aan Rudy wie de koning van het squatrack is.

Even nog over Rudy, Rudy is stoer, hij loopt breed, heeft een trainingbroek aan en een mooi stylo shirt. Verder squat hij niet, maar drukt hij wel 140 kg, met hulp, dat wel, maar er zit toch mooi 140 op de stang.
Rudy is de man eigenlijk bij ons, maar Rudy schaamde zich vandaag een beetje voor z'n Ha4rtjuhs, hij had een muts op tijdens het trainen :roflol:..
Ohja en Gunsy; daar mag je niet om lachen!! Gunsy is ook de man die Rudy verdenkt van An4b0luh! --> Gunsy is een wijs man!
Zo, dit moest ik ff kwijt, een soort van intermezzo, hier de rest:

WTF MAN.. iemand die strijd voor de koning van het squatrek challenge! Count me in, ik wil Rudy ontmoeten!
 
:heart: Rudy???

:roflol:

16-11-06

Vandaag wou ik eigenlijk zware GM's doen, maar omdat ik dinsdag al zwaar gesquat had, heb ik dat maar een dagje opgeschoven. Vandaag was eigenlijk vrij rustig.

Olympic Front Squat:
- Opwarmen (met wat squatcleans)
- 5 x 60
- 5 x 70
- 5 x 80
- 5 x 90
- 5 x 100
- 5 x 105
>Was niet helemaal full, maar wel zo diep ik kon zonder om te vallen
>Polsen voelen vanaf 60 kg gaar aan, maar wordt niet veel erger met de zwaardere gewichten
>Benen kunnen zwaarder nog, front squat BB-style heb ik 6x110 als pr, die gaat er volgende week aan.

Assisted GHR's:
- 5 x BW-30
- 3 x 5 x BW-20
Ik moet ze vaker doen om vooruitgang te blijven maken

Shrugs:
- 8 x 100
- 8 x 120
- 8 x 130
- 2 x 5 x 150
Eerste 3 pronated, de 150 dus alternated.

Leg Curl: 4x25

Incline Dumbbell Press:
- 8 x 24
- 8 x 32
- 6 x 38
- 6 x 42 (PR)
- 5 x 42
Nice! Vorige pr was 8x38 geloof ik.

Chest Supported Rows: 3x12

Tate Press: 3x8

Niet al te zware oefeningen, maar toch wel lekker getraind.
 
Lekker Léon. En morgen verplicht goodmornings natuurlijk!
 
Damn hoge incline's!
Rudy is gewoon Tha Man, is het niet toevallig jaloezie ;) :D
 
1 Nadeel.. zo krijgen we nooit een uitnodiging voor Jambers

haha geeft niet maar we krijgen wel de leuke vrouwen!
Ik ben geen 'gentle' man maar heb gewoon veel zelfcontrole ;) .

doe je wel een beetje kalm aan met die dumbbells anders schiet je me nog voorbij, nu zal ik weer een flinke pr hierop moeten zetten.
 
Ik druk je er ook uit, face it, ik ben sterker.
haha misschien ik trek jou er zowiezo uit, maar ik zal kijken wat ik volgende week aan de press kan gaan doen ;)
 
Heel lekker bro goed bezig incline ook heel lekker en shrugs ook wel!
 
Damn hoge incline's!
Rudy is gewoon Tha Man, is het niet toevallig jaloezie ;) :D
Thnx :D
We all love Rudy ;)
haha geeft niet maar we krijgen wel de leuke vrouwen!
Ik ben geen 'gentle' man maar heb gewoon veel zelfcontrole ;) .

doe je wel een beetje kalm aan met die dumbbells anders schiet je me nog voorbij, nu zal ik weer een flinke pr hierop moeten zetten.
Kan niet verder omhoog, de volgende dumbbells zijn 60 kg, die zien er nogal intimiderend uit :D
Misschien als ik 20 reps met 42 kg kan.. dan 's proberen!
haha misschien ik trek jou er zowiezo uit, maar ik zal kijken wat ik volgende week aan de press kan gaan doen ;)
Je bent gewoon een rukker, daar kan ik niet tegen op..
Heel lekker bro goed bezig incline ook heel lekker en shrugs ook wel!
Thnx, vond zelf de shrugs nog wel meevallen hoor :)
Lekker Léon. En morgen verplicht goodmornings natuurlijk!
Your wish...

17-11-06

Goodmornings:
- 6 x 60
- 6 x 80
- 6 x 100
- 3 x 110
- 2 x 3 x 115 (PR)
- 5 x 110 (PR)
- 10 x 60
Aaah, dat gaat zeer doen morgen.. Wat zeg ik?! Voel het nu al trekken

Hyperextensions: 3x20

Hangcleans: tot 3x80 en 1x90 --> Easy

Military Press:
- 2 x 60 (ff voelen)
- 8 x 60
- 2 x 6 x 60
Eerste set van 8 ging soepel, tweede kon gewoon niet meer, schouders kunnen niet tegen een beetje volume.

Floor Press:
- 6 x 60
- 6 x 70
- 6 x 80
- 6 x 90
- 5 x 100
Aangezien ik de incline's van gisteren nog voel hier gestopt

Triceps Pushdown: 3x15

Lat pulldown: 4x6

Die goodmornings hakken er altijd goed in.. Hele training het gevoel alsof ik tegen een berg op zat te lopen, bepakt met een rugzak van 60 kg.

Nog een vraagje over die goodmornings: Wie van jullie gebruikt een riem? Ik zelf niet met de gedachte dat GM's m'n onderrug moeten versterken, maar hoe denken jullie hierover?

Edit: MS heeft me geadviseerd dit met riem te doen, ter bescherming van m'n wervels. Dus next time met riem vanaf 100 kg, next time 120+
 
Thnx :D
We all love Rudy ;)

Kan niet verder omhoog, de volgende dumbbells zijn 60 kg, die zien er nogal intimiderend uit :D
Misschien als ik 20 reps met 42 kg kan.. dan 's proberen!

Je bent gewoon een rukker, daar kan ik niet tegen op..

Thnx, vond zelf de shrugs nog wel meevallen hoor :)

Your wish...

17-11-06

Goodmornings:
- 6 x 60
- 6 x 80
- 6 x 100
- 3 x 110
- 2 x 3 x 115 (PR)
- 5 x 110 (PR)
- 10 x 60
Aaah, dat gaat zeer doen morgen.. Wat zeg ik?! Voel het nu al trekken

Hyperextensions: 3x20

Hangcleans: tot 3x80 en 1x90 --> Easy

Military Press:
- 2 x 60 (ff voelen)
- 8 x 60
- 2 x 6 x 60
Eerste set van 8 ging soepel, tweede kon gewoon niet meer, schouders kunnen niet tegen een beetje volume.

Floor Press:
- 6 x 60
- 6 x 70
- 6 x 80
- 6 x 90
- 5 x 100
Aangezien ik de incline's van gisteren nog voel hier gestopt

Triceps Pushdown: 3x15

Lat pulldown: 4x6

Die goodmornings hakken er altijd goed in.. Hele training het gevoel alsof ik tegen een berg op zat te lopen, bepakt met een rugzak van 60 kg.

Nog een vraagje over die goodmornings: Wie van jullie gebruikt een riem? Ik zelf niet met de gedachte dat GM's m'n onderrug moeten versterken, maar hoe denken jullie hierover?

Edit: MS heeft me geadviseerd dit met riem te doen, ter bescherming van m'n wervels. Dus next time met riem vanaf 100 kg, next time 120+

neemt een riem dan de functie van je erectors over?

feli met die Pr's!!
 
Sweet goodmorings man!
 
neemt een riem dan de functie van je erectors over?

feli met die Pr's!!

Gewoon om je rug niet bol te laten worden zeg maar.

20-11-06

Box Squat:
- Opwarmen
- 15 x 3 x 130
- 10 x 3 x 135
PR

Bench:
- 5 x 60
- 5 x 80
- 3 x 90
- 3 x 3 x 100
- 2 x 1 x 110
Tussendoor 3x15xstang squats

Cable row: 3x8

Front squat: 2x8x60, 5x80

Comment: :D
 
25+ sets box squat? :roflol:

magere frontsquats bro hoe komt het?
 
Tering.. dik volume op die box squats. Lekker ook die bp.. nice training.
 
Haha- je hebt er wel zin in gelijk :)

25+ sets box squat?

magere frontsquats bro hoe komt het?

Hmmz...denk dat Leon wat moe was na die 25 sets ;)
 
Haha, thnx voor comment..
Had er nog wel 8 van kunnen maken hoor, die front squats.. Maar wat heeft dat voor nut?! Ik had gewoon ff zin om nog ff wat relaxed te squatten, beetje doorbloeding.
Morgen als het ff kan redelijke zware front squats, maar heb geen id hoe erg de pijn zal zijn, dus ff afwachten :)
 
Verwacht overmogen wel pijn :D
 
hola, 75 reps box squat op 80 % en meer! Dat is nie gek man :D (hoe hoog was die box?)

over die riem. Is een indirecte extra versteviging imo. Door de riem goed om te doen, kun je met je buikspieren kracht zetten tegen de riem, waardoor de IAP stijgt. Weinigen weten denk ik hoe een riem moet worden gebruikt, ik ook eigenlijk niet, want ik heb één of twee keer zo'n ding gebruikt, niks opgeleverd (die 210 kg DL in enschede was dacht ik zonder riem)
Velen gebruiken een riem als een soort van correctief corset, maar dat is het imo zeker niet.
 
Je moet je buik uitzetten tegen de riem voor extra stabiliteit. Dit komt je houding te goede, dus je techniek, dus minder kans op blessures.
En 80%? naah, 160 is dan wel m'n max squat, maar ik wil maandag 180 doen he, dus zeg maar rond de 70-75%
 
Crikey, nice volume! :D
 
Back
Naar boven