Fitness Seller

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Ik schaam me wel een beetje als jij dat zegt, weet je dat? ;)
 
Moet je niet doen. We zijn allemaal met iets begonnen, en ik bekijk elk log relatief. Jou 1RM is 150, dus 3x3 130 is ****ing sterk! ;)
 
Leophyte zei:
Ik schaam me wel een beetje als jij dat zegt, weet je dat? ;)

Hehe, dat heb ik ook. Ik denk dan dat MonsterStrenght stiekem in zijn vuistje lacht als ie weer post, 'goeie squat!'. Zou hij dan denken, 'Humggrmbl, zie die mietjes die jaren ouder zijn dan mij 3x zo licht tillen. Stelletje wijven!' ? :D
 
Nee dat doe ik niet eerlijk, ik vind het gewoon tof jullie te motiveren. De sport (/hobby?) is al zo klein, dus moeten we elkaar steunen! Nederlands of Belgisch, whatever, wij gaan de lage landen naam en faam brengen binnen de scene :D
 
Ik voel me gesterkt door het inzicht dat je geeft door het uitspreken dezer woorden :P

Maar volgens mij was dit leophyte's log :D
 
Het powerlifting forum gaat imo om het volgende: Powerlifting (d'uh ;)) en elkaar motiveren! Wat is de beste plaats denk je om te motiveren? Right, de trainingslogs :D
 
Je hebt gelijk, maar kritiek is ook welkom!
We willen immers allemaal zo sterk mogelijk worden
 
Mja opbouwende kritiek ben ik niet zo voor, omdat je dan het gedacht krijgt dat alles al goed is. Ik post: ofwel een "flame" als motivatie, ofwel een volledige uitleg van wat je misdoet. Zolang het bij flames blijft mag je dus min of meer blij zijn, maar niet gaan denken dat je niet meer je best moet doen ;)
 
MonsterStrength zei:
Mja opbouwende kritiek ben ik niet zo voor, omdat je dan het gedacht krijgt dat alles al goed is. Ik post: ofwel een "flame" als motivatie, ofwel een volledige uitleg van wat je misdoet. Zolang het bij flames blijft mag je dus min of meer blij zijn, maar niet gaan denken dat je niet meer je best moet doen ;)
Bitch
 
26-07-05

Volgende training, schouders en triceps staan op het menu, maar eerst:

Speed Bench:
Hierbij pak ik 3 verschillende grippen.
- Opwarmen
- 6 x 3 x 60

Military Press:
- 2 x 5 x 50
- 3 x 3 x 55

Cable Side Raises:
- 3 x 6 x ?? heel weinig --> K*toefening!!
Weet er iemand een beter alternatief dan dit of gewone side raises? Ik wil kracht (overall), vorm boeit me niet zoveel, dus kom met suggesties aub

Front Raises:
- 8 x 12
- 8 x 14
- 9 x 14

Smal Bankdrukken:
- opwarmen met 50
- 2 x 5 x 70
- 4 x 70 (5f)
- 4 x 65 (5f)
- 6 x 60
GODVER!! 3 Weken geleden deed ik nog 5x5x70 :(, ok, ik heb hem 3 weken niet gedaan, maar dan nog.. Volgende week ga ik 'm halen!

Cable Rope pushdown:
- Piramide, gewone getallen is gewicht, tussen haakjes aantal reps, met ongeveer 30 sec rust..
- 12.5(25)-15(20)-17.5(15)-20(10)-22.5(5)-20(10)-17.5(15)-15(20)-12.5(25)
Dat was dan wel weer lekker voor het gevoel.. kapot in de triceps

En toen wederom lekker hardgelopen. Al met al vielen de gewichten iets tegen, maarja, was ook 3 weken geleden dat ik de oefeningen deed, dus komt wel weer goed.
 
Hoe komt je overhead press zo laag?
 
Ik doe hem nog niet zo lang..
Dumbbell shoulder press heb ik 5x5x28 gedaan. Zal dus wel aan de techniek liggen.
 
Gods-christus!
Nog steeds flinke last van m'n rug en m'n schouders zitten na gisteren ook helemaal vast :mad: .
Dat wordt nog wat morgen, dan staan zware squats op het programma
 
Kalm aan kerel, je nu niet druk maken! Eet goed, ga vanavond vroeg slapen na een lekkere ijsmassage op je hamstrings, morgen ochtend nog een ijsmassage, en dan kun je volluit knallen morgen avond! Nu geen zorgen over maken ;)
 
We zullen zien..
Misschien leef ik na morgenavond ook wel 'Under the barbell' :D
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar ik sta, lang geen echt goede beentraining meer gehad, maarja, ik ga gewoon knallen en dan vrijdagmorgen even uitfietsen ofzo.
 
Nee, maar wel tot het punt net voor failure. Ik ben van plan om met de werksets tussen de 3 en 5 herhalingen te gaan en dan zoveel sets dat ik kapot ga ja.
Helaas heb ik geen spotter, m'n trainingsmaatje zit nu nog in Hongarije, volgende week weer helemaal tot failure.
 
Back
Naar boven