MuscleMeat

Leophyte's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vanochtend weer getraind, geen abnormale spierpijn van gisteren, dus was wel lekker..
Schouders en Triceps + Speed bench op het programma:

16-08-05

Speed Bench:
- 8 x 3 x 60

Military Press:
- 3 x 50
- 3 x 5 x 55
- 3 x 60 (4e rep met hulp)
- 3 x 60

Toen wat side raises met onbekend gewicht bij de cable-pulley.

Front Raises:
- 2 x 8 x 16
- 5 x 18

Small Benchpress:
- 4 x 5 x 75
- 4 x 72.5 (5f)

Skullcrushers:
- 5 x 35
- 8 x 30

Toen was het wel mooi geweest. Een PR bij MP en Smal BP, dus ik ben tevreden :D
 
lionel zei:
Flinke pulldown, dude. :thumbup:
Thnx, maar het is waarschijnlijk niet de pulldown die je voor ogen hebt ;)
Ik weet niet precies hoe het apparaat heet, de beschrijving van de oefening heb ik een week terug geplaatst. Het is in elk geval lichter dan je waarschijnlijk denkt..
 
Laatst bewerkt:
Is het soms zo'n unit?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
jorasho zei:
Is het soms zo'n unit?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lijkt er wel veel op, alleen zijn de handvaten dan beide naar voren gericht en heb je geen pin om het gewicht te bepalen, maar schijven die je op het ding pleurt :D
 
Gefeliciteerd met je nieuwe prs!!! ga zo door!! Ben nu weer een nieuw schema aan het volgen dus strax mag je mij weer feliciteren.
 
ded.cop zei:
Gefeliciteerd met je nieuwe prs!!! ga zo door!! Ben nu weer een nieuw schema aan het volgen dus strax mag je mij weer feliciteren.
Zal ik doen!

Zijn er trouwens nog mensen met kritiek/opmerkingen over mijn trainingen en oefeningkeuze?
Doel is algemene kracht, dus niet zozeer 'de grote drie'. Massa is ook mooi, maar dat groeit wel mee...
 
Je oefening keuze vind ik wel goed, je moet zelf aanvoelen wat helpt en wat niet hé ;)
 
Bedankt voor de reactie MS, ik wou het gewoon ff weten...
Ok dan, vandaag weer een heerlijke training gehad, spierpijn gaat morgen zeker niet gering zijn, ik was op recordjacht :D
Benen..

18-08-05

Squat:
- 10 x 50
- 7 x 70
- 5 x 90
- 2 x 100
- 2 x 4 x 110 (PR--> aantal reps)
- 3 x 115 (PR!! Had misschien nog een setje ingezeten, maar ik was alleen dus niet verstandig)
- 2 x 3 x 110

Front Squat:
- 4 x 6 x 70

Ook een verbetering, maar was pas de tweede keer dat ik 'm deed, nog steeds een laag gewicht, maar ik probeer de eerste weken telkens 5 kg erbij te doen met 4 setjes van 6 reps. Kijken hoe lang ik dit volhoud.

Stiff Leg Deadlift:
- 5 x 70
- 5 x 90
- 3 x 5 x 100
Vorige keer 85 gedaan, wou nu 90, maar ging te makkelijk, dan maar 100 :D

Standing Calve Raise:
- 4 x 8 x 100

Was in de smith-machine, nog niet eerder gedaan, volgende keer uiteraard zwaarder :D

Static Holds -->Buik (pulley):
- 3 x 3 x 10 sec. Full block (geen idee hoeveel gewicht, was de eerste keer dat ik 'm deed, dus zal wel neit zoveel zijn. Voelde in elk geval lekker aan).

Crunches op decline bankje:
- 8 x + 10 kg
- 4 x 8 x +15 kg

Dat was 'm weer voor vandaag, binnen het uur klaar nog wel, had niet veel tijd ivm werk. Toch wel lekker getraind.
 
goede zaak tukker! Damn ik moet flink gaan squatten de komende tijd om niet de miet van enschede te worden :D

en pas ff je sig aan!
 
builderB zei:
goede zaak tukker! Damn ik moet flink gaan squatten de komende tijd om niet de miet van enschede te worden :D

en pas ff je sig aan!
Hahaha, is goed!
Straks op de UT zal ik ze 's laten zien wat squatten is... (of niet: Maximale stangbelasting = 120 kg --> ik zeg: **** OFF :D)
 
Ziet er goed uit:thumbs:

Wanneer ga je 140kg squatten???;)
 
(Soulfly) zei:
Ziet er goed uit:thumbs:

Wanneer ga je 140kg squatten???;)
Om hier maar ff serieus op in te gaan..
Ik hoop in december ofzo. We zullen zien :D
 
matthieu zei:
Zou mooi zijn, maar het voetbalseizoen begint nu weer voor mij, dus zal het wel wat minder hard gaan.
Ik kijk het een jaartje aan, maar als de progressie echt gaat tegenvallen, dan ben ik geneigd om te stoppen met voetbal. Ik vind krachttraining steeds mooier worden, maar aan de andere kant zal ik de gezelligheid van de voetbal wel gaan missen..
 
idd stoppen met voetbal:D
En je gaat die 140 echt wel eerder halen, als ik zie waar je nu bent gekomen in die paar maand:)
 
(Soulfly) zei:
idd stoppen met voetbal:D
En je gaat die 140 echt wel eerder halen, als ik zie waar je nu bent gekomen in die paar maand:)
Thnx voor het vertrouwen :D. Ik zie wel, deze tijd van het jaar is natuurlijk ideaal, geen school, beetje werken en eten wanneer je maar wilt.

Dan nu de training van vandaag, borst + biceps:

19-08-05

Bench Press:
- 10 x 40
- 8 x 50
- 6 x 60
- 4 x 70 (ja, nu was ik wel warm :D)
- 2 x 80
- 3 x 3 x 90 (PR!! :D)
- 2 x 6 x 80
Ik had weer eens geen spotter, dus ik kon beter geen 1x100 proberen zoals ik wou, maar toch een pr!

Incline Dumbbell Press:
- 3 x 6 x 32
Voelde zwaar aan, vorige keer 1 rep meer :(

Fly's:
- 3 x 7 x 20

Hammercurl:
- 8 x 18
- 6 x 24
- 7 x 24 (beetje lomp smijten :p )
- 8 x 20 (wel strict)

Preacher Curl:
- 6 x 35
- 2 x 6 x 37.5
- 6 x 35

Toen was het wel mooi geweest...

Dan nog een vraag aan iedereen die het denkt te weten. Ik train normaal op school (bij het sportcentrum op de UT) en daar hebben ze halterstangen van 10 kg. De maximale stangbelasting is, zoals er staat 120 kg. Zou dit niet meer kunnen zijn? Want ik wil natuurlijk niet stoppen bij 130 kg, ik wel meer, veel meer!!
Dus aan jullie de vraag of jullie weten hoeveel deze stangen kunnen hebben.
Danku
 
Back
Naar boven