Fitness Seller

Leophyte's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stoere bp! Ik kan geen karma meer geven, soz.
 
Gefeliciteerd met je pr's, dikke hammercurl ook, daar doe je echt niet voor mij onder.
Vandaag ook wat gezien met die db's van technogym, zit een jongen OH triceps extension te doen, flikkert en schijf van dat ding af, gelukkig net niet boven zijn hoofd.
Gelukkig zijn de zwaardere boven 28kg zelfgebouwde, gelaste exemplaren, geeft een veilig gevoel bij OH presses.
 
Powerblade zei:
Gefeliciteerd met je pr's, dikke hammercurl ook, daar doe je echt niet voor mij onder.
Vandaag ook wat gezien met die db's van technogym, zit een jongen OH triceps extension te doen, flikkert en schijf van dat ding af, gelukkig net niet boven zijn hoofd.
Gelukkig zijn de zwaardere boven 28kg zelfgebouwde, gelaste exemplaren, geeft een veilig gevoel bij OH presses.

:eek: het zal je maar overkomen een schijf die op je hoofd valt, even afkloppen. De lichte dumbbells bij mij gym kijk ik vantevoren ook wel ofdat ze altijd goed vastzitten.

Iig een nette hammercurl Leophyte ;)
 
Leophyte zei:
- 7 x EZ + 30 (+2 reps met hulp, PIJN!!)

Ja het was prettig die armpjes van jouw ook eens echt aan het werk te zien!
Willen ze echt geen zwaardere dumbbells kopen ivm een imago probleem??

Ohja ff voor de girly-mans omder ons... we hebben gisteren @ UT een kerel zien BP met ja.. (schrik niet) 20KG!!! (icl. barbell dat wel ;) )

Na gisteren wordt dat ik nu naast te fanatiek ook voor gek verklaard... Tja kzat ik het cafe en om 00uur en het was het gewoon tijd voor een paar boterhammetjes met kaas!

Nja, CU maandag!
 
Na gisteren wordt dat ik nu naast te fanatiek ook voor gek verklaard... Tja kzat ik het cafe en om 00uur en het was het gewoon tijd voor een paar boterhammetjes met kaas!

Nja, CU maandag!
__________________

:D :D laat ze maar lachen ze zijn gewoon jaLOERS
 
Ken zei:
Ja het was prettig die armpjes van jouw ook eens echt aan het werk te zien!
Willen ze echt geen zwaardere dumbbells kopen ivm een imago probleem??

Ohja ff voor de girly-mans omder ons... we hebben gisteren @ UT een kerel zien BP met ja.. (schrik niet) 20KG!!! (icl. barbell dat wel ;) )

Na gisteren wordt dat ik nu naast te fanatiek ook voor gek verklaard... Tja kzat ik het cafe en om 00uur en het was het gewoon tijd voor een paar boterhammetjes met kaas!

Nja, CU maandag!
Robin, je bent ook niet goed wijs nee.. ;)
Maar over die dumbbells, Hercules had er ook wel 's naar gevraagd, maar ze wouden het niet vanwege het imago ofzo ja. Maar goed, een olympische stang is voldoende!!
En over die hammercurls, bedankt! Maar moet er bij zeggen dat ze niet superstrict zijn he!
 
verander je signature s :D
 
Die 2,5 kg doet 't em wel hoor
 
Waarom nog steeds die borst-biceps onzin?

Vind je het logisch dat je door een ecto wordt verslagen op front squats roflol

BBing MIET!
 
Adema zei:
Waarom nog steeds die borst-biceps onzin?

Vind je het logisch dat je door een ecto wordt verslagen op front squats roflol

BBing MIET!
Jij hebt echt een obsessie voor BB he?? ;)
En waarom geen borst-biceps? Of denk je dat upper/lower-body het enige is dat werkt?
Verklaar u nader
 
Obsessie!? Afkeer zul je bedoelen ;)

Upper/lower is zeker niet het enige dat werkt, full body werkt ook super :D :p
 
Je moet niet denken in spiergroepen, maar in functies van je lichaam(of lifts).

Waarom fly's als je kunt pressen? Waarom hammer curls als je kunt rowen? Niet alleen verhogen compounds je GH, igf-1 niveau's etc, maar daardoor zullen op den duur ook meer motorunits aangesproken worden.
 
ZWÁÁÁÁRE afkeer proef ik hier. :eyebrow:
Ach ja, zeker werkt dat wel voor een tijd, borst/biceps en zo.
Maar bij mij niet meer echt, dus daarom ben ik geswitcht op fullbody, met elke training een of twee spiergroepen waar ik met isolatie de nadruk op leg.
Eigenlijk de eq_909 methode ;)
 
Thnx voor jullie uitleg!
En jah, obsessie = afkeer ja :D Had al een paar biertjes op ;)
Zal er 's over nadenken. Eigenlijk klinkt bij mij 2x per week BOR heel goed in de oren!
Maar goed, dat betekent voor mij nog niet dat de hammercurls er direct uitgaan.
Jullie hebben me wel weer op andere gedachten gebracht :thumbs:
 
Tuurlijk niet, je moet doen wat je zelf lekker vindt. Als jij een harde pik krijgt van hammer curls, moet je die gewoon er in houden; maar ik adviseer alleen wel een basisschema te volgen dat aan de criteria voldoet :).

Ik denk btw dat, wanneer jij een half jaar geen curls/extentions doet(slechts compound), sowieso armomtrek zult pakken; maar dat wanneer je dan een tijdje gaat curlen en extentions gaat doen...je armomtrek flink toe zal nemen.
 
Adema zei:
Tuurlijk niet, je moet doen wat je zelf lekker vindt. Als jij een harde pik krijgt van hammer curls, moet je die gewoon er in houden; maar ik adviseer alleen wel een basisschema te volgen dat aan de criteria voldoet :).

Ik denk btw dat, wanneer jij een half jaar geen curls/extentions doet(slechts compound), sowieso armomtrek zult pakken; maar dat wanneer je dan een tijdje gaat curlen en extentions gaat doen...je armomtrek flink toe zal nemen.
Armomtrek boeit me niet zoveel, kracht is het hoofddoel. Die armen groeien vanzelf wel mee.. Ik heb alleen het idee dat die extensions/curls/raises een goede toevoeging zijn op de echte oefeningen (compound). En de reden dat ik niet met een upper/lower-body split train (dus allemaal compound,) is dat ik ook nog voetbal. Ik denk dat m'n lichaam dat niet zou trekken.
 
Vandaag rug-dag

26-09-05

Deadlift:
- Opwarmen
- 3 x 120
- 5 x 2 x 140
Gewicht gaat de goede kant op, maar techniek zuigt dan weer gelijk :mad: . Ik krijg het niet voor elkaar om met hogere gewichten ook een goede techniek te houden, lang lichaam heeft helaas ook nadelen. Maar goed, wat raden jullie aan? Doorgaan en zwaarder gaan (met de gedachte dat m'n rug nog wel goed aanvoelt -->op dit moment nergens last van), of het zekere voor het onzekere te nemen en gewicht verlagen/reps verhogen en geleidelijk aan weer gewicht toevoegen?

Chinnen:
- 42 reps (8,7,6,6,5,5,5)

Bent-over Row:
- 5 x 50
- 5 x 60
- 2 x 5 x 64
- 2 x 5 x 60

Daarna nog wat buik en een klein beetje grip getraind.
Training ging op zich aardig, alleen deadlift is kloten
 
Back
Naar boven