MuscleMeat

Leophyte's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leophyte zei:
Haha, Ken, vuile rat, dat mochten ze niet weten ;)
Maandag na t tentamen weer deadliften! Hopelijk ben ik niet TE gaar...

Je gaat ons nu toch niet teleurstellen he ;):D
Btw mooi verhaal ;)
 
Nou jongens, vandaag weer getraind, het was een shitdag voor mij. Vanacht om half 2 naar bed, superveel geleerd voor het tentamen van vanochtend. Ok, de planning was niet goed, maarja, al met al nog 5 uur slaap, maar dan het tentamen.. Het ging niet zo best :(
Ik begon goed, maar na anderhalf uur raakte ik helemaal de kluts kwijt, ik heb de 3 uur uitgezeten die ervoor stonden, maar ik had net zo goed eerder weg kunnen gaan. Na alles een beetje nagekeken te hebben denk ik dat ik waarschijnlijk een 5 heb, ik geef mezelf 10% op een 6...
Maar goed, een beetje gedesillusioneerd ben ik toch maar gaan trainen. De pit was er niet echt, het niet willen opgeven wel...

Speed Box Squat:
- 8 x 2 x 75

Deadlift:
- 5 x 75
- 5 x 90
- 3 x 110
- 1 x 120
- 4 x 5 x 130 (pronated)
- 5 x 130 (supinated)
Dit was loodzwaar. Heb het laatste setje maar supinated gedaan, anders had het niet gelukt, wel eindelijk de 5x5x130 :D!

Barbell static holds:
- 130 kg, pronated --> 20 sec.
- 140 kg, pronated --> 10 sec.
- 150 kg, supinated --> 10 sec. Ff aavoelen
- 150 kg, supinated --> 30 sec
Auch

Daarna nog wat buik en pullthroughs gedaan. Alles in iets van 50 minuten, mooi tempo dus. Alleen ik baal nog steeds van het tentamen :mad:
 
eq_909 zei:
Welk vak moest je doen?
Signalen en transformaties, gaat o.a. over fourierreeksen, fourier-transformaties, convoluties en laplace. Klinkt bekend?
 
Jep, heb ik ook ooit eens gehad ja. Approximatie in functieruimte heb ik gehad als vervolg daarop. Verschrikkelijk theoretisch allemaal.
 
k*t man, verder pittig traininkje.
 
jammer man van dat tentamen, heb ook van ouderejaars gehoord dat het een moeilijk vak is. zelf gelukkig net elektromagnetisme gehaald met een zesje.
 
Ben ik blij met mn bedrijfskunde- en psychologie vakken :P

Lekkere training Léon, morgen weer samen!
 
klote van je tentamen, maar mooi dat je eindelijk die 5 x 3 x 130 hebt gehaald!
btw: supinated = duimen naar buiten gedraaid (handpalmen wijzen naar boven (super))
pronated = duimen naar binnen, handpalmen wijzen igv DL naar je lichaam.
je bedoeld wss alternated grip (om en om)
 
Idd alternated grip dan ja, zal ik in het vervolg ook gebruiken :D
En Maurice, dat doe je goed! Ik heb dat vak vorig jaar niet gehaald, moet 'm dit jaar nog doen.. sterker nog, in poging 1 had ik een 0 :D, maar ook niet echt geleerd..
 
Tssk, zit ik ook een beetje de verkeerde woorden te gebruiken! Haha, lekkere deadlifts man.

Morgen weer bikkelen inderdaad!!!
 
Toch lekkere training.
Dat vak (signalen en transformaties) zegt mij helemaal niks.
Ik heb dan ook geen theoretische natuurkunde gedaan.
Meer toegepaste vakken als mechanika, rheologie (stromingsleer), materiaaltechnologie en elektromagnetisme.
Ik heb middelbare laboratoriumschool gedaan, richting materiaaltechnologie, vandaar.
Maar jammer dus van dat tentamen, volgende keer beter.
 
hee schiet eens op met die training man! :)
 
jorasho zei:
hee schiet eens op met die training man! :)
Joah, m'n zusje zat erachter, de trut :mad: :D
Nou, ok, speciaal voor jou hoor...

08-11-05

Speed Bench:
- 2 x 3 x 65
- 3 x 3 x 70*
- 3 x 65
*Snelheid was goed, alleen normaal gesproken had ik gewoon 65 kg gepakt, ware het niet dat de rustpauzes langer waren dan normaal. We waren namelijk met drie man aan het benchen.

Military Press:
- 5 x 40
- 3 x 50
- 4 x 5 x 57.5
- 4 x 57.5 (5f) -->Aaaaaargh!!!! :mad:
Jammer, net niet gelukt. Wel een setje meer dan vorige week...

BOR:
- 2 x 5 x 80
- 3 x 5 x 75

Chinnen:
- 5,5,5,5,5

Small Benchpress:
- 5 x 50
- 5 x 70
- 3 x 80
- 3 x 85
- 3 x 90
- 3 x 95 PR!!
Mooi!

De training duurde wat lang, vanwege al het gepraat tussendoor, maar toch wel tevreden. Jammer van de MP, maar die pak ik volgende week..

Edit: Tussendoor ook nog een keer barbell static hold met 150 kg, bijna 35 sec.
 
Laatst bewerkt:
Powerblade zei:
Toch lekkere training.
Dat vak (signalen en transformaties) zegt mij helemaal niks.
Ik heb dan ook geen theoretische natuurkunde gedaan.
Meer toegepaste vakken als mechanika, rheologie (stromingsleer), materiaaltechnologie en elektromagnetisme.
Ik heb middelbare laboratoriumschool gedaan, richting materiaaltechnologie, vandaar.
Maar jammer dus van dat tentamen, volgende keer beter.
Dat elektromagnetisme is ook lastig.. Ik begin in te zien dat ik toch niet de allerslimste student ben op de UT :D Maar de sterkste ga ik wel worden!
 
Een tentamen is toch slechts om te oefenen en geen examen? Of ligt dat in Nederland anders :rolleyes:

Wat is je faculteit dan wel Leophyte?
 
lekkere training leon! gefeliciteerd met je heerlijke small BP!

@ wimmos, tentamens tellen mee, maar meestal minder zwaar dan een examen.
Op de universiteit moet je naar mijn weten gewoon alle tentamens halen, en doen ze niet aan examens.
 
Dankjewel... :heart: ;)

Het blijft klote dat die bench zo populair is en dat er toch maar een over is gebleven. Jammer inderdaad van de military press, maar heb je nog een cadeautje voor volgende week :).

Vrijdag hou ik m'n mond!

(Offtopic: in Nederland worden de vakken afgesloten met tentamens (of scripties), deze kunnen schriftelijk en later vooral mondeling zijn. Formeel sluit je het geheel dan af met een examen, zoals het bachelor-examen maar dit is slechts een formaliteit, de commissie kijkt of je alle vakken hebt gehaald. Bij je master moet je een praatje houden en zullen je begeleiders je werk wel beoordelen, min of meer ook een examen.)
 
Hele nette Close grip bench press jonge!

Signalen en transformaties, gaat o.a. over fourierreeksen, fourier-transformaties, convoluties en laplace
Wouk net seng! ???
 
Back
Naar boven