Fitness Seller

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Eindelijk gelukt om 5x5 MP te doen.
Je gaat in ieder geval vooruit.
 
Bij m'n training is nog wat toegevoegd, op aanraden van jorasho, nu weer bezig met practicum :D
 
Heerlijke military press.. Zou je bor's ook niet doen op je rugdag?
 
Gaat lekker vooruit; overhead en rows trekken al aardig bij :thumb:.
 
lekker leon, goeie trainingen de laatste weken
ga zo door joh ! :D
 
Trainen gaat idd lekker, maar ik ben er nog lang niet. Als ik kijk wat bijvoorbeeld een Adema of BuilderB voor 'n rows doen :eek: ... Ik heb nog een lange weg te gaan!
@ Wimmos, ik heb geen rugdag meer, je moet het zien als een upper/lower-body split gemixt met wat WSB principes.
 
Zeker jongen, maar met flink bikkelen en een beetje medewerking van derden (... een zekere Job ...) moet dat gaan lukken!
 
Jongen, beangstigend :)

Heb even wat creatief knip en sluitwrk verricht, zit wel wat geinigs tussen. Vooral heer Ken lijkt op een gegeven moment een omslagpunt te krijgen.

Maar wat ziet mijn oog: bier moet soms kunnen... maar Heineken? :hair:
 
Leophyte zei:
Trainen gaat idd lekker, maar ik ben er nog lang niet. Als ik kijk wat bijvoorbeeld een Adema of BuilderB voor 'n rows doen :eek: ... Ik heb nog een lange weg te gaan!
@ Wimmos, ik heb geen rugdag meer, je moet het zien als een upper/lower-body split gemixt met wat WSB principes.

"Wanna grow? Gotta row!"

die foto :roflol:
 
vies mannetje ;)
Wat versta jij eigenlijk onder een train meeting?
 
jorasho zei:
Jongen, beangstigend :)
Heb even wat creatief knip en sluitwrk verricht, zit wel wat geinigs tussen. Vooral heer Ken lijkt op een gegeven moment een omslagpunt te krijgen.
Maar wat ziet mijn oog: bier moet soms kunnen... maar Heineken? :hair:
Dat eerste vat ik niet helemaal???
Maarre.. ik drink Grolsch ja, Grolsch!!

@ Gunsy, die meet gaat ons een hoop pr's brengen!
 
Leophyte zei:
Dat eerste vat ik niet helemaal???
Maarre.. ik drink Grolsch ja, Grolsch!!
@ Gunsy, die meet gaat ons een hoop pr's brengen!

Nou, ik heb even de hele serie af zitten kijken om te zien of er nog meer schandelijks bij zat :D

Oké, dat van die Grolsch zie ik ook wel, maar op andermans tafeltjes staan schandlig veel Hinneken-flesjes.

Of snap je niet dat ik die foto beangstigend vind? Lekker rustdagje aan het houden trouwens?
 
Jongens, er is hoop in Enschede!!
Net is Erica Terpstra op de UT geweest om het (verbouwde) sportcentrum officieel te heropenen. Nou heeft jorasho van tevoren een mail gestuurd naar het NOC*NSF met de vraag of ze zich hard wou maken voor een olympische stang. En dat deed ze!! :D
In haar laatste woorden pleitte ze voor een olympische stang voor de krachtsporters op de UT, dus ik zie het weer helemaal zitten!
Joram, bedankt, Erica, ook bedankt :D
 
Dat noemen ze nou lobbyen, heeft die jorasho weer goed voor elkaar.
En dat ik zonder verder te lezen de foto open, en denk, die links daar, met dat flesje Grolsch, dat kan niet anders, dat moet Leo zijn.
En jaaa hóóóórr, hij is het!
 
Leophyte zei:
Jongens, er is hoop in Enschede!!
Net is Erica Terpstra op de UT geweest om het (verbouwde) sportcentrum officieel te heropenen. Nou heeft jorasho van tevoren een mail gestuurd naar het NOC*NSF met de vraag of ze zich hard wou maken voor een olympische stang. En dat deed ze!! :D
In haar laatste woorden pleitte ze voor een olympische stang voor de krachtsporters op de UT, dus ik zie het weer helemaal zitten!
Joram, bedankt, Erica, ook bedankt :D

No problemo gozerd :D

Bedacht naderhand dat ik haar misschien even een zoentje had moeten geven.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven