AndroidHealthClinic

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

nou ja zeg! heb niet eens naar de kilo's gekeken maar naar je anthousiastme. je bent goed bezig! en zéker geen miet! als je met jouw enthousiastme door gaat, lach je na 2 jaar iedereen uit! ga zo door! het gaat niet om kilo's maar om je inzet. de spiegel is je beste graadmeter. succes!
 
marcel66 zei:
nou ja zeg! heb niet eens naar de kilo's gekeken maar naar je anthousiastme. je bent goed bezig! en zéker geen miet! als je met jouw enthousiastme door gaat, lach je na 2 jaar iedereen uit! ga zo door! het gaat niet om kilo's maar om je inzet. de spiegel is je beste graadmeter. succes!
Wel een eer, jouw eerste post in MIJN topic :D
Maar de spiegel.. nee, daar kijk ik niet naar. Is mooi meegenomen natuurlijk, maar ik wil kilo's, ik wil afgrijzen in de gezichten van die uitgemergelde studentjes die bij ons trainen. Ik wil zoveel...
Ik wil de sterkste zijn!
 
Leophyte zei:
Maar de spiegel.. nee, daar kijk ik niet naar. Is mooi meegenomen natuurlijk, maar ik wil kilo's, ik wil afgrijzen in de gezichten van die uitgemergelde studentjes die bij ons trainen. Ik wil zoveel...
Ik wil de sterkste zijn!



HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!




:hedbang:
 
Leophyte zei:
Wel een eer, jouw eerste post in MIJN topic :D
Maar de spiegel.. nee, daar kijk ik niet naar. Is mooi meegenomen natuurlijk, maar ik wil kilo's, ik wil afgrijzen in de gezichten van die uitgemergelde studentjes die bij ons trainen. Ik wil zoveel...
Ik wil de sterkste zijn!

Mevrouw A.V. voorop zeker ;)
 
Leophyte, ik dacht dat je het wel wou weten.. Ik heb vannacht over je gedroomd. We hadden een wedstrijd, ik denk dat het benchen was.. Je zag er nogal skinny uit :D .. Nouja dit offtopic hé. Als je je nu maar vereerd voelt.
 
:roflol:

Nou je maakt al indruk op de mensen, dan moet dat afgrijzen zeker lukken Léon!
 
ja de kracht is er wel, je wordt strax nog sterk kerel!
 
Haha, leuke reacties, maar nu toch maar weer 's een training erop he.
Een training die geen geweldige was helaas, ik was niet gemotiveerd vandaag, weet niet waardoor het komt.

21-11-05

Speed Box Squat:
- 8 x 2 x 80
Snelheid was redelijk, maar moet nog beter, wil ik zwaarder gaan.

Deadlift:
- 5 x 50
- 5 x 70
- 5 x 90
- 3 x 110
- 2 x 130
- 3 x 3 x 140
Niet super, was niet zo super gemotiveerd en wat slapjes. Ach, misschien is het wel een keer goed om je 's een keer in te houden.

Pull Throughs:
- 8 x 50
- 8 x 60
- 8 x 70
- 2 x 8 x 75 (PR)
Kan natuurlijk niet zonder pr het krachthonk uitlopen...

Barbell Static Holds:
- 130 kg, pronated --> 8 sec?
- 130 kg, alternated --> 30 sec. (easy)
- 170 kg, alternated --> 30 sec. (wel zwaar)
- 110 kg, pronated --> 23 sec.
Grip was ook minder, donderdag wil ik daar weer een pr op.

Tussendoor had ik nog wat buik gedaan, maar niet zwaar.
Geen toptraining, maarja.. Op naar morgen!!
 
Inderdaad, het zij zo, als je verdorie morgen maar wat beter presteert.

Moet trouwens morgen als het enigszins kan wel trainen om 11.30, heb daarna een bespreking van dat speed-tentamen. Anyway genoeg vervuiling, morgen is de dag!
 
Leophyte zei:
Wel een eer, jouw eerste post in MIJN topic :D
Maar de spiegel.. nee, daar kijk ik niet naar. Is mooi meegenomen natuurlijk, maar ik wil kilo's, ik wil afgrijzen in de gezichten van die uitgemergelde studentjes die bij ons trainen. Ik wil zoveel...
Ik wil de sterkste zijn!
that's the spirit
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Leophyte opnieuw punten kan geven. grts
 
Vermorzel morgen al die uitgemergelde ectostudentjes met je bench.
110 ga je zeker halen, en als deze nog een beetje rap omhoog gaat wil ik dat je voor 115 gaat!
 
Powerblade zei:
Vermorzel morgen al die uitgemergelde ectostudentjes met je bench.
110 ga je zeker halen, en als deze nog een beetje rap omhoog gaat wil ik dat je voor 115 gaat!
Ok baas :D
 
mooie training, je gaat lekker vooruit!:D




;)
 
Everybody is whipping my ass :eek: Maar niet voor lang meer :p
 
Vandaag moest het gebeuren, de 110 moest eraan gaan!!!

Lat Pulldown:
- 12 x 40
- 12 x 40

Bench Press:
- 10 x stang
- 6 x 50
- 6 x 50
- 3 x 70
- 2 x 80
- 1 x 90
- 1 x 100 (en nou moest het gebeuren..)
- 0 x 110 (shit, nog een keer!)
- 1 x 70
- 0 x 110 (verdomme!! :mad: )
- 1 x 107.5 (pr)--> nog een keer proberen die 110 te pakken :fire:
- 0 x 110 (tjah..)
Helaas de 110 niet gedrukt, was er heel heel dicht bij. Ik denk dat ik 109 had gedrukt, maar dat telt niet. Ben toch wel wat teleurgesteld, maarja. Volgende keer beter.
Ik wou op de decline wel m'n doel halen! 3x100 was dat...

Decline Bench:
- 5 x 70
- 3 x 80
- 3 x 90
- 6 x 100 (PR!!)
Dat was wel goed!

Incline Dumbbell Press:
- 7 x 32 (8f --> uit balans)
- 2 x 8 x 32
ok

BOR:
- 4 x 5 x 80 (PR)

Chinnen:
- 5,5,5,5

Ben een beetje teleurgesteld dat de 110 niet gelukt is, maarja, je kunt niet alles hebben. Op zich was het al met al niet slecht, toch overheerst de teleurstelling..
 
Laatst bewerkt:
Is toch een goeie training, overal pr's. Volgende keer is de 110 van jouw
 
Jammer inderdaad jongen, het zat er inderdaad heel dichtbij... hopelijk kan de decline je toch tevreden houden. had je trouwens niet nog een setje 1x70 tussendoor gedaan tussen beide pogingen?
 
jammer van de 110. maar teleurstelling als je decline 100kgx6 doet!
 
Back
Naar boven