XXL Nutrition

Leophyte's trainingslog (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

dikke squat training!
en super PR's :D
bench toch beetje te hoog gegrepen, kan gebeuren... komt goed :fire: Voor de rest: niiice!
kan ik een keer bij je langs komen trainen op de UT?
 
Hahaha, de volgende keer wil ik 110 overslaan.. nu jij weer

haha dan wil ik setjes met 110 gaan doen:p

en nog gefeliciteerd met je squat!
 
Thnx allen, denk dat ik je tip maar ga volgen Powerblade.
@ Bram: Je mag van mij best een keer meetrainen, graag zelfs, maar ik weet niet of dat te regelen valt daar. We hebben de laatste tijd al een beetje gezeur met die kerel die toezich houdt.
Ik kan je in elk geval wel vertellen dat ik in het nieuwe jaar een keer naar Saxion ga, een kameraad van Ken (Robin), die traint daar. Hij is trouwens niet zo fanatiek maarja..
Ik had 'm een sms verstuurd dat we alles aan gort zouden trainen daar (daar kun jij zeker aan meehelpen :D).
Hij stuurde terug:
Lijkt me heerlijk, jullie aan gort, ik dood :D
 
Je moet maar kijken, een huisgenoot wilde vandaag met een vriend zonder pas trainen, hoewel hij praktisch nooit trainde. Werd in eerste instantie om gezeken, pas na lang aandringen mocht ie doorgaan.
 
Desondanks ziet die bench er goed uit leon, top:)!
 
Dankje, maar ben er zelf niet tevreden over. Vandaag was k*t, terwijl ik me wel goed voelde..

12-12-05

Speed box squat:
- Opwarmen
- 6 x 2 x 80
- 4 x 2 x 85
Ging wel aardig

Deadlift:
- 5 x 50
- 3 x 90
- 3 x 110
- 1 x 130
- 4 x 3 x 140
Ging soepel, ik had nog 3/4 setjes willen doen, maar toen kwam het.. :fire: Job van Regteren :fire:.
Hij begon weer over m'n deadlift-techniek, die inderdaad bij de 140 kg niet 100% perfect is, maar voor m'n gevoel ging het lekker en soepel. Ik liet 'm mijn techniek zien bij 110 kg, die vond hij nog niet goed ("je verdoet je rug"). Ik moest de stang dan maar vanaf een verhoging gaan deadliften, want ik gebruik m'n rug als hefboom (duhh), en dat is blijkbaar niet goed volgens hem. Mocht ik eigenwijs blijven en zo voort blijven gaan dan kwam er een moment dat hij me dingen ging verbieden.
Omdat ik geen zin om er verder over te praten doe ik dat ook ff niet.
Waarschijnlijk ga ik de komende weken deadliften vanaf een plateau en zal ik over niet al te lange tijd, met pijn in het hart, dat wel, het sportcentrum van de UT verlaten en verkassen naar een andere, duurdere locatie. Zo heb ik er in elk geval geen plezier meer aan, elke keer dat gezeik.
Volgende week wil ik een filmpje maken met jorasho, die ook gezeur kreeg over z'n front squat, dit om jullie onze techniek te laten zien. Naar jullie wil ik luisteren, naar hem niet meer.
Ok, voor degenen die de moeite hebben genomen het bovenstaande te lezen; bedankt!
Toen heb ik nog even met niet al teveel plezier wat pullthroughs gedaan (tot 4x8x80 kg) en kneeled cable crunches (4x8x55).
Dat was 't dan weer.
Ik baal, heb zo ook nog practicum tot 5 uur :mad:.
En oh ja, de eerste powerlift-wedstrijd waarin in mee ga doen, want die ambitie heb ik, nodig ik Job uit en kan hij een kaartje van mij krijgen.
Dan zal ik recht voor z'n neus de titel opeisen!! :fire:
 
Wat een melijer!! maak anders een filmpje als je het niet zeker weet.
Anders zien we het wel op de meet in januari.
Kan hij je deadliften verbieden dan? Wat zijn zijn ervaringen en stats dan?
Trouwens gisteren viel me internet uit, sorry.
 
lekker dan op naar een andere gym
 
Ik zit min of meer in dezelfde situatie. Ik heb ook een gymeigenaar die denkt dat ik slecht bezig ben. Hij moest de DL zelf opzoeken uit een boekje om te weten wat het was. Gelukkig laat hij me buiten wat geroddel achter m'n rug gerust. Kan me niet schelen dat de mensen in men gym over me roddelen, ik hoef daar geen vrienden. Even kijken wat MS en Samu over men techniek te zeggen hebben na de examens...

Anyway ik ga thuis trainen, ik hoop dat jij er ook uitraakt. Try to push the rules instead of breaking them. Wees dus een beetje voorzichtig door hem zo weinig mogelijk op z'n schenen te schoppen.
 
die f*cking mietjes ook altijd, die zelf nooit DL-en SQ-ten, PC-en etc.!!! :mad:

Nee, het zijn van die gasten die alleen wat leg extensions en leg curls voor hun benen doen en voor hun rug wat pulldowns en cable rows en dan ook nog menen dat ze er verstand van hebben! :finger:

Ik vraag me af of zo'n gast je mag verbieden om bepaalde oef. te doen.. Je hebt toch een bepaalde vrijheid??
 
Nah, het was vooral het 'beschermen tegen jezelf' waar hij over sprak. Dan nog vraag ik me af hoe 'ie het doet maar de opmerkingen is wel om moe van te worden, hoewel wel goed bedoeld.

Ik denk dat je het beste een keer de fysio kan vragen of 'ie eens komt kijken, die weet er meer van, zit in de buurt en is denk ik niet te beroerd om er eens naar te kijken.
 
ik zou hetzelfde als insane zeggen en hem eens vragen waar hij al die wijsheid vandaan haalt en het hem zelf eens voor te laten doen. wanneer meneer zelf geen of weinig gewichten heeft gelift zou ik mijn vraagtekens hebben. We zien het tijdens de meet wel....
 
fysio zou ik niet direct doen. Waarschijnlijk kennen ze daar de oefening niet en keuren ze het direct af omdat het een gevaarlijke oefening KAN zijn.

Klote voor je Leon. Ik snap dat je enorm pissed ben om deze onzin en weet hoe graag je wilt. Maak eens een filmpje, kan ik het ook direct vergelijken met mijn techniek die volgens mij redelijk is. (in tegenstelling tot mijn squat) Anders kan je altijd nog gezellig naar Bilal (gym2B) ;)

en gaan voor die powerlift wedstrijden!!
 
Ik heb het wel eens met die jongen over trainen gehad en ik denk niet dat 'ie zo is ingesteld, dus dat het zeker wel kan helpen. Een fysiotherapeut heeft ervoor doorgeleerd en zal dus denk ik geen onzin uitkramen.
 
Thnx allemaal.
Volgende week komt er een filmpje, dan mogen jullie 't zeggen. En op de meet natuurlijk, al zal ik dan minder op m'n techniek letten, dan wil ik een record.
 
ben benieuwd naar je filmpie makker!, succes met trainen.
 
Ben zelf ook benieuwd :D

13-12-05

Speed Bench:
- Opwarmen
- 8 x 3 x 70
ok

Military Press:
- 3 x 5 x 60 (pr)
- 2 x 5 x 57.5

Chinnen:
- 6,6,6,6,6
Was smal, overhands en zwaar!

BOR:
- 3 x 80 wou niet meer goed
- 4 x 5 x 75

Small benchpress:
- 5 x 50
- 5 x 70
- 3 x 80
- 3 x 85
- 3 x 90
- 1 x 95 (2f, deels ook door verkeerde techniek)
- 3 x 90

De training was redelijk, niet bijzonder eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Niet veel opvallende dingen. MP en chinnen gaat goed!
 
Back
Naar boven