XXL Nutrition

Leophyte's trainingslog (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ja netjes die ohp is behoorlijk omhooggeknald de laatste tijd geloof ik.
 
Tja die Job... Ik heb geen idee wat hij nou eigenlijk weet mbt bodybuilding en powerliften?! Kijk als hij nu een brede vent was met een indrukwekkende kracht en fysiek, zou je graag wat van hem aannemen. Alleen een CIOS-leraar die er niet uit ziet + dingen verkeerd brengt roept uiteraard weerstand op. Daarnaast zou hij zich meer moeten richten op de beginners daar. UT-nerds die geen idee hebben wat ze eens zullen gaan doen. Vb: 2 bevriende nerds die het krachthonk eens doorlopen en vervolgens kiezen voor een isolatieoefening voor schouders (op machine uiteraard). Daarnaast zuigt hun techniek aan alle kanten... tis om van te gaan huilen...

Mijn advies... lekker doortrainen en zorgen dat je (we eigenlijk) Job niet teveel tegen krijgen.

Is gesproken,

Ken
 
Leophyte zei:
Ben zelf ook benieuwd :D

13-12-05

Speed Bench:
- Opwarmen
- 8 x 3 x 70
ok

Military Press:
- 3 x 5 x 60 (pr)
- 2 x 5 x 57.5

Chinnen:
- 6,6,6,6,6
Was smal, overhands en zwaar!

BOR:
- 3 x 80 wou niet meer goed
- 4 x 5 x 75

Small benchpress:
- 5 x 50
- 5 x 70
- 3 x 80
- 3 x 85
- 3 x 90
- 1 x 95 (2f, deels ook door verkeerde techniek)
- 3 x 90

De training was redelijk, niet bijzonder eigenlijk.
Goeie small bench !
 
MP's zijn netjes.
Als je smal nu 95 drukt moet je normale bench eens gaan maxxen (o ja, binnenkort meet)
Ik denk dat je 115 kunt halen nu.

En je voelt zelf of je DL techniek in orde is, als je hem "gemakkelijk" omhoog krijgt zonder dat je in het eerste deel met je rug moet hijsen dan is wel in orde.
 
Powerblade zei:
MP's zijn netjes.
Als je smal nu 95 drukt moet je normale bench eens gaan maxxen (o ja, binnenkort meet)
Ik denk dat je 115 kunt halen nu.

En je voelt zelf of je DL techniek in orde is, als je hem "gemakkelijk" omhoog krijgt zonder dat je in het eerste deel met je rug moet hijsen dan is wel in orde.
Voor m'n gevoel ging het vrij soepel maandag met de deadlift, al zal m'n rug niet kaarsrecht zijn geweest bij de 140, maar ok.
Die 115 voor de bench betwijfel ik, smalle bench heb ik zeker al 's 3x95 gehaald volgens mij. Die zijn in verhouding gewoon sterk. Vrijdag ga ik denk ik zoveel mogelijk triples met 95 kg proberen. En dan heb ik nog 2 weken..
Waarschijnlijk volgende week dan opbouwen naar een 5 RM, die week erop een 3 RM.
Ach, we zien het ook wel, ik ga pitten :D
 
Belangrijker dan je bench, vind ik, is dat je overhead kracht gestaag toeneemt. Sommigen lijken gauw de rest uit het oog te verliezen bij de 1rm flat bench - terwijl een hoop lifts minstens, of zelfs belangrijker zijn dan die.
 
I agree with Adema, ik zou ook eens op mn OH press werk moeten gaan letten.... :fire:

in verhouding is je OH werk duftig veel beter dan dat van mij...

en wat betreft die Job (hehe hij brengt je wel iedere keer een jobstijding, doet z'n naam dus wel eer aan):
wat de boer niet KAN, dat eet hij niet. de loser.... Gelukkig zijn de lui van het saxion niet zo over het paard getild en laten ze me lekker mn gang gaan! (heb nu de bijnaam Tarzan :D) Saxion rules! (wist niet dat ik dat ooit ging zeggen...:P)
Ik zal snel eens kijken of je een keer mee kan trainen hiero!
 
builderB zei:
I agree with Adema, ik zou ook eens op mn OH press werk moeten gaan letten.... :fire:

in verhouding is je OH werk duftig veel beter dan dat van mij...

en wat betreft die Job (hehe hij brengt je wel iedere keer een jobstijding, doet z'n naam dus wel eer aan):
wat de boer niet KAN, dat eet hij niet. de loser.... Gelukkig zijn de lui van het saxion niet zo over het paard getild en laten ze me lekker mn gang gaan! (heb nu de bijnaam Tarzan :D) Saxion rules! (wist niet dat ik dat ooit ging zeggen...:P)
Ik zal snel eens kijken of je een keer mee kan trainen hiero!
Dat zou leuk zijn :D
M'n MP gaat de goede kant op, maar kan en moet nog beter!
Ok, vandaag ook weer getraind, B alvast bedankt voor de inspiratie die je me gaf voor vandaag:

15-12-05

Box Squat:
- Ff losfietsen
- 5 x 60
- 5 x 70
- 3 x 80
- 5 x 90
Ok, builderB had 8 setjes van 5 reps gedaan, dit leek me wel leuk...
- 5 x 100
- 5 x 105
- 5 x 110
- 5 x 115 (pr?)
- 5 x 115
- 5 x 110
- 5 x 105
- 5 x 100
Tjah :D

jorasho pesten aka Jump box Squat:
Tussen de squatsetjes door, speciaal voor hem:
- 1 x 70

Front Squat:
- 5 x 70
- 6 x 80
- 6 x 80
Kon niet meer..
Dit was afgewisseld met:

Pullthroughs:
- 8 x 50
- 8 x 60
- 8 x 70
- 3 x 80 (ik gleed weg..), daarna gelijk nog
- 8 x 70

Toen wou ik nog overhead squatten, maar dat wou echt niet meer, had na het opwarmen en de eerste echte rep met 50 kg ook last van m'n pols, dus heb het laten schieten.

Kneeled Cable Crunch ss Dumbbell Side Bend:
- 8 x 50
- 15 x 50 // 10 x 32
- 10 x 55 // 10 x 32
- 8 x 56 // 10 x 32
jorasho had heel lafjes 1 kg erbij op gedaan bij de laatste :D

Weer lekker getraind!
 
Laatst bewerkt:
Waar is je jump squat jongen?

Respect voor iedere kilo joh ;)
 
Lekker veel gesquat, hoe voelen die beentjes nu?
 
nu? hoe voelen ze morgen :D
Lekkere training leon. Tot het uiterste die benen!
 
jorasho zei:
Waar is je jump squat jongen?

Respect voor iedere kilo joh ;)
Ik zal 'm gelijk ff aanpassen chef :D Inclusief commentaar.
En m'n benen voelen NOG goed, wel vermoeid.
 
Leophyte zei:
Ik zal 'm gelijk ff aanpassen chef :D Inclusief commentaar.
En m'n benen voelen NOG goed, wel vermoeid.

Goed werk m'n zoon!
 
hehe bitch :D feli met je PR!

20 setjes rep range 5-8 waarvan 11 squatsetjes. tussen 70 - 80% van je RM
nice job! :thumbs:
en ja je polsen krijgen het soms wel een beetje te verduren met OH squat, maar wordt beter imo!
 
Thnx Bram!
Wou ff kijken hoever ik zou komen met die box squat..
Afijn, vandaag weer getraind...

16-12-05

Bench Press:
Eerst heb ik o.a. m'n lats opgewarmd met een paars setjes BOR met 40 kg.
- 8 x 30
- 6 x 50
- 5 x 70
- 3 x 80
- 1 x 90
- 8 x 3 x 95 ("pr")
Ging goed, zoveel mogelijk triples met 95 kg was wat ik wou, is gelukt!

Toen wou ik voor een 5 RM gaan bij de incline en de decline..

Incline Bench:
- 5 x 70 (pr?)
- 5 x 72.5 (PR)

Decline Bench:
- 5 x 70
- 5 x 80
- 5 x 90
- 4 x 95 (5f)
Pr is 6 x 100, dus niet gelukt, achja...

BOR:
- 5 x 80
- 3 x 5 x 75
Ging zwaar

Onderhands, smal chinnen:
- 5,5,5

Toen maar gekapt, ben moe, voelde me vandaag al wat minder. Toch wel tevreden over m'n bench. Volgende week 5 RM's halen!
 
goed bezig leon. Na die flat BP er ook nog een Incline PR uitpersen :thumbup:
 
Had je nog over bij die incline bench?
Imo is het tijd om je bor en overhead prioriteit te geven. Je bench loopt bijna 15kg voor op je bor.
 
je incline is lager dan je decline terwijl je die daarna doet.. zeer vreemd.Je decline vind ik goed maar je incline moet bter!grts
 
Back
Naar boven