XXL Nutrition

Leophyte's trainingslog (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Toch een nette training hoor!
 
goeie dl, maar idd op je techniek blijven letten
 
Dl techniek is nog belachelijk slecht...
Vandaag gewoon ff gedaan waar ik zin in had en rug gedaan.

29-12-05

BOR:
- 2 x 5 x 50
- 5 x 60
- 3 x 70
- 3 x 5 x 80

Ondertussen al opgewarmd voor:

Squat:
- Opwarmen
- 2 x 8 x 90
- 5 x 100 (box)
Dit was eigenlijk meer bedoeld om spanning op de spieren te zetten na de teleurstelling van gisteren (3RM geflopt)

Chinnen:
Om en om, pronated en supinated grip
- 5,5,5,5,5*,5,5*,4
Ghehe, wou zoveel mogelijk setjes van 5 reps maken. De tijd tussen de setjes was 1 minuut, bij de sterretjes 2 minuten.

Cable Row:
- 3 x 5 x 90

Tate Press:
- 6 x 8
- 6 x 10
- 6 x 12
- 6 x 14
- 6 x 16
- 2 x 5 x 18 (PR)
- 10 x 16
Geen flauw idee wat ik hierop kon. Wel 's eerder gedaan, paar maand terug, maar dat was met max 14 kg geloof ik (ok, en ook niet als eerste triceps-oefening)

Toen nog ff een supersetje preacher curls met triceps rope pulldown.
We zaten daar een beetje te dollen (Ken, Gunsy en ik) met een fotocamera, foto's komen nog wel, maar niet in m'n log.

Als laatst voor de gein ff testen hoeveel de stang kon hebben. Static holds dus. Eerst ff 'opwarmen' met 130 kg. Deed al veel pijn aan de klauwen (nog van gister). En toen alle 20 kg-schijven die er liggen erop gepleurd, voor een mooi totaal van 250 kg. Die hielt ik (denk ik) 3 sec. vast :D. Maar goed, dit was niet serieus, gewoon ff auwehoeren.
Pas als ik het langer dan 10 sec. vasthoudt telt hij echt!

Nou, dit was 'm dan, de laatste training van het jaar. Er zat geen lijn in, maar is niet erg, gewoon nog even een keer lekker getraind.

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik me aanmeldde op DBB. Ik heb hier vooral in de begintijd ontzettend veel geleerd, waarvoor ik jullie allen wil bedanken :thumbs:
Dit jaar heb ik ook voor het eerste gedeadlift, serieus gesquat, 100 gedrukt en meer.. Maar goed, voor zover de laatste update van m'n log dit jaar, m'n totaal nu is 417.5. Als ik over een jaar 550 zou hebben ben ik tevreden.
Exit :)
 
Nice training bro! Lekker van alles door elkaar gehutseld! ;)
 
Best lekker, niet ouwehoeren jongen. Is Job soms op vakantie oder so? :D
 
Ga ik strax ook nog ff doen, gewoon wat aanklooien.
Toch al geen serieuze week omdat de gym meerendeels dicht was of ik middagdienst had.
Wel lachen met die statics, toen ik dat een tijdje terugdeed vroeg een vrouw of ik wou wachten tot zij weg was, bang omdat de stang zo doorboog.
Maar dat was geen geodkope stang, die moet 650kg kunnen hebben.
Nog een goede jaarwisseling gewenst.
 
Powerblade zei:
Ga ik strax ook nog ff doen, gewoon wat aanklooien.
Toch al geen serieuze week omdat de gym meerendeels dicht was of ik middagdienst had.
Wel lachen met die statics, toen ik dat een tijdje terugdeed vroeg een vrouw of ik wou wachten tot zij weg was, bang omdat de stang zo doorboog.
Maar dat was geen geodkope stang, die moet 650kg kunnen hebben.
Nog een goede jaarwisseling gewenst.
thnx, jij en de rest natuurlijk ook :D
jorasho zei:
Best lekker, niet ouwehoeren jongen. Is Job soms op vakantie oder so?
Haha, job.. tjah :D. Dat had hij niet moeten zien, boog wel aardig door
 
ja laatste training maakt iedereen wat special(ikke lekker 300reps squaten) van:D zo zonde het jaar is over. fijne jaarwisseling en volgend jaar moet de 550 gehaalt zijn!
 
goed uiteinde jongen! (had jij ook flinke spierpijn na woensdag? :D)

nette training.
 
Thnx allen!
Als eerst, een gelukkig nieuwjaar iedereen.
En nu over tot de orde van de dag...

03-01-06

Vandaag een training om spanning op de spieren te zetten.. Ook gemaxt op de Military press (zittend), omdat ik volgende week met Dan Alexander wil beginnen. Verder wou ik m'n bench en squat op ongeveer 80% van m'n 1 RM doen, 3x3, als voorbereiding op vrijdag.

Speed Bench:
- 8 x 3 x 70
Ok!

Military Press:
- 3 x 50
- 1 x 55
- 1 x 60
- 1 x 65
- 1 x 70 (PR)
- 1 x 72.5 (PR)
- 1 x 75 (PR)
Mooooi!!

Bench Press:
- 1 x 80
- 3 x 3 x 90

Speed Box Squat:
- Opwarmen
- 2 x 2 x 85 (ging te makkelijk???)
- 6 x 2 x 90
Ging lekker

Squat:
- 3 x 3 x 120

Daarna nog heel wat setjes op de DL-techniek geoefend met 50, 70, 90 en 1 setje met 110. Kracht lijkt helemaal weg met de goede techniek. Ik vertrouw erop dat het snel weer terug komt.

Daarna, omdat het zo leuk is..

Static Holds:
- 130 kg, pronated --> 25 sec (PR)
- 2 x 200 kg, alternated -->30 sec.

Training ging goed, vrijdag.. D'r AN!!
 
mooie military:eek:, hoever ging je met de bar (tot aan je sleutelbeen/bovenkant borst)???
 
18fitie zei:
mooie military:eek:, hoever ging je met de bar (tot aan je sleutelbeen/bovenkant borst)???
Zoiets ja, denk net onder het sleutelbeen.. Maar was wel zonder stop he, maakt het makkelijker
 
Wordt duimen vrijdag! Heb je iemand die hetzelfde lift wat jij doet? Zou je resultaat nog verhogen :rolleyes: Kom op gunsy, laat zien wat je hebt haha!
 
Ik zal Leon iig pushen zoveel als ik kan zodat hij iig tot het uiterste gaat, want verwijten aan jezelf gaan maken doen we uiteraard niet!! Ik verwacht dat hij herzelfde bij mij doet :) Of de doelen haalbaar zijn zal dan wel blijken... Als Leon een goede dag heeft heb ik dr wel vertrouwen in...

Ik zie je vrijdag!! Bij de schofterige berg kip/rijst-maaltijd en de blikjes RedBull...

en meer is dr niet van.. OLe!!
 
Leophyte zei:
Zoiets ja, denk net onder het sleutelbeen.. Maar was wel zonder stop he, maakt het makkelijker
:thumbs: , zal ook eens zonder stop proberen
 
Ken zei:
Ik zal Leon iig pushen zoveel als ik kan zodat hij iig tot het uiterste gaat, want verwijten aan jezelf gaan maken doen we uiteraard niet!! Ik verwacht dat hij herzelfde bij mij doet :) Of de doelen haalbaar zijn zal dan wel blijken... Als Leon een goede dag heeft heb ik dr wel vertrouwen in...

Ik zie je vrijdag!! Bij de schofterige berg kip/rijst-maaltijd en de blikjes RedBull...

en meer is dr niet van.. OLe!!

Kijk maar uit, straks worden we met al dat geschreeuw de tent uit gezet :)
 
Om 't ff duidelijk te maken; Ik ga ervanuit dat ik vrijdag een goede dag heb!
En ik zal Ken ook pushen om eindelijk die 100 te drukken.
Weetje wat? De bar is onze bitch, we gaan 'm misbruiken, mishandelen, pijnigen! :fire: Ok, liet me ff gaan. Ik heb er zin aan! :D
 
Mooie mp pr!
En vrijdag ga je pr`s breken ja :)
 
Maken jullie er een foto/video verslag van?
 
Ik zal een digitaal fototoestel meenemen met videofunctie... Kijken of we nog wat interessante shots kunnen maken!
 
Back
Naar boven