AndroidHealthClinic

Leophyte's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zwaar trainen voor een tentamen lijkt me funest voor je concentratie tijdens het tentamen. En hoe zit het dan met je post workout meal?:D Ben iig. benieuwd hoe het is verlopen. Welke studie doe je trouwens?
 
Die kerel doet volgens mij een van de moeilijkste studies die er zijn. 8)
Volgende week dus deload, daarna het echt werk.
Ging dit tentamen beetje goed?
 
WuLee zei:
Zwaar trainen voor een tentamen lijkt me funest voor je concentratie tijdens het tentamen. En hoe zit het dan met je post workout meal?:D Ben iig. benieuwd hoe het is verlopen. Welke studie doe je trouwens?


Ik bedoelde paar posts terug ook Na het tentamen!
 
Ik wil het niet meer over die tentamens hebben :mad: Dat zegt genoeg denk ik? :D
Ik doe Technische Natuurkunde en jah.. was niet leuk vandaag. Trainen voor een tentamen vind ik op zich niet zo verkeerd, lekker je kop ff legen :)
En post-workout? Ik eet gewoon brood na het trainen, meestal zo'n 6 stuks met kaas en ham.
Maar goed, volgende keer beter he.
 
Ach schijt toch, lekker wat langer over je studie doen... Ik heb nu 3 studiepunten behaald voor dit jaar :) (gister gehoord)... Je hoeft dus niet bang te zijn dat je het slecht doet ;)
 
idd Better Next Time!!

Sterkte ermee!
 
nice work Leophyte!

heb je zin de volgende fase?
 
Damn sure dat ik er zin aan heb!!
Deze week stonden er maar 2 trainingen op de planning, morgen en donderdag.. maar kon het niet laten, vandaag, rug en biceps. Die spreek ik toch niet al teveel aan met Dan Alexander..

Pull up (supinated):
- 1,2,3,4,5,5,4,3,2,1
halve minuut rust tussen de setjes, zwaar :eek: Ja ik weet het, weak fatass :D

Front Pulldown:
- 8 x 50
- 8 x 60
- 5 x 70
- 2 x 5 x 80
- 6 x 75
- 8 x 70

Cable Row:
- 5 x 70
- 5 x 80
- 5 x 90
- 5 x 100
- 6 x 90/6 x 70/6 x 50 (achter elkaar door)

Shrugs:
- 8 x 90
- 2 x 6 x 110
- 8 x 100
- 10 x 90
Heerlijk!! Eerste keer dat ik 'm deed

Hammercurl:
- 6 x 22
- 5 x 22
- 5 x 20

Preacher curl:
- 2 x 6 x 27
- 5 x 27 (6f)
Dit is echt lachwekkend :D, had totaal geen kracht meer in de biceps.

Zo, op dit moment, uurtje of 5 later al lekker geirriteerde traps en biceps, leuk voor een keertje :D
 
hehe.. Nice training kerel! Pullups zijn idd lekker! ;)
 
Helemaal kapot gegaan zo wil ik het zien!!

Doe binnenkort Dan maar weer de groeten van me :)
 
Omg - je blijft de boel maar in de war gooien he? Dat is oa. een reden waarom ik geen fixed schema's doe.
 
ik vind die pull ups maar matig voor zon ecto als leon ;)

Voor de rest goed brak getraind, hetgeen essentieel is voor een beren-lichaam.

Maar volgens Adema zit je weer aan dat schema van je te trekken, waarom doe je het dan nog??????
 
Adema zei:
Omg - je blijft de boel maar in de war gooien he? Dat is oa. een reden waarom ik geen fixed schema's doe.

Vind ik ook wel :).. je gaat nog afzien, beter jezelf wat sparen.
 
Ach, het kwam gewoon allemaal niet uit deze week, volgende week verder met week 5, zie dit maar als een ' onderhoud-week'.
Vandaag weer getraind, geen last meer van m'n lies of wat dan ook, wel spierpijn in biceps, traps en een beetje rug..

07-02-06

Squat:
- Opwarmen
- 5 x 95
- 5 x 102.5
- 5 x 110
- 5 x 117.5
- 5 x 125
- 10 x 100
- 10 x 105
Wat dan he?

Bench:
- Opwarmen
- 5 x 75
- 5 x 80
- 5 x 85
- 5 x 90
- 5 x 95
- 1 x 110 (just playing ;))
- 10 x 80

Ik heb getracht alvast een brug te slaan naar de echte gewichten voor volgende week en nog een redelijk volume gehouden voor bench en squat, ideaal dacht ik zo :D
 
Squat:
- Opwarmen
- 5 x 95
- 5 x 102.5
- 5 x 110
- 5 x 117.5
- 5 x 125
- 10 x 100
- 10 x 105
Wat dan he?

damn bro!!! netjes hoor weet niet of ik het je na doe! ik denk dat je benen wel volzaten ofnie?
 
Goeiedag wat een squat! heel netjes.
 
Back
Naar boven