XXL Nutrition

Leo's UD2 bulk log

Bezoekers in dit topic

Leo1988

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2009
Berichten
2.272
Waardering
81
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Na 6 weken van hel tijdens de cut op UD2, vanaf volgende week maandag de bulk-variant hiervan. Ik heb het nog nooit eerder dus ik ben benieuwd. De eet- en trainingsschema's kunnen op verzoek worden gepost, maar is niet zo heel boeiend. Doel is een klein beetje vet te burnen en verder zoveel mogelijk massa en kracht, zit eraan te denken om aan het einde van de 4 weken te toppen op de squat en een alltime pr te zetten.

De stats nu:

88 kg na 2x schijten, voor het ontbijt
12,5% op een 4 punts huidplooimeting en 11,5% op een 3 punts
1.82m

kracht:

squat: 5 x 3 x 147,5 kg (hiermee sloot ik de cutperiode af, de alltime max staat vooralsnog op 170 kg van december)

bench: 5 x 3 x 100 kg medium grip. Alltime max is 115 kg in december. Zal de komende periode met een wide grip gaan benchen en opwerken naar een dik VPR (meer dan 5 x 3 x 105)

deadlifts: heel lang niet gedaan, dik een jaar geleden een keer gemaxt op 210 kg en afgelopen december een triple met 200 kg

verder moeten de assists ook geleidelijk aan omhoog, maar daar liggen mn prioriteiten niet zo.
 
welkom terug Leo!
 
Dit log zal ik in de smiezen houden.
 
Laatst bewerkt:
Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup jup.

Updaten K*t! Vandaag was updatewaardig.

Groeten Sid sideways

Cat%20with%20Sideways%20Head.jpg
 
Om de festiviteiten passend in te luiden, bij deze een klein pr van vandaag. 216 kg deadlift @ 88 kg (met belt):

http://www.youtube.com/watch?v=7mcbstGfQhg

---------- Toegevoegd om 01:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:47 ----------

Meteen ook maar even de 1e training van de bulk erin gooien:

Maandag: depletion (langzame reps). Chest/shoulders/triceps/calves

Flat dumbbell press: 4 x 12-15 met 20 kg
Incline bench press: 2-4 x 12-15 met 50 kg
Seated shoulder dumbbell press: 3 x 12-15 x 14 kg
Machine shoulder press: 1-3 x 12-15 x ?
Tricep pushdown rope: 2 x 12-15 x 21 kg
Tricep overhead extension stok: 2 x 12-15 x 17 kg
Standing calf raise: 4 x 12-15 x 50 kg?
Seated calf raise: 2-4 x 12-15 x 150 kg

Gewichten zijn aan de lage kant ingeschat en per set zal ik ongeveer 40 seconden bezig zijn.


Dinsdag: depletion. Quads/hams/back/biceps

Leg press: 5 x 12-15 x 173 kg
Leg extensions: 1-3 x 12-15 x 60 kg
Leg curls: 4-6 x 12-15 x 60 kg
Seated row neutrale grip: 4 x 12-15 x 50 kg
Lat pulldowns wide grip: 2 x 12-15 x 50 kg
Bent over raises: 1-2 x 12-15 x 10 kg
Bicep curls: 4 x 12-15 x 20 kg


Laat het feest beginnen!
 
Mooi pr man! Jammer dat je nu weer wat anders gaat doen.
 
Lekker man, ik zal binnenkort weer een target stellen voor je.
 
nice, een target steller! ik zeg 250 :) mooi dat de zwakkelingen met een 190 dl gelukkig worden vergeten
 
Gratz met je pr, zal je wat proberen te volgen voor zoveel ik hier op het forum kom ;)
 
Mooi pr man! Jammer dat je nu weer wat anders gaat doen.

Hoezo wat anders? Het enige wat er gebeurd is dat de hele cycle een stuk anaboler wordt en de krachtgains onevenredig hard stijgen

Lekker man, ik zal binnenkort weer een target stellen voor je.

Ik dacht dat je dat vandaag zou doen man, wat is er gebeurd?

Gratz met je pr, zal je wat proberen te volgen voor zoveel ik hier op het forum kom ;)

Kijk is aan, nog een BN overloper. Goeie keus!


Dan nu maar de update van vandaag. Dien er wel bij te vermelden dat er als een malle carnaval gevierd is zondag nacht (niet gezopen, wel ghb), rond een uur of 9 sochtends thuis, paar uurtjes geslapen en als een dwijl de gym in.

Al met al mocht dat de pret niet drukken. De training is heel erg meegevallen en kwam niet eens in de buurt van de k*theid van de depletion der cut-cycles. Was ook binnen een uurtje klaar en kan ook niet echt zeggen dat ik overal snel doorheen ben gevlogen:

Flat dumbbell press: 16 - 13 - 13 - 15 (20 kg)

Incline bench press: 3 x 12 ( 50 kg, volgende keer wat minder)

Seated shoulder dumbbell press: 3 x 15 (14 kg)

Side raises: 12 x 8 kg - 12 x 7 kg

Toen ik dips probeerde, braken mn schouders af

Rope pulldowns: 10 x 17,5 kg - 12 x 15 kg

Tricep overhead extension stok: 2 x 12 (17 kg)

Standing calf raise: 3 x 12 (55 kg)

Seated calf raise: 4 x 15 (147 kg)


Was een eitje en ik voel me eigenlijk nog veels te anabool voor UD2 begrippen
 
Vandaag de 2e depletion was wat zwaarder, maar nog steeds goed te doen. Weer klaar in 75 minuten en nog lang niet hersendood. De enige kataboliteit waar ik last van heb zijn de 2 nachten met veels te weinig slaap (naast mn natuurlijke lichamelijke kataboliteiten-productie ofc) en de helse koolvissoep.

Vandaag:

Dinsdag: depletion. Quads/hams/back/biceps

Leg press: 16 - 14 - 13 - 12 - 12 (173 kg)

Leg curls: 16 - 14 - 13 - 13 - 13 - 13 (60 kg)

Leg extensions: 3 x 12 (50 kg)

Seated row neutrale grip: 15 - 12 - 12 - 12 (57 kg)

Lat pulldowns wide grip: 2 x 12 (57 kg)

Bent over raises: 17 - 15 (10 kg)

Bicep curls: 4 x 15 (20 kg)


Ben bang dat dit een verrassend anabole powertraining zaterdag wordt :angstig: + 10 kg massa (per spiergroep)
 
Donderdag de tensiontraining voor de carb up gehad. Eerste helft van de dag nog alleen vet+eiwit, daarna 4 uur niks gevolgd door een whey shake en een glas vruchtensap en de training. Had wel wat meer kracht op deze donderdag dan tijdens de cutversie, maar voelde me toch een stuk k*tter dan anders.

Donderdag: tension fullbody

Leg press: 8 x 213 - 6 x 205 - 8 x 197 kg. Ging niet helemaal zoals verwacht. Bankje wel 1 stand lager (4)

Leg curl: 3 x 10 x 80 kg (?)

Flat bench: 9 x 80 - 8 x 80 kg

Lat pulldown neutrale grip: 9 x 77 - 8 x 77 kg

Incline db press: 12 x 30 - 10 x 30 kg

Seated row wide: 2 x 8 x 77 kg

Side raises: 2 x 8 x 10 kg

Bent over raises: 8 x 16 kg

Preacher curls: 2 x 8 x 27,5 kg

Overhead extensions: 2 x 9 x 27,5 kg

Calvanators: 3 sets met +- 200 kg 10-12 reps.


Carb up so far:

whey + 30 gr suiker uit vruchtensap -> 30 gr kh

trainen

65 gr whey + 170 gr dextro -> 170 gr kh

65 gr whey + 170 gr dextro -> 170 gr kh

pasta con fungi (500 gram witte pasta, 2 zakken saus, 800 gram kip, 50 gram olie en extra tomatensaus) -> 347 + 100 + 30 = 477 gr kh

Pak vruchtensap -> 113 gr kh

totaal: 960 gram

Nog 2 liter melk en 200 gram brinta weghameren en dan zijn we er al volgens mij.

Had verwacht dat de carb up me veel zwaarder zou vallen in de bulk, aangezien ik veel meer heb gegeten op de depletion dagen, maar dat valt heel erg mee gelukkig. Kan er natuurlijk wel een stuk minder van genieten, MAARRRR: alles voor de gains. We zullen zien morgen
 
Meteen maar even de setup van morgen:

Squat:

2 x 3 x 67,5 kg
2 x 3 x 92,5 kg
2 x 3 x 120 kg

2 x 135 kg

En dan hopen dat er 5 triples met 147,5 kg uitkomen. Hiermee sloot ik de cutcycle af en heb sindsdien precies 2 weken niet gesquat (1 week niks gedaan en deze week dus ud2 begonnen).


Bench:

Normaal gesproken bench ik met een medium grip en ga deze keer overstappen naar een wijdere grip. Ik verwacht zelf dat mn wijde grip mn medium grip heeft ingehaald, dus ik ga voor 5 triples met 95-100 kg

2 x 3 x 45 kg
2 x 3 x 60 kg
2 x 3 x 77,5 kg

2 x 87,5 kg

En aan de hand van die laatste warming up set, 5 triples met 95-100 kg


Bent over rows:

3 sets met 95 kg


Incline bench:

1 set met 80 kg


Frontsquats:

1 set met 100 kg


chins:

3 sets met bodyweight


military press:

2 sets met 65 kg


Curls:

iets


Triceps:

Als mn schouder het trekt, dippen, maar waarschijnlijk moet ik iets anders verzinnen. Wordt weer helemaal niks waarschijnlijk.


Calves:

3 sets op de leg press machine.
 
Even een korte update:

ik was redelijk laat in de gym, dus kon ook niet mn hele training doen helaas. Bij de opwarming van de squat voelde het al sneller en beter dan voorheen, maar de triples met 147,5 kg waren wel echt LOODzwaar. Iets lichter dan 2 weken terug en zeker ook stukken dieper. Prima dus, volgende week 5 x 3 x 150 kg

bench:

hiermee ging ik dus over naar een wijde grip, opwarming voelde wel oke, dus ging mn triples doen met 97,5 kg. Ging redelijk goed, af en toe vloog ik iets uit de baan of tuckte ik teveel, waardoor het een semi-grinder werd, maar over het algemeen prima te doen. Ik moet wel heel erg wennen aan benchen met mn ellebogen zo ver geflared. 5 x 3 x 97,5 kg dus. Volgende week met 100

bor: de opwarming voelde goed, maar bij wat gewicht speelde het steekje in mn linker middenrug weer op. Denk een spiertje of peesje een keer overbelast en heb dr al weken last van. Na de 6 x 90 kg row's dus helaas gestopt

inclines en fsq's geskipt wegens tijdgebrek.

MP's: na een snelle opwarming 2 x 5 x 65 kg en gesuperset met 2 x 5 chins

1 setje kanonnen op de preacher curls (15 x 27,5 kg) en toen werd ik er al hardhandig uitgebonjourd. Heel jammer, maar de main lifts gingen goed en daar ben ik wel tevreden mee
 
Prrrima leonardus. Die squat wordt nog wat zo. Wist niet dat je last van je rug had? Train ook niet zo vaak meer met je nu met dat katabole UD2 gekloot;)
 
Ja af en toe een klein steekje, beetje wat jij ook had, maar dan een stuk lager.

Net een 3punts meting gedaan: 42 mm vet -> 11,2%. Iets droger dan een week terug dus. Straks uiteraard verder met de depletion
 
ga eens een dexa scan doen :)
 
Dexa scan is duur man, ik moet gewoon een keer een weegschaal kopen en die huidplooimetingen op vaste dagen en tijden doen

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Moet wel zeggen dat ik er wel echt een stuk voller uitzag bij het opstaan vergeleken met vorige week
 
Back
Naar boven