MuscleMeat

leraar hard aangepakt door leerling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dat ie leraar nog leeft. had verwacht dat ie een mes tussen zijn ribben zou krijgen
 
Nee hoor, een vriend van me(geen allochtoon) heeft een keer een kruk naar een leraar's hoofd gegooid nadat die zat te flirten met een 14-jarig meisje. Hoef je geen allochtoon voor te zijn, maar duidelijk je grenzen stellen en zodra die overbroken worden gelijk ingrijpen. Ik versta niet wat er gezegd wordt voor het gebeurt omdat mijn speakers het niet doen maar onder bepaalde omstandigheden kan ik mij echt wel inleven.

hij vroeg of hij naar de wc mocht.en hij zei nee.goed reden dus om zo te flippen:p
 
Triest ventje die leerling.

Maargoed als je nodig naar de WC moet, ga je toch gewoon...Mooie leraar die je tegenhoudt dan hoor. Al vind ik zijn reactie wel erg overdreven.
 
er staan nog meer grappige filmpjes op :roflol:
 
Nee hoor, een vriend van me(geen allochtoon) heeft een keer een kruk naar een leraar's hoofd gegooid nadat die zat te flirten met een 14-jarig meisje. Hoef je geen allochtoon voor te zijn, maar duidelijk je grenzen stellen en zodra die overbroken worden gelijk ingrijpen. Ik versta niet wat er gezegd wordt voor het gebeurt omdat mijn speakers het niet doen maar onder bepaalde omstandigheden kan ik mij echt wel inleven.

ja ok, maar toch.. het merendeel van de "daders" van dit soort situaties zijn toch niet-nederlanders of niet-belgen vermoed ik :rolleyes:

Lijkt me ook leuk om te doen.. hier vangen tyfus pedo

:roflol:
 
wtf is dat voor leraar dan :roflol:
 
Wat een ruige soon-to-be putjesschepper zeg.
 
Ouder dan de baard van sinterklaas, mohammed en die van spiertje bijelkaar.
 
Ik hoop dat ze hem hiervoor van school gooien. Het is erg dat zo'n leraar zich moet inhouden. Ik denk dat een leraar zo'n leerling niet hard genoeg mag/kan aanpakken. Als een leraar iets verkeerd zou doen dan is deze (ondanks het leraren tekort) zo zijn baan kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Ouder dan het vet op roxxe z'n enkels.
 
laat jullie toch niets wijsmaken ,is allemaal fake ,anders werd die wel aangeklaagd voor handtastelijkheid of mishandeling ofzo....
 
de jeugd van tegenwoordig :rolleyes:

niks wat een lowkick niet kan afstoppen :D
 
agressie is altijd de juiste manier om een geschil op te lossen :rolleyes:
 
als ie gewoon aanloopt naar de wc is er niets aan de hand doen ze niets meer dan kijken ze alleen maar stomverbaasd ...
 
ach die leraar deed niks omdat die leraar waarschijnlijk al in de 50loopt arme ziel.

en ik als allochtoon kan je vertellen , als ik zoiets zou flikken zou ik niet eens naar huis durven de pak slaag die dan zal krijgen is niks vergeleken met wat die tjappie daar net deed.
 
je kan er 1iets mee doen: tegen de muur zetten en afknallen
 
Back
Naar boven