AndroidHealthClinic

Leren Lever Belt

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is trouwens beter voor mijn lengte(190cm), 10 of 13mm? Ik heb echt geen idee.
 
Wat is trouwens beter voor mijn lengte(190cm), 10 of 13mm? Ik heb echt geen idee.
Heeft niks met lengte te maken is persoonlijke voorkeur. 10 is dus iets minder stug, sommige vinden dit bijvoorbeeld fijner met deadliften. Persoonlijk zou ik voor 13mm gaan.
 
Ik heb deze:

Die van SBD is net iets beter qua kwaliteit, maar ook tig keer de prijs van bovenstaande
Vond het verschil in kwaliteit het prijsverschil niet waard
 
Ik heb deze:

Die van SBD is net iets beter qua kwaliteit, maar ook tig keer de prijs van bovenstaande
Vond het verschil in kwaliteit het prijsverschil niet waard
Nouja maak er maar een stuk beter van qua kwaliteit.

Het ligt er aan hoe serieus je zelf bent, die sbd is wel een soort lifetime riem en deze waarschijnlijk niet. Ik vind zelf de SBD ook te duur.
 
Ik heb deze:

Die van SBD is net iets beter qua kwaliteit, maar ook tig keer de prijs van bovenstaande
Vond het verschil in kwaliteit het prijsverschil niet waard
Ja is niet normaal man die prijzen, denk ook wel dat SBD stuk langer mee gaat.

Deze ziet er wel tof uit voor die prijs.
 
Heeft niks met lengte te maken is persoonlijke voorkeur. 10 is dus iets minder stug, sommige vinden dit bijvoorbeeld fijner met deadliften. Persoonlijk zou ik voor 13mm gaan.
Ohh oke, dacht ik al. Ik denk dat ik hem meestal met (romanian)deadlifts en squat gebruik.
 
Nouja maak er maar een stuk beter van qua kwaliteit.

Het ligt er aan hoe serieus je zelf bent, die sbd is wel een soort lifetime riem en deze waarschijnlijk niet. Ik vind zelf de SBD ook te duur.
Vond het verschil tbh best meevallen, heb met beide enige tijd getraind in een homegym
De SBD bracht wel wat meer stabiliteit maar indien je geen powerlifter bent o.i.d zie ik niet echt in waarom je voor zo'n dure belt zou gaan
Over hoelang die mee gaat kan ik niets zeggen
 
Vond het verschil tbh best meevallen, heb met beide enige tijd getraind in een homegym
De SBD bracht wel wat meer stabiliteit maar indien je geen powerlifter bent o.i.d zie ik niet echt in waarom je voor zo'n dure belt zou gaan
Over hoelang die mee gaat kan ik niets zeggen
Zwaarste wat ik ook zou doen zou een single van 90% zijn maar sowieso geen 1RM, ga ook geen competitie doen dus dat scheelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven