AndroidHealthClinic

Leren na training. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_081222

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 jul 2021
Berichten
6.195
Waardering
7.507
Lengte
2m30
Massa
69kg
Vetpercentage
42%
Ik merk dat ik na het trainen echt kapot ben, na het trainen eet ik altijd lekker simpel rijst+kip+wokgroente. Helaas gaat leren dan echt heel moeilijk, en ik snap dat trainen na leren beter is maar soms kan het niet.
Heeft iemand tips hiervoor?
 
Hij heeft wel een punt.
Probleem is dat ik m'n intensiteit al verandert heb en vooral deze week al minder intensief heb getraint. Vorige schema overtrainde ik inderdaad wel, maar heb ook geen deload erna gedaan. -Ga ik pas volgende week doen ivm sportschool tijden.
 
Probleem is dat ik m'n intensiteit al verandert heb en vooral deze week al minder intensief heb getraint. Vorige schema overtrainde ik inderdaad wel, maar heb ook geen deload erna gedaan. -Ga ik pas volgende week doen ivm sportschool tijden.
Lees zijn zin eens goed. Er zit een dubbele betekenis in.
Het is ook deels een kwestie van trainen hoe je moet leren + leren hoe je moet trainen dat je wat energie overhoud :)
 
Nog een paar weken en je hebt al vakantie
Zomervakantie ga ik losser zijn qua dieet en alles, mooi van m'n leeftijd genieten. Maar verwacht daar weinig rem slaap te hebben :eyebrow:
 
Zomervakantie ga ik losser zijn qua dieet en alles, mooi van m'n leeftijd genieten.
Je moet gewoon even uit zien te vogelen wanneer je op een dag tijd hebt om te leren en welke tijden dat je wel fit bent en welke niet.
Als je training er steeds voor zorgt dat je daarna niet kunt leren, dan zul je dus moeten kijken of je een ander moment kunt vinden op de dag dat je beter kunt leren. In de ochtend bijvoorbeeld kunnen de meeste mensen zich veel beter concentreren dan later op de dag :)
 
Je moet gewoon even uit zien te vogelen wanneer je op een dag tijd hebt om te leren en welke tijden dat je wel fit bent en welke niet.
Als je training er steeds voor zorgt dat je daarna niet kunt leren, dan zul je dus moeten kijken of je een ander moment kunt vinden op de dag dat je beter kunt leren. In de ochtend bijvoorbeeld kunnen de meeste mensen zich veel beter concentreren dan later op de dag :)
Ja, heb ook al naar gekeken om dan in de ochtend uurtje eerder op te staan om te leren zodat ik eerst alle 'moeilijke' dingen heb gedaan. Wou ff zeker weten of ik niet qua voeding iets kon veranderen. (Snelle suikers na training ofzo)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven