Fitness Seller

Leren voorarm beschermer voor stones (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je voor lul wilt lopen wel...
 
Zonder lift toch het lekkerste. Voor training volstaat tape (maar is best duur elke keer rollen tape kopen) Het handigste voor training zijn die sleeves van een surfpak (dus als iemand die nog kan doneren aan RPB...)
 
Als je voor lul wilt lopen wel...

Thnx for the input eynstein...
Ik vind open wonden/ bijna zwarte blauwe plekken etc een stuk vervelender tijdens mijn werk dan dat ik op een wedstrijd of training een stuk leer om mijn arm moet binden.



Gijs ik merk het zondag wel ga ze ff bij je uitproberen :P
 
Ik was ook nog opzoek naar een surfpak. Want bij de meet bij gijs zag ik patrick vd kraan ook al met die sleeves van een surfpak rondlopen.

Gewoon te gebruiken die dingen.
 
Als je voor lul wilt lopen wel...

dus martin wildauer toen hij stond hier in NL tijdens de SCL met die dingen aan, was hij een lul? wat een retard opmerking, veel strongman gebruiken de forearms protectors, is niet voor beter grip, is meer voor protection.
 
Ik vind het geen gezicht. Doet naar mijn mening ook af aan de prestatie. Je kan zo bij elk onderdeel wel attributen verzinnen..deadlift met straps, stenen met hars en SM lederen kleding om de armen, yoke knee wraps en (dubbele) belt, zelfs bij wheelflip moet men tegenwordig hars gebruiken. De sport wordt zo ongeloofwaardig om naar te kijken voor het publiek, ze zien michelin mannetjes helemaal volgetaped en geplakt met tape,hars,magnesium,straps dubbele riemen, elleboog sleeves. Ok, er worden veel kilo's getild en sommigen menen dat een riem en sleeve/wraps puur ter protectie zijn. Onderzoek wijst echter uit dat de belasting op rug en gewrichten hoger is wanneer men dergelijke hulpmiddelen gebruikt, dus meer risico op slijtage en of blessures. Maargoed dat is een andere discussie.
 
Gast volgens mij zit je echt op het verkeerde forum.
Belt is een standaard. Stones en hars ook, straps op strongmen deadlifts zijn al sinds jaar en dag toegestaan. Zelfde geld voor wraps.
Het is gewoon onderdeel van de sport. Zelfde als voetbalschoenen met noppen bij voetbal. De gewichtheffers veelal hun duimen tapen. Rugbyers tegen woordig ook meer en meer protectie dragen....

ah nevermind....
 
Gast volgens mij zit je echt op het verkeerde forum.
Belt is een standaard. Stones en hars ook, straps op strongmen deadlifts zijn al sinds jaar en dag toegestaan. Zelfde geld voor wraps.
Het is gewoon onderdeel van de sport. Zelfde als voetbalschoenen met noppen bij voetbal. De gewichtheffers veelal hun duimen tapen. Rugbyers tegen woordig ook meer en meer protectie dragen....

ah nevermind....

+1, beter doen we alles gwn in onze boxers want anders zijn we micheline mannen dat 300000kg extra kunnen deadliften vanwege een 10mm belt en nylon straps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........
 
+1, beter doen we alles gwn in onze boxers want anders zijn we micheline mannen dat 300000kg extra kunnen deadliften vanwege een 10mm belt en nylon straps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........

mooi verwoord.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gast volgens mij zit je echt op het verkeerde forum.
Belt is een standaard. Stones en hars ook, straps op strongmen deadlifts zijn al sinds jaar en dag toegestaan. Zelfde geld voor wraps.
Het is gewoon onderdeel van de sport. Zelfde als voetbalschoenen met noppen bij voetbal. De gewichtheffers veelal hun duimen tapen. Rugbyers tegen woordig ook meer en meer protectie dragen....

ah nevermind....

+1, beter doen we alles gwn in onze boxers want anders zijn we micheline mannen dat 300000kg extra kunnen deadliften vanwege een 10mm belt en nylon straps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........


Ik zeg niet dat men daadwerkelijk een aanzienlijk aantal kilo's meer kan tillen door het gebruik van deze hulpmiddelen, maar het heeft daar wel de schijn van. De gemiddelde leek die in september eens zijn tv naar rtl schakelt zal dat wel degelijk vermoeden. Het maakt dan niet of het waar is of niet, wat in iemands hoofd zit, krijg je er niet zomaar uit.
 
Boeiend, hoop dat je strongman doet omdat je het een mooie sport vind niet omdat je er dan niet gaaf genoeg uitziet. Als je er gaaf wil uit zien moet je denk ik maar iets anders gaan doen.
 
Back
Naar boven