XXL Nutrition

Leroy Kakiay Natural bodybuilder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leroy Kakiay

Cool Novice
Lid geworden
20 mei 2013
Berichten
99
Waardering
8
Sorry mensen maar het forum heeff me geen goed gedaan x

Double biceps.jpg


front 82 kg.jpg


lat spread gym.jpg


relax biceps.jpg


triceps pose.jpg


most muscular ybf junioren naturals.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welkom !

Al 5 wedstrijden meegedaan, ook al wat gewonnen? Die -70kg klasse is alleen voor -18 of maakt leeftijd niet uit ?

Je lijkt echt heel erg op robert de niro bij die side triceps :D
 
Ik at in het begin om de 3 uur maar ik heb gemerkt dat mijn stofwisseling zo snel is dat ik het naar om de 2 uur heb verandert!

Meal timing is bullshit...voor de rest mooi fysiek man, heb je meer foto's van je wedstrijden?
 
Meal timing is bullshit...voor de rest mooi fysiek man, heb je meer foto's van je wedstrijden?
Broscience... En als het werkt, waarom veranderen?:D
Nice fysiek.
 
bedankt !:) meal timing is zeker geen bull shit.. je lichaam verbrand een aantal kcal per uur.. en ik moet daar tegenop boksen om op gewicht te blijven en nog wat aan te kome Als ik 2 dagen slecht eet val ik zo 4 kg af! ik ben nk winnaar junior athletic en walters nk winnaar -70 kg klasse dat is niet leeftijdgebonden maar dus op gewichts klasse!

ik zal later nog wat fotos erop zetten!
groetjes lee
 
bedankt !:) meal timing is zeker geen bull shit.. je lichaam verbrand een aantal kcal per uur.. en ik moet daar tegenop boksen om op gewicht te blijven en nog wat aan te kome Als ik 2 dagen slecht eet val ik zo 4 kg af! ik ben nk winnaar junior athletic en walters nk winnaar -70 kg klasse dat is niet leeftijdgebonden maar dus op gewichts klasse!

ik zal later nog wat fotos erop zetten!
groetjes lee

En je lichaam spreekt je vetreserves ook continue aan als energiebron..Je bent echt niet katabool bezig als je 3 uur niet eet. Dus als je die kcals wat later eet is dit ook geen probleem (kcals in/ kcals out principe) Zelfs de grote atleten zoals Ronnie aten vaak maar 3 maaltijden per dag.

Verder een erg goed fysiek man! Mening kuurder hier op het forum staat er nog slechter bij, respect kerel. We hebben ongeveer dezelfde lengte en gewicht maar jij staat er toch wel wat beter bij terwijl mijn BF ongeveer overeenkomt met die van jou, wel vreemd om te zien. Hoe zit je kwa onderhoud en hoeveel kcals eet je? Heb je ook wat stats op de grote drie? En wat meten die guns van jou op dit moment? (even ter vergelijking met mezelf)
 
hoe groot ben je echt? lijkt wel 1.50 op die fotos;p
 
Jezus wat een ecto, wacht ff..... Hey Leroy, boefje van me! haha

Lekker bezig pik, easy die titel pakken in België!
 
Ben 1.70 lengte! En ik moet aankomen! aangezien mijn vetpercentage redelijk laag is met de voeding die ik weg werk doe ik het goed. nogmaals ik heb een ziekelijke stofwissling hier moet ik tegenop eten wil ik de laatste kg's erbij krijgen. en me vergelijk met een pro is totaal wat anders. die gebruiken en wegen 150 kg en hebben een lagere stofwisseling dan een jonge vent zoals ik , en eten een heel buffet om de 3 uur.. ik zit nu rond de 4000 kcal wat vooral uit groente enen vleeswaar bestaat. 4 a 5 x op een dag450 totaal gram p er maaltijd..
en ik eet nog 3 andere maaltijden!

dus zowaar mijn voeding.. en yess ik ben 1.70! des te breder ik word des te meer dwerg je eruit komt te zien!
maar ik ga ze pakken in belgie!!!!
 
En je lichaam spreekt je vetreserves ook continue aan als energiebron..Je bent echt niet katabool bezig als je 3 uur niet eet. Dus als je die kcals wat later eet is dit ook geen probleem (kcals in/ kcals out principe) Zelfs de grote atleten zoals Ronnie aten vaak maar 3 maaltijden per dag.

Verder een erg goed fysiek man! Mening kuurder hier op het forum staat er nog slechter bij, respect kerel. We hebben ongeveer dezelfde lengte en gewicht maar jij staat er toch wel wat beter bij terwijl mijn BF ongeveer overeenkomt met die van jou, wel vreemd om te zien. Hoe zit je kwa onderhoud en hoeveel kcals eet je? Heb je ook wat stats op de grote drie? En wat meten die guns van jou op dit moment? (even ter vergelijking met mezelf)

heey thanks for noticing the guns en voor de compliments natuurlijk!
Mijn body fat is erg laag! omdat mijn benen geen vet bevatten. zijn erg scherp zal die ook morgen uploaden
ik zit afhankelijk van hoe de dag loopt op 4000/5000 kcal mijn armen meten ong 45 cm zal die morgen nog even nauwkeurig opmeten! ik heb wat filmpjes op youtube staan!

Ik deadlift romanian style 230 kg 1 rm / bench 150 kg 1 rm / squat 200 1/rmik train nooit op 1 rep dus het kan net 10 kg schelen! ik heb veel aanleg qua spierloop / en discipline.. vooral het voeding had ik snel onder controle en het extreem diepgaan met het volmaken met pompen muscle to mind etc heb ik ook altijd goed onder controle! Dit zijn allemaal voordelen ! Veel jongens gebruiken te snel voor ze natural op een grens komen te zitten! ik kan de 90 kg natural halen!
Als ik dan die injecties erin zou zetten en mijn voeding goed zou houden zou ik over de 100 gaan! Maar dit is niet mijn missie! Eerst natural die titels behalen! De andere weg kan ik altijd nog inslaan!

hou me in de gaten !! Groetjes leroy kakiay
 
Succes man! Top ook dat je dit allemaal natural heb behaald :)!
 
Succes man! Top ook dat je dit allemaal natural heb behaald :)!
Bedankt ik hoop een goed voorbeeld te zijn voor mensen die zich opgedrongen voelen te gaan gebruiken.

Natural is zoveel haalbaar! Ik leer mezelf net zo goed kennen als dat een pro zou doen. Het komt vooral op discipline neer en dingen uitproberen!

Alleen zijn de pro´s 2 x zo groot hehe en hebben hun nog een ander wetenschap! wat overigens ook heel interessant is waar ik me nu dus ook in verdiep!
Al met al gaat het erom waar je zelf tevreden mee bent!

groetjes
 
Bedankt ik hoop een goed voorbeeld te zijn voor mensen die zich opgedrongen voelen te gaan gebruiken.

Natural is zoveel haalbaar! Ik leer mezelf net zo goed kennen als dat een pro zou doen. Het komt vooral op discipline neer en dingen uitproberen!

Alleen zijn de pro´s 2 x zo groot hehe en hebben hun nog een ander wetenschap! wat overigens ook heel interessant is waar ik me nu dus ook in verdiep!
Al met al gaat het erom waar je zelf tevreden mee bent!

groetjes

Voor mij staat de keuze helaas al vast maar weet zeker dat mensen hier drive uit kunnen halen! En inderdaad wat wil je met je lichaam is daarin ook een belangrijke keuze :)
 
hoelang trainde je al voor je eerste wedstrijd? of hoelang nu in totaal?
 
hoelang trainde je al voor je eerste wedstrijd? of hoelang nu in totaal?
Hoi bull crap!

Ik trainde vanaf mijn 15de 3 jaar reguliere fitness met licht gewicht onder controle van het personeel
toen ik 18 was 1 jaar power-lifting en een half jaar bodybuilding.
nu ben ik 23 jaar almost 24 dus nu bijna 9 jaar aan fitness en 4 jaar bodybuilding-ervaring.

Ik zou je niet teveel richten op trainingsjaren.
maar meer op de discipline. Sommige mensen zeggen ooh ja maar je traint al 9 jaar ?"??
mijn antwoord hierop is sommige mensen hier trainen al 25 jaar en hebben hun doelstelling nog steeds niet behaald hehe;)

groetjes Leroy kakiay
 
Post anders nog wat wedstrijd foto's Lee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven