XXL Nutrition

Leroy Kakiay Natural bodybuilder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
2z87qx3.png
idgefp.jpg

TbcGBzE.png

SUPERNATURAL
 
Haha, wat een zelfingenomen pannenkoek is dat zeg. Hoe serieus kun je jezelf nemen? Man man man, wat moet zo'n persoon het moeilijk in de wereld hebben. Maar ik ben de kwaadste niet. Ik heb erom kunnen lachen, dus:

1o90k5.jpg
Zal over paar maanden weer iets plaatsen als ik 86 kg weeg! Lange weg aangezien ik op plateau zit. Wat aanpassingen maken en gaan!
Voor de personen die geen kudde dieren zijn ! Tot dan:) xxx
 
Zal over paar maanden weer iets plaatsen als ik 86 kg weeg! Lange weg aangezien ik op plateau zit. Wat aanpassingen maken en gaan!
Voor de personen die geen kudde dieren zijn ! Tot dan:) xxx
Je weet wat je te doen staat!








































[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hoezo?
Als insuline hoog is en maw je metabolisme staat op anabool, dan worden je vetreserves juist bijgevuld ipv aangesproken.

op: heb je meer wedstrijd pics?

Wat heeft dat met mijn post te maken?
 
Zal over paar maanden weer iets plaatsen als ik 86 kg weeg! Lange weg aangezien ik op plateau zit. Wat aanpassingen maken en gaan!
Voor de personen die geen kudde dieren zijn ! Tot dan:) xxx

Mass Perfection gebruiken voor massa echt ideaal als maaltijdvervanger als ik weinig tijd heb ben er 4kg van aangekomen in 6 weken drink nu ook nog een shake

groetjes Jesse
 
Heb je dit trouwens naturel behaald Leroy?
 
Mass Perfection gebruiken voor massa echt ideaal als maaltijdvervanger als ik weinig tijd heb ben er 4kg van aangekomen in 6 weken drink nu ook nog een shake

groetjes Jesse
Heey oeii dat is een lastige de belgische bond had me namelijk geadviseerd geen shakes ofzo te nemen voor alle zekerheid.
Omdat het schijnt dat er in sommige supps toch verboden middelen zitten.. Maar ik zal het even na vragen ! Thanks for the tip!!

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 23:15 ----------

Mijn god, in elke zin zegt hij dat hij naturel is...:rolleyes:
Mijn excuus dat ik trots ben op wat ikhe bereikt zal ik niet meer doen !
 
Mijn excuus dat ik trots ben op wat ikhe bereikt zal ik niet meer doen !
Is inderdaad vrij moeilijk om met zo'n extreme pelvic tilt geen naald in je ass te krijgen.
 
anabolen zijn overrated, leroy slikt vers paardensperma voor meer gains + dan blijf je natty
 
Wel mooi topic geworden dit zeg..! Wel leuk dat je jezelf maar zo hard blijft verdedigen Leroy, je bent een topper!

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 01:19 ----------

Ik ga nu mijn laatste maaltijd rijst groente en vleeswaar eten en dan nog wat kwark met wat rode bessen voor het slapengaan Slaap lekker volk! Xxx

Doe je lang over!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven