XXL Nutrition

Leroy Kakiay Natural bodybuilder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoho ik ben hier de kleuter niet. Met zijn allen over 1 persoon lullen dat is kinderlijk gedrag of fotos van mijn vriendin en mij erop zetten jhet is gewoon te zielig voor woorden. ga naar een andere forum waar mensen daadwerkelijl respect hebben voor elkaar. Want jullie halen nu toch echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zonder ook maar iets te weten van mij.

Het is gewoon een grote bro science clubje.

Ik ben allang blij dat ik iig ook wat complimenten heb gehad van mensen die echt interesse toonde.
Stakkers
Leroy, je bent toch niet dronken he.


Leroy komop blijf.
























































Leroy
 
Hoho ik ben hier de kleuter niet. Met zijn allen over 1 persoon lullen dat is kinderlijk gedrag of fotos van mijn vriendin en mij erop zetten jhet is gewoon te zielig voor woorden. ga naar een andere forum waar mensen daadwerkelijl respect hebben voor elkaar. Want jullie halen nu toch echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zonder ook maar iets te weten van mij.

Het is gewoon een grote bro science clubje.

Ik ben allang blij dat ik iig ook wat complimenten heb gehad van mensen die echt interesse toonde.
Stakkers
Kan je toch even aantonen waar die complimenten werden gegeven?
 
Hoho ik ben hier de kleuter niet. Met zijn allen over 1 persoon lullen dat is kinderlijk gedrag of fotos van mijn vriendin en mij erop zetten jhet is gewoon te zielig voor woorden. ga naar een andere forum waar mensen daadwerkelijl respect hebben voor elkaar. Want jullie halen nu toch echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zonder ook maar iets te weten van mij.

Het is gewoon een grote bro science clubje.

Ik ben allang blij dat ik iig ook wat complimenten heb gehad van mensen die echt interesse toonde.
Stakkers

Ik hoor hier bij het meubilair, loop zelf een eind heen, zielepoot


Ik stel voor www.ilearnhowtosquat/forum.com
 
Zonde dat je weg gaat, blijven weinig echte bodybuilders over zo. En die bro science hier stoor io me ook aan, maar je leert er mee leven.

Gr ray
 
Hoho ik ben hier de kleuter niet. Met zijn allen over 1 persoon lullen dat is kinderlijk gedrag of fotos van mijn vriendin en mij erop zetten jhet is gewoon te zielig voor woorden. ga naar een andere forum waar mensen daadwerkelijl respect hebben voor elkaar. Want jullie halen nu toch echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zonder ook maar iets te weten van mij.

Het is gewoon een grote bro science clubje.

Ik ben allang blij dat ik iig ook wat complimenten heb gehad van mensen die echt interesse toonde.
Stakkers
24655kj.jpg
 
Steek een tandenstoker tussen de nagel van je grote teen waar we het bloed van onderuit halen en ren keihard tegen een muur op, Dbb is je dankbaar
 
Goed zo, Leroy! Laat ze maar lullen! Die sanca ook! Die heeft z'n knieën ook helemaal verdoet! Met al dat deep squatten! Nergens goed voor! Ik squat helemaal niet meer! Doe alleen leg extensions en leg presses! En dan heel erg mind musclen! En voorvermoeien enzo! Weet je wel! Spiercontrole! Gewicht zegt tog niks man! Topper! Heb je die foto nog van die gieter?! Zou ik wel graag willen zien man!
Die posts van tymboo er telkens tussen :roflol:
 
Jij breekt mijn arm ik steek je neer fokking mongool

Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had je arm gebroken zodat je de eerste 3 maanden niet meer kan duwen.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand dreigt mij neer te steken, Make my ****ing day.
 
Ze posten foto's van me? Wat leuk had ik er zelf niet al 5 geupload? Haha

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 19:25 ----------

Thanks! Leuk ik invite je even xxx ! Groetjes

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 19:28 ----------

Zet meteen wat fotos erop van mijn laatste wedstrijden aub! De laatste is een leuke vergelijking voor nu! En die metvdie gieter ook pleasse doe het!:)

Leroy! Een foto met een gieter en wel nu! Welke kleur had die gieter?! Hoe had je hem vast?! Was het een grote of een kleine gieter?! Waarom laat je die foto met die gieter niet zien?! Waar slaat dit op?! Hoe vaak moet ik er nog om vragen! Je bent wel een topper hoor verder!
 
Heb je een relatie met die gieter ?
 
Beste leroy,

Ik begrijp de mensen hun reactie niet hier... Volgens mij weet jij veel meer dan iedereen hier samen (inclusief mij)
Doe gewoon je ding man, geef geen f*ck om wat mensen hier zeggen. Je gaat big gunz worden en so be it.
Geef geen mallemoer om 90 graden squatten of niet, als je poten daarvan groeien, DOE ZO VERDER.

Ik wil zowiezo naar je gamez komen en men longen uit men lijf roepen voor je. Ik squat ook, maar zeker niet zo diep als jij, ik trek men knie kapot dan.

Je hebt de genetics en de power, doe zo voort. Wij gaan nog van je horen.
 
Beste leroy,

Ik begrijp de mensen hun reactie niet hier... Volgens mij weet jij veel meer dan iedereen hier samen (inclusief mij)
Doe gewoon je ding man, geef geen f*ck om wat mensen hier zeggen. Je gaat big gunz worden en so be it.
Geef geen mallemoer om 90 graden squatten of niet, als je poten daarvan groeien, DOE ZO VERDER.

Ik wil zowiezo naar je gamez komen en men longen uit men lijf roepen voor je. Ik squat ook, maar zeker niet zo diep als jij, ik trek men knie kapot dan.

Je hebt de genetics en de power, doe zo voort. Wij gaan nog van je horen.

Wat boeit dit nu toch man?! Dom gezwets! Ik wil gewoon een gieter! Een foto met een gieter! Voor een plantenspuit doe ik het ook nog! Als Leroy er maar op staat! Is dit nu te veel gevraagd?!
Leroy!








































LEEEEERRROOOOOOOYYYY













































Waar is godverrrrrrrdomme die foto met die gieter?!
Topper!
 
Gieter = golden shower ???
 
Verdommen tymen, laat die gieter toch voor wat het is!
Dit is leroy zijn log en laat het hierbij oke!

Het is niet omdat jij spuiten pakt, dat leroy het ook moeten gaan doen he!!
Verdomme lijpe protzak, ga terug naar die zandkorrel waaruit je geboren bent, want je ben zo zuur,

dat je zuur zuur laat blijken

Laat ze doen leroy, niet op reageren. Laat ze niet feeden met uw genetics.
HATERZ GONNA HATE !
 
Verdommen tymen, laat die gieter toch voor wat het is!
Dit is leroy zijn log en laat het hierbij oke!

Het is niet omdat jij spuiten pakt, dat leroy het ook moeten gaan doen he!!
Verdomme lijpe protzak, ga terug naar die zandkorrel waaruit je geboren bent, want je ben zo zuur,

dat je zuur zuur laat blijken

Laat ze doen leroy, niet op reageren. Laat ze niet feeden met uw genetics.
HATERZ GONNA HATE !

Je doet gewoon zo omdat hij even ecto is als jij, vuile bodybuilder, do you even crossfit ?!

Als Tymboo en Leroy een fetish hebben voor gieters, laat hun dan doen, ben je misschien jaloers omdat je niet mee mag gieteren ?

Krijg een forkking leven, stakkerd
 
Leroy versie, Iets voor in je promo vid

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Okee niet om je te stangen ofzo. Maar hier ging ik echt stuk om :roflol: :roflol:
 
Leroy! Een foto met een gieter en wel nu! Welke kleur had die gieter?! Hoe had je hem vast?! Was het een grote of een kleine gieter?! Waarom laat je die foto met die gieter niet zien?! Waar slaat dit op?! Hoe vaak moet ik er nog om vragen! Je bent wel een topper hoor verder!
Ok jij was ook echt de enige die me aan het lachen kreeg..
 
Ok jij was ook echt de enige die me aan het lachen kreeg..

Hij is de enige die hier serieus is... Jij kreeg ons wel al vanaf het begin aan het lachen, met je pics en filmpje :)
 
Bulck, hou je hierbuiten! Ik steun Leroy al vanaf pagina 7! Doe nu niet alsof jij hem beter kent he! Ik sta hier al sinds gisteravond om gieters te vragen ja!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven