AndroidHealthClinic

Leroy Kakiay Natural bodybuilder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
jullie gaan ophouden of ik haal de mods erbij, en ik ken hun persoonlijk !

ik zal sebiet een gieter voor je gieter geven als je toch zo graag wil afgaan als een gieter!!!!!!!

bied jullie excuses aan of ik zal eens een friking squat van 230 doen, in ya faces !
 
Bulck, hou je hierbuiten! Ik steun Leroy al vanaf pagina 7! Doe nu niet alsof jij hem beter kent he! Ik sta hier al sinds gisteravond om gieters te vragen ja!

Wacht maar tot Glecky zich ermee moeit, dan heb je pas problemen

Een oude legende verteld dat Glecky hoog in de bergen leeft en enkel beef jerky eet van zelfgeslachte, wilde bizons, verwilderd en verbitterd omdat de pastoor vroeger enkel met hem niet de speciale spelletjes wou spelen.
1 aanblik naar zijn biceps en je zult verblinden om nooit meer te kunnen zien, 1 aanblik op zijn abs en je zult zo verstomd staan dat je nooit meer een woord zult kunnen spreken, 1 aanblik op zijn lats en je bent zo verwonderd dat de bloemetjes verwelken als je hun pas kruist

U bent gewaarschuwd
 
Hey, ik ben helderziend volgens mij?


edit: nogmaals veel succes met je sportcarrière. Dat je jezelf maar mag ontwikkelen tot een waar sportman met daarbij behorende houding.
Jonge jij had je allang van kant gemaakt ik bekritiseer jou 1 x encje loopt meteen te janken... ik heb er nu meer dan 100 gehad! En ik heb er schijt aan! Ik denk alleen maar aan mezelf en ben te goed voor jullie x
 
jullie gaan ophouden of ik haal de mods erbij, en ik ken hun persoonlijk !

ik zal sebiet een gieter voor je gieter geven als je toch zo graag wil afgaan als een gieter!!!!!!!

bied jullie excuses aan of ik zal eens een friking squat van 230 doen, in ya faces !

Zolang you didn't even crossfitted once zul je nooit of te nimmer een excuus krijgen, stoop maar met frikking dingen in mijn gezicht te smijten of ik laat Youli je keihard rapen, better by the pillow want hij gaat er droog in
 
Wacht maar tot Glecky zich ermee moeit, dan heb je pas problemen

Een oude legende verteld dat Glecky hoog in de bergen leeft en enkel beef jerky eet van zelfgeslachte, wilde bizons, verwilderd en verbitterd omdat de pastoor vroeger enkel met hem niet de speciale spelletjes wou spelen.
1 aanblik naar zijn biceps en je zult verblinden om nooit meer te kunnen zien, 1 aanblik op zijn abs en je zult zo verstomd staan dat je nooit meer een woord zult kunnen spreken, 1 aanblik op zijn lats en je bent zo verwonderd dat de bloemetjes verwelken als je hun pas kruist

U bent gewaarschuwd

:eek: :eek: ik heb dat ook gehoord. Maar dan erger.
Zijn teennagels zouden blijkbaar een eigen leven hebben. En op zijn linker dikke teennagel zou blijkbaar een bounty opstaan doordat hij zonder te vragen met de rechter dikke teennagel buttcrusher gebruikt te hebben.

De legende van glecky is vreselijk.

Maar OT : leroy, ga gewoon trainen, gun die mannen die aandacht niet
go for it
 
Oh geen id dat ik de verkeerde had, hier werken ze beide :D
2lvistl.gif

:roflol:
 
Het zou mij niet zo gauw gebeuren, mijn blik en houding spreekt boekdelen van Dont **** with Me, maar als het mij zou overkomen dan ging ik even heerlijk los, ik had je arm gebroken zodat je de eerste 3 maanden niet meer kan duwen.

Ik vecht al ruim 30 jaar en op mijn leeftijd wil je heel soms wel eens jongens tegen komen van de wat jongere generatie die denken dat ze je wel aan kunnen, ach ja dan maar even op de old school en lekker rossen.
En het grappige is dat ze dan ook wel eens per ongeluk tegen in de sportschool komen waar ik train om eens een les mee te draaien hahaha en weg zijn ze weer.

Begrijp me niet verkeerd, ben geen ruzie zoeker, maar ik ga niet aan de kant en al helemaal niet als iemand dreigt mij neer te steken, Make my ****ing day.
Ik zei al dat ik je heus niet zou neersteken.. voor wie probeer je je nou te profileren met je 30jaar vecht ervaring sjonge jonge het word met het moment triester

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 22:59 ----------

Zonde dat je weg gaat, blijven weinig echte bodybuilders over zo. En die bro science hier stoor io me ook aan, maar je leert er mee leven.

Gr ray
Ga gewoon naar een andere forum! Zie ik je daar x body resource en muscleboard

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 23:01 ----------

Hij leest geen sarcasme dus denkt hij dat hij complimenten kreeg
Vooralcin het begin voor dbb zijn ware aard begon te tonen
 
Hoho ik ben hier de kleuter niet. Met zijn allen over 1 persoon lullen dat is kinderlijk gedrag of fotos van mijn vriendin en mij erop zetten jhet is gewoon te zielig voor woorden. ga naar een andere forum waar mensen daadwerkelijl respect hebben voor elkaar. Want jullie halen nu toch echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Zonder ook maar iets te weten van mij.

Het is gewoon een grote bro science clubje.

Ik ben allang blij dat ik iig ook wat complimenten heb gehad van mensen die echt interesse toonde.
Stakkers

ik heb dit hele topic gevolgd maar sorry je roept het over jezelf af door vanaf het begin zo.n houding
aan te nemen tegen iedereen zo vel te reageren

je pocht over je kracht stats krijgt advies over het squaten en je blijft maar net als .. mister 10 ..
je .. natural.. herhalen ..

ik heb je foto.s en filmpjes gezien maar miss ben ik de enigste die het hier ziet maar voor iemand
die zo dedicated is als jij beweert vind ik dat als je al ..9 jaar traint er gewoon niet bijzonder uitziet
 
:eek: :eek: ik heb dat ook gehoord. Maar dan erger.
Zijn teennagels zouden blijkbaar een eigen leven hebben. En op zijn linker dikke teennagel zou blijkbaar een bounty opstaan doordat hij zonder te vragen met de rechter dikke teennagel buttcrusher gebruikt te hebben.

De legende van glecky is vreselijk.

Maar OT : leroy, ga gewoon trainen, gun die mannen die aandacht niet
go for it

Glecky heeft teennagels op zijn klauwen die mongools neersteken als iemand in een vlaagsverbijstering zijn armen als boomstammen zou proberen te breken
Zijn achternaam mag niet uitgesproken worden zonder op 1 hand te staan met een gieter in de andere hand, anders zal tegenspoed je tegemoet komen en die zal alleen verdwijnen door een handoplegging op Glecky's buik
 
Laat even weten naar welk forum je gaat. Dan kunnen we zien of ze je daar wel accepteren. Als je dezelfde houding aanneemt als hier kom je van een kouwe kermis thuis.
 
jullie gaan ophouden of ik haal de mods erbij, en ik ken hun persoonlijk !

ik zal sebiet een gieter voor je gieter geven als je toch zo graag wil afgaan als een gieter!!!!!!!

bied jullie excuses aan of ik zal eens een friking squat van 230 doen, in ya faces !

Verdoeme Bulck, dr zijn wijven die opwarmen met 230 squats!

Wat boeit dat nu dan toch?! Laat Leroy en mij met rust, met onze gieters!

Ik wil gewoon weten welke gieter hij heeft! Hoe hij hem vasthoudt! Of hij links- of rechtsgieterend is! Wat hij nog meer allemaal met die gieter doet!

IS dat dan soms te veel gevraagd??!!

En wie is Glecky nu weer en wat heeft hij met Leroys gieter te maken! Verdomme, wat is dit voor topic?! Gaat het hier nog over gieters gaan of niet soms?!
 
Reported aan Glecky Himself

Slaap vannacht maar met je beide ogen open Tymboo, hij weet iedereen zijn adres wonen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven