RonnReeves
Huge Freak
- Lid geworden
- 20 nov 2019
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 12%
Waarschijnlijk fake gear.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Mwa 200 test 100 deca is niet zo heel spannend. Daar mag je niet té veel van verwachten.Waarschijnlijk fake gear.
Helemaal correct wat je allemaal aanhaalt!Ik vind het mooie resultaten op een lage dosis.
Zeker mooi aangetoond dat het zonder extreme dossisen kan.
Maar de 7kg lean body mass die je erbij hebt gekregen (lees: lean body mass =/= zuivere spiermassa) toch stukken te wijden is aan muscle memory en niet super goede begin stats.
Daarbovenop zal een aanzienlijk deel terug afnemen als je gaat cruisen/pct en off
Benieuwd hoeveel er over blijft![]()
Helemaal correct wat je allemaal aanhaalt!
Ik ga nu pct doen en dan ff off
Ik ga er alles aan doen om er zoveel mogelijk van te behouden.
Tegen midden juni start ik opnieuw met een iets hogere dosis.
Zes weken off gaan, dat slaat echt nergens op. Dan kun je beter cruisen of langer off blijven.Helemaal correct wat je allemaal aanhaalt!
Ik ga nu pct doen en dan ff off
Ik ga er alles aan doen om er zoveel mogelijk van te behouden.
Tegen midden juni start ik opnieuw met een iets hogere dosis.
Het voorbeeld in combinatie met weinig gear, vind ik niet erg indrukwekkend.
Dit was naturel ook te behalen en een beter voorbeeld geweest voor de jeugd. En die 12% ziet er uit als 15% of meer. Als je droger gaat mag je blij zijn dat je op 87kg uitkomt met 10%.
Hoezo schrijft die ook deca voor?de huisarts deca en sust
Dat was het eerste wat ik ook dacht. Nooit gehoord dat huisartsen deca voorschrijven... Maaaaaar;Hoezo schrijft die ook deca voor?![]()
Ik wist dat het wel gebruikt wordt maar dat leek niet van toepassing voor TS, ook vreemd datie testosteron voorschrijft terwijl hij geen TRT gebruikt oid.Dat was het eerste wat ik ook dacht. Nooit gehoord dat huisartsen deca voorschrijven... Maaaaaar;
![]()
![]()
nandrolon
www.farmacotherapeutischkompas.nl
Allemaal geen probleem in België als je de juiste dokter hebt, ga ze volgende keer in Nederland halen, is daar 50 mg.Hoezo schrijft die ook deca voor?![]()
dave palumbo blast and cruise.@fireisgold
ik zou test doortrekken tot je volgende kuur, en er mast bijzetten.(150-150)
als je dit niet wilt, dan alleen HCG.
Met alleen dieet en geen gear kan je ook prima op 6% komen, geen gear voor nodig.dave palumbo blast and cruise.
Check zijn YouTube video.
Ik geloof wel in die receptorgevoeligheid.
Mast is imo niet nodig voor de niet wedstrijdbodybuilder.
Met clean food kan je perfect op 6 procent bf komen met test en deca imo
Zeker met spiergeheugen had je geen gear nodig gehad. Zou ermee wachten tot je op een plateau komt waar je naturel niet meer overheen komt.Ok de guys die kritiek hebben, ergens begrijpelijk.
Dus ga even alles uitklaren.
* Had idd eerst test e en deca van LLY besteld. Maar hebben erna via de huisarts deca en sust voorgeschreven gekregen.
* Ivm met de resultaten, deze kloppen wel degelijk. ( voor en na met dexascan gemeten bij runners lab) hierbij wel een nuance, ik heb tijdens de kuur 100 clean gegeten wat ik daarvoor niet deed.
Dus was wss natural in die tijd ook vooruit gegaan.
*Is mijn fysiek indrukwekkend atm? absoluut niet maar heb 10 jaar geen bb meer gedaan en heb er terug zin in!
Das waar, maar dan zou ik geen 80 kg meer wegen. Niet iedereen heeft top genen.Met alleen dieet en geen gear kan je ook prima op 6% komen, geen gear voor nodig.
Voor de rest zou ik palumbo's advies en ideeën met een korreltje zout nemen hij heeft ze niet helemaal op een rijtje af en toe.
Volgend je stats weeg je 87Das waar, maar dan zou ik geen 80 kg meer wegen. Niet iedereen heeft top genen.