MuscleMeat

Less is more

Bezoekers in dit topic

The fuck dit is toch een goed resultaat? 7 kilo spier en 4% minder op 8 weken is echt wel netjes.

The fuck dit is toch een goed resultaat? 7 kilo spier en 4% minder op 8 weken is echt wel netjes.
Sure natuurlijk als het daadwerkelijk zo was maar ts is geen 7kg droge massa aangekomen. Zelfs met aas is dit gewoon onwerkelijk, je mag al blij zijn dat je dit in een jaar red met aas :')

aanvaardbare massa behouden als natural bij dat vetpercentage wel
Dat snapt iedereen hier wel maar je zegt zelf dat je test en deca nodig hebt om op 6% te komen.
Ok de guys die kritiek hebben, ergens begrijpelijk.
Dus ga even alles uitklaren.
* Had idd eerst test e en deca van x besteld. Maar hebben erna via de huisarts deca en sust voorgeschreven gekregen.
* Ivm met de resultaten, deze kloppen wel degelijk. ( voor en na met dexascan gemeten bij runners lab) hierbij wel een nuance, ik heb tijdens de kuur 100 clean gegeten wat ik daarvoor niet deed.
Dus was wss natural in die tijd ook vooruit gegaan.
*Is mijn fysiek indrukwekkend atm? absoluut niet maar heb 10 jaar geen bb meer gedaan en heb er terug zin in!
Dexa scan is alles maar dan ook echt alles van betrouwbaar, leuk als je een printje wil hebben maar kloppen doet het niet.

Dat snapt iedereen hier wel maar je zegt zelf dat je test en deca nodig hebt om op 6% te komen.
Ik deed een replay op iemand die masteron voorstelde waarop ik zei dat dat ook met test en deca kon.
Pfff vermoeiend hier seg

• Like
Waarderingen: Hope
Back
Naar boven