XXL Nutrition

Letro en contest prep (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TR HAN

Novice
Lid geworden
24 nov 2013
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
5%
hallo

Ik doe mee aan een westrijd over 3 weken. (eerste x)

Ik zit nu aan de test e, tren ace en winstrol. Ga woensdag beginnen met masteron prop ik wil van mijn overtollige vocht af en heb hier letro voor wil daar morgen mee beginnen met .25mg eod mijn vraag is het vocht komt door de test dat weet ik moet ik nu stoppen met de test of kan ik hier mee door gaan i.c.m. de letro, of switchen naar test prop? rest van de zooi ga ik mee door tot de show. Mijn doel van deze show is leren van mijn fouten en volgende x het beter doen. Dus kan best wel wat kritiek hebben.

test e 500mg p/week
tren ace 50 mg eod
50 mg winstrol ed

stats:

1.78m
86 kg
bf 5.7(gaat nog omlaag)
31jr

Gr
gr.
 
Overgaan op Prop ASAP

Letro 1,25 mg / ED - 2,5 mg / ED ..

Diuretica erin steken
 
Test week voor contest ook eruit volgens mij. Heb geen wedstrijd ervaring dus misschien kan iemand hier nog een bevestiging over geven.
 
Wat ik zou doen IMO

Test prop 1 week nog gebruiken (2 weken pre contest geen test meer)
Tren ace 2 weken nog gebruiken (1 week pre contest eruit)
Winstrol volgende week uppen naar 100 mg/ED
Laatste 2 weken uppen naar 150 MG/ED

Letro 2,5 mg / ED

Clen erbij op 40 - 80 mcg / ED
 
Test week voor contest ook eruit volgens mij. Heb geen wedstrijd ervaring dus misschien kan iemand hier nog een bevestiging over geven.

Dat is altijd zo'n uitspraak ''jaaa bloat enzo''

Als je nog vet hebt heb je vet , bloat werk je weg met depleten en carb uppen / diuretica's.
 
Dat is altijd zo'n uitspraak ''jaaa bloat enzo''

Als je nog vet hebt heb je vet , bloat werk je weg met depleten en carb uppen / diuretica's.

Wedstrijd voorbereiding is voor iedereen soieso elke keer telkens apart ..

Knowing your body and knowing your AAS.

Enige wat je kan doen is kijken of je nog veel vocht/vet ophoudt en daaraan je AAS / Diuretica aanpassen zoals John zegt
 
letro in de voorbereiding? Dat is wel een paardemiddel imo. Dat zou ik ten alle tijden proberen te voorkomen.
 
Dat is altijd zo'n uitspraak ''jaaa bloat enzo''

Als je nog vet hebt heb je vet , bloat werk je weg met depleten en carb uppen / diuretica's.

Oke duidelijk. Ik heb er zelf ook geen ervaring mee.
 
Overgaan op Prop ASAP

Letro 1,25 mg / ED - 2,5 mg / ED ..

Diuretica erin steken


ik schrik een beetje van die doseringen van de letro.. hoe zit het met mijn goede cholestrol en immuunsysteem? met zulke doseringen heb ik 0 oestrogeen brengt ook weer bijwerkingen met zich mee??? letro is een paardenmiddel heb het eerder gebruikt maar toen voor andere doeleinden(gyno)

en diuretica heb ik geen ervaring mee lees op andere forums(vooral amerikaanse) diuretica te vermijden kan aan lasix komen mocht ik het gaan willen gebruiken welke doseringen moet ik dan aanhouden?

thx

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

Dat is altijd zo'n uitspraak ''jaaa bloat enzo''

Als je nog vet hebt heb je vet , bloat werk je weg met depleten en carb uppen / diuretica's.


het vet wegwerken maak ik me geen zorgen over dus de bloat kan ook weg gewerkt worden met carb depleten/loaden??
 
letro in de voorbereiding? Dat is wel een paardemiddel imo. Dat zou ik ten alle tijden proberen te voorkomen.
Dit. Je wilt vocht wegwerken, om Big Cat te citeren schiet je met een kanon op een mug met AIs.
 
Letro is troep. Niet gebruiken. Lasix ook niet gebruiken, nooit!
 
Back
Naar boven