XXL Nutrition

Letro met Chlomid of Nolva..

Bezoekers in dit topic

Roewl

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2010
Berichten
93
Waardering
47
Lengte
1m73
Massa
79kg
Vetpercentage
> 50%
Weet dat de meeste hier geen fan zijn van orals en prohormonen. Echter toch een vraagje over de PCT.

Is het verstandig om letro op een lage dosis toe te voegen aan Nolva. Op het moment heb ik gepland om 4 weken Nolva te nemen na 6 weken oral gebruik.

Of voegt de letro hier helemaal niets aan toe en is het beter alleen de Nolva te gebruiken, of juist chlomid met letro of Nolva?
 
Waarom zou je ze beide willen gebruiken?
 
Kreeg het als advies, maar check het liever dubbel. Vandaar mijn post.
Heb beide staan, alleen geen Chlomid. Is dat altijd de betere keus?
 
Lees effe het topic van Cools ;-) blijf maar mooi van de letro af .
 
Weet dat de meeste hier geen fan zijn van orals en prohormonen. Echter toch een vraagje over de PCT.

Is het verstandig om letro op een lage dosis toe te voegen aan Nolva. Op het moment heb ik gepland om 4 weken Nolva te nemen na 6 weken oral gebruik.

Of voegt de letro hier helemaal niets aan toe en is het beter alleen de Nolva te gebruiken, of juist chlomid met letro of Nolva?
alleen clomid of nolva voor de rest niks.. je gaat je niet fijn voelen op letro
 
Ok, klinkt zoals ik het eerst bedacht had. De letro staat in principe ook niet in de planning. Ooit aangeschaft voor uiterste nood, laat het dus nu mooi staan.

Thanks
 
Je wilt letro zomaar erbij nemen, moet je echt niet doen!

Ik heb het 2x gebruikt om gyno weg te werken. En voelde mij die 10 dagen echt slecht. Soort van depri en futloos. Het werkte gelukkig wel tegen de gyno.
 
Gewoon 4 weken nolva of clomid
Zeker na 6 weekjes orals

Tenzij je in je nakuur je libido wil verneuken dan kun je letro toevoegen

Mensen denken vaak dat je alleen test nodig hebt voor libido maar een telaag oestrogeen zal je libido ook zwaar verkloten
 
Back
Naar boven