XXL Nutrition

Letro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pink

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2006
Berichten
23
Waardering
0
Hee gasten,

Ga binnenkort weer met een nieuwe kuur beginnen (600 mg primo pw+ proviron 12 weken). Nu heb ik gyno ter groote van een doperwt achter mijn rechtertepel, dat ga ik proberen weg te krijgen met letro. Kan ik beginnen met letro en op het moment dat ik daarmee stop gelijk mijn kuur beginnen of moet ik daar een pauze tussen laten?

Alvast bedankt.
 
Maw er is geen aromatisatie,zo die rommel heb je niet nodig.Als het wel zo zou zijn,zou het nog een kanon op een konijntje zijn.Letro gebruik je in een zware kuur.
Beide middelen die je zou gebruiken zijn DHT,vormen geen oestrogeen.
 
Mocht je iets willen tegen gyno(overgens niet in deze kuur) ga dan voor ari.Letro is echt voor 19 nor deriviaten geschikt,beter geschikt wel te verstaan.
Proviron heb je in deze stack niet nodig

suc6
 
Als ik het goed begrijp staat je keuze voor letro los van de aankomende kuur die je wilt doen he?

Zou dan eerst gewoon letro pakken zodat je gyno weg is en pas gaan kuren als je gewrichten ook weer goed aanvoelen aangezien letro ervoor kan zorgen dat je pijnlijke gewrichten krijgt.
 
Letro is bunk,alleen gebruiken als je echt zeker weet dat je dikke gyno hebt,of gaat krijgen door de middelen.Gebruik arimidex voor je probleem
 
Het is niet voor in de kuur, het is om bestaande gyno proberen weg te krijgen.
Dit wil ik eerst doen voordat ik weer begin met een kuur.
 
Zou als je het doet rustig aan doseren,denk aan kwart tabletje pd,nogmaals ari op 1mg is een betere keuze
 
Heb 5 kuurtjes gehad.
1) 6 weken dianabol aangekloot geen nakuur alles kwijt
2) 10 weken test aangekloot geen nakuur alles kwijt
Toen wat beter in verdiept (beter laat dan nooit)
3) 10 weken test/deca wel nakuur 5 kilo overgehouden
4) 12 weken test/bold/winny(4weken) wel nakuur 4 kilo overgehouden
5) 4 weken tren/test ontzettend gyno afgekapt
 
Oke kriel, ga eerst dat proberen. Thanks.
 
Ja, kwam door de laatste kuur. Had nog nooit eerder last van gehad, dus heb ook niets meelaten lopen vanaf het begin.Toen ik het doorhad gelijk met bromo begonnen maar was eigelijk al iets te laat.
 
Het is nu al 6 maanden geleden, bestaat er dan nog een kans dat dit uitzichzelf weggaat?
 
Het is echt een hard knobbeltje. In het begin was het wel gevoelig, maar nu niet meer.
 
Moet ff een nieuwe huisarts zoeken, ben al bij hem langsgeweest. Toen ik over tren begon keek hij me aan of hij water zag branden. Heeft er 5 seconden naar gekeken en zijn professionele mening was: dat gaat vanzelf wel weer weg, is geen gyno. Zijn nu een half jaar verder en zit er nog, dus heb niet meer zoveel vertrouwen in mijn huisarts. Zijn er geen artsen waar je voor dit soort zaken terecht kan? De meeste huisartsen hebben van dit soort zaken toch geen verstand.
 
Ben al bezig om te switchen van arts, maar dat gaat tegenwoordig niet zo makkelijk . Thanks voor al het advies, laat in het vervolg bij 19 nor varianten wat meelopen.
 
van letro lees je wel eens dat het bestaande gyno kan verhelpen.
volgens mij kan van ari niet hetzelfde gezegd worden ???
 
Back
Naar boven