AndroidHealthClinic

Letro

Bezoekers in dit topic

Supaa

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2010
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Hallo

Na mijn laatste dbol/deca/sust kuur kreeg ik last van gyno, 3 tal knobbels aan beide kanten en die zijn tamelijk groot.
Heb eerst geprobeerd met nolva op 20mg tot einde kuur (3weken) maar hielp niet. Heb dan gestopt en begonnen met letro na 2 weken waren tepels al verkleind en waren de knobbels ook al beter maar heb dan enkele dagen vergeten te nemen en dan is 't terug erger geworden, ben dan terug opnieuw begonnen maar sindsdien nog gn progressie. ik ben al zeker 1 maand bezig nu.

heb letro opgebouwd tot 2,5mg/dag en zo constant gehouden, als het beter is terug afbouwen en nakuur beginnen maar

mijn vraag is, is het nog de moeite om letro verder te nemen aangezien 't zo agressief is en 't niet beter wordt?
 
Als ik het goed begrijp zit je nu dus al een maand aan de letro, en de laatste weken op 2.5 mg per dag?
 
Als ik het goed begrijp zit je nu dus al een maand aan de letro, en de laatste weken op 2.5 mg per dag?

heb eerste dagen opgebouwd als volgt:
dag 1: 0,5 mg
dag 2: 1 mg
dag 3: 1, 5 mg
dag 4: 2 mg
dag 5: 2,5 mg

sinds dag 5 ben ik constant gebleven op 2,5 mg/dag
 
LETRO is pas na 4 weken op volle snelheid. dus ja, gewoon letro blijven doen. je bent toch off nu?
 
LETRO is pas na 4 weken op volle snelheid. dus ja, gewoon letro blijven doen. je bent toch off nu?

ja ik ben off, hoelang mag je max. letro nemen?
 
Vrouwen die borstkanker hebben gehad, nemen het soms wel een halfjaar lang, om vervolgens nog een tijdje op nolvadex door te gaan.., kan dus prima naar mijn inziens, belangrijkste is dat gyno weg trekt neem ik aan!
 
Vrouwen die borstkanker hebben gehad, nemen het soms wel een halfjaar lang, om vervolgens nog een tijdje op nolvadex door te gaan.., kan dus prima naar mijn inziens, belangrijkste is dat gyno weg trekt neem ik aan!

idd vind ik ook! bedankt voor de hulp!
 
Mijn schoonmoeder heeft het 5 jaar op 2.5 ed genomen en alleen cholesterol beetje verslechterd maar helemaal niet erg
 
Back
Naar boven