AndroidHealthClinic

Ben er toch niet klaar mee

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vandaag weer eens in m’n oude gym getraind, shit for free. De eeuwige ecto’s liepen er nog steeds kletsend rond en de serieuze mensen waren gegroeid. In deze spiegel zag ik bij mezelf ook een best groot verschil met anderhalf jaar geleden. Dat was heel fijn om te zien.

Benen/billen/schouders:
Globetsquat verhoging
4x12x16

Deadlift
4x5x60

Glute kick machine
4x10x60

Back extension
4x15x10kg

Outer thigh
4x15x60

Leg extension
4x15x40

Standing leg curl
4x15x7,5

Nog lunges in de smith om het af te maken
4x10x30 killing pfff

Arnold press
4x12x10

Bb upright row
4x10x20

Cable Side raises
4x15x2,5

Hierna was ik een beetje dood en nu heb ik lekkere pijn aan mijn benen.
 
Sterke press!!
 
Vandaag weer eens in m’n oude gym getraind, shit for free. De eeuwige ecto’s liepen er nog steeds kletsend rond en de serieuze mensen waren gegroeid. In deze spiegel zag ik bij mezelf ook een best groot verschil met anderhalf jaar geleden. Dat was heel fijn om te zien.

Benen/billen/schouders:
Globetsquat verhoging
4x12x16

Deadlift
4x5x60

Glute kick machine
4x10x60

Back extension
4x15x10kg

Outer thigh
4x15x60

Leg extension
4x15x40

Standing leg curl
4x15x7,5

Nog lunges in de smith om het af te maken
4x10x30 killing pfff

Arnold press
4x12x10

Bb upright row
4x10x20

Cable Side raises
4x15x2,5

Hierna was ik een beetje dood en nu heb ik lekkere pijn aan mijn benen.
Jij kan toch naar platinum gaan?
 
Alweer een sterke training neergezet. Goed bezig 28taP ! :flexbiceps:
Edit: zie nu ook nog maar pas je update pic's. Je ziet er goed uit, rug krijgt inderdaad mooi vorm!
Ziet er ook een awesome gym uit, met aandacht voor de vrouwelijke leden :D.
 
Jij kan toch naar platinum gaan?

Het is toch 20/25 minuten rijden, te ver voor mij om dagelijks te komen. Ik prefereer een gym om de hoek. Ook al is ie een beetje tam.

Alweer een sterke training neergezet. Goed bezig 28taP ! :flexbiceps:
Edit: zie nu ook nog maar pas je update pic's. Je ziet er goed uit, rug krijgt inderdaad mooi vorm!
Ziet er ook een awesome gym uit, met aandacht voor de vrouwelijke leden :D.

Thx! Ja echt top daar en zeer zeker aandacht voor de dames.
 
Gisteren 45 minuten cardio gedaan, verder op onderhoud gegeten en soms wat eronder, toch gaf de weegschaal 2kg extra aan. Ik zal maar zo denken, 2kg meer aan awesomeness :dunno: . Beetje tamme training vandaag, geen energie:

Chin up
5x4

Front squat
4x8x40

Deadlift
5x55
4x65
3x65 ging net

Barbell lunges / push ups
4x10x40 / 4x10

Hip trust elevated feet
4x12x55

Kettlebell swing
4x12x16

Db bicep curl
4x8x9

Inner bicep curl/ tricep pushdown rope
5x8x8 / 5x12x23

Tricep dip machine
4x12x64

Ab machine
4x12x30
 
Voor een training met weinig energie is dit toch weer goed gedaan hoor 28taP !
Die extra 2kg kan alleen maar awesomeness zijn ;). Niet op blindstaren, voor je het weet ben je er 3 kwijt.
 
Voor een training met weinig energie is dit toch weer goed gedaan hoor 28taP !
Die extra 2kg kan alleen maar awesomeness zijn ;). Niet op blindstaren, voor je het weet ben je er 3 kwijt.

Ja, hopelijk zoals bij jou! Dat gaat ook lekker rap. Ik ben in elk geval blij dat m’n burkini op tijd binnen was.
 
+1
Mooie treen....ben je klaar voor het weekend? Het weekend is klaar voor jou....genieten hoor sunshine :)
 
Ja, hopelijk zoals bij jou! Dat gaat ook lekker rap. Ik ben in elk geval blij dat m’n burkini op tijd binnen was.

Bij mij ging het ook maar zo snel omdat ik in twee weken 3-4kg bij was gekomen + mijn leukste tijd van de maand is net voorbij.
Ik verwacht dat het vanaf volgende week weer traag maar gestaag gaat en ik al blij mag zijn als er 500gr af is in een week ;).
Zelf staar ik me ook best blind op dat getalletje hoor, het is moeilijk om los te laten. Toch probeer ik het zoveel mogelijk, minder op de weegschaal staan brengt mentale rust heb ik al gemerkt :).
 
Bij mij ging het ook maar zo snel omdat ik in twee weken 3-4kg bij was gekomen + mijn leukste tijd van de maand is net voorbij.
Ik verwacht dat het vanaf volgende week weer traag maar gestaag gaat en ik al blij mag zijn als er 500gr af is in een week ;).
Zelf staar ik me ook best blind op dat getalletje hoor, het is moeilijk om los te laten. Toch probeer ik het zoveel mogelijk, minder op de weegschaal staan brengt mentale rust heb ik al gemerkt :).

Ja, was bij jou verder ook alleen vocht en zo van alle uitspattingen. Inderdaad, dat geeft zeker rust. Tenminste bij negatieve getallen, positieve getallen geven blijdschap haha.
 
Op vakantie extra veel cardio doen dan maar.
:ds:
 
Well done 28taP .
Don't forget: die getalletjes zijn ook maar net dat: getalletjes. :)
Niet te veel op blindstaren dus.
Geniet van je weekend en begin maar af te tellen naar vakantie! Have fun!
 
Fijne vakantie. Ben op moment fluffy xxl
 
Training van vandaag:

Bb squat
4x10x42,5

Sumo deadlift
4x6x52,5

Bb glute bridge
4x10x82,5

Outer thigh
3x15x71

Arnold db press
4x6x12

Bench press
4x6x32,5

Incline db bench press
4x6x14

Close grip bb bp/ side raises
4x12x12,5 / 4x15x5

Face pull
4x15x41

Tricep pushdown rope
4x8x27

Bicep curl machine
4x10x13,5

Calf press seated
4x20x30

Gisteren nog 50min cardio gedaan. Vanmorgen was ik weer keurig 60,1 dus die 2 kg is er zo goed als af.
 
Even een update hier. Vakantie was top, heerlijk weer en heerlijk eten. Eerste paar dagen 3 kilo erbij en de laatste dagen 4 eraf. De manier waarop was niet zo prettig, maar ik kwam in elk geval niet zwaarder thuis. Ook op vakantie getraind, dan voelt het toch beter als je redelijk los gaat met eten. Het was ook een goede oefening om het volle gevoel te ervaren, telkens weer opnieuw.

Op vakantie hebben B en ik ook echt gemerkt dat we te veel verschillen. Het is echt een topper, heel lief en ik voelde me erg fijn bij hem als persoon. Ondanks ons “niveauverschil” begrepen we elkaar prima. We blijven dan ook zeker vrienden en ik hoop dat hij snel gaat daten en een meer geschikte dame gaat vinden. Zo te lezen flirt hij er al op los, go B.

Na de vakantie kwam ik even niet in het gareel. Weinig getraind en echt gedacht fuck macro’s. Vanaf vandaag ga ik weer tracken en vandaag staat er ook weer een degelijke training op het programma. Ben nog even aan het denken om te recompen of te gaan bulken. Ik denk het eerste. Ik zit nu trouwens op mijn streefgewicht, waar ik naar toe wilde met cutten met de contest, 59,9kg. Woop woop.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven