Fitness Seller

Contest Log Let's bulk up a little (2 bezoekers)

Stop maar met deze contest. Het hindert je groei.

  • Eens

    Stemmen: 2 16,7%
  • Oneens

    Stemmen: 8 66,7%
  • Weet niet

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ziet er goed uit zo, pijnloos verlopen?
Ja. In principe verliepen pull ups en barbell rows tijdens het doen van de oefeningen ook wel pijnloos, maar mijn vermoeden is dat deze ongemerkt toch de onderrug te veel prikkelden. Machine back extensions voelden erg fijn voor de onderrug. Het is ook gewoon een beetje zoeken wat werkt en waar mijn onderrug van opknapt. Achteraf gezien ben ik te vroeg weer begonnen met de basic compounds. En ik ga het volume wat minderen.
 
Laatst bewerkt:
Mooi. En voelde je de pomp goed?
 
machine back extension
Je gaat jezelf geen rust gunnen nee? Je bent nog erger dan nattymark en rippedmeeuw die al hun adviezen skipt. Dat terwijl jij hun adviezen geeft en ze doen er niks mee, exact hetzelfde doe jij. En later janken dat je ooo zoveel rugpijn hebt. Dommerik
 
Laatst bewerkt:
Je gaat jezelf geen rust gunnen nee? Je bent nog erger dan nattymark en rippedmeeuw die al hun adviezen skipt. Dat terwijl jij hun adviezen geeft en ze doen er niks mee, exact hetzelfde doe jij. En later janken dat je ooo zoveel rugpijn hebt. Dommerik
Ik ben he-le-maal klaar met jouw gezeik. Dit is de laatste waarschuwing voor ik je posts hier laat verwijderen en je blokkeer in dit topic door de mods.
 
Laatst bewerkt:
Je gaat jezelf geen rust gunnen nee? Je bent nog erger dan nattymark en rippedmeeuw die al hun adviezen skipt. Dat terwijl jij hun adviezen geeft en ze doen er niks mee, exact hetzelfde doe jij. En later janken dat je ooo zoveel rugpijn hebt. Dommerik
Waarom mention je mij hoezo skip alle adviezen ik doe er hartstikke veel mee maar het is mijn lichaam het is aan mij welke adviezen ik gebruik. Echt irritant man ben helemaal klaar met dat tering gezeik van je
 
Nou, in gearloze topics is het ook al drama, zal het weer wel wezen dan. Allemaal, minder lullen, meer trainen. :flexgrin:
 
Het advies was toch juist dat hij minder moest trainen?

:D
Reverse psychology :D

Maar serieus, echt veel drama de laatste dagen hier op het forum, gaat iets niet goed met de hormoontjes, de KOTEX vliegt je om de oren.
 
Reverse psychology :D

Maar serieus, echt veel drama de laatste dagen hier op het forum, gaat iets niet goed met de hormoontjes, de KOTEX vliegt je om de oren.
Komt omdat mensen minder naalden moeten prikken en harder moeten werken
 
Ik ben he-le-maal klaar met jouw gezeik. Dit is de laatste waarschuwing voor ik je posts hier laat verwijderen en je blokkeer in dit topic door de mods. Sanca Saxon
Hij heeft wel een beetje een punt. Als je pijn hebt moet je gewoon voorzichtig zijn. En dat is niet perse makkelijk als je in een doos zit en een plan hebt.

Zoals we vaker hier, iets minder naar de manier waarop dingen gezegd worden letten, maar de inhoud. Dan is het lang zo slecht niet bedoeld als het overkomt.
 
Hij heeft wel een beetje een punt. Als je pijn hebt moet je gewoon voorzichtig zijn. En dat is niet perse makkelijk als je in een doos zit en een plan hebt.
Zoals we vaker hier, iets minder naar de manier waarop dingen gezegd worden letten, maar de inhoud. Dan is het lang zo slecht niet bedoeld als het overkomt.
Ik doe wat lichte, gecontroleerde high rep back extension sets op een machine een meneer schreeuwt meteen moord en brand. Come on... En de manier waarop iets gezegd wordt, doet er wel degelijk toe op een forum.
 
Bij mij hielp het ook om hyperextensions te doen tegen mijn onderrugpijn.

Rustige reps van beneden tot parallel aan de grond, seconde of 2 vasthouden, dus niet helemaal archen naar achter (rechtop).
 
Bij mij hielp het ook om hyperextensions te doen tegen mijn onderrugpijn.

Rustige reps van beneden tot parallel aan de grond, seconde of 2 vasthouden, dus niet helemaal archen naar achter (rechtop).
Daarom is deze machine ook zo fijn. Als je deze met bodyweight doet, moet je oppassen dat je je onderrug niet hol trekt. Deze machine voorkomt dat juist!
 
Bij mij hielp het ook om hyperextensions te doen tegen mijn onderrugpijn.

Rustige reps van beneden tot parallel aan de grond, seconde of 2 vasthouden, dus niet helemaal archen naar achter (rechtop).
Dus geen hyperextensions eigenlijk.
 
Dus geen hyperextensions eigenlijk.
Doel is om op te bouwen tot een volledige hyperextension natuurlijk. Dus je begint met beperkte rom.

Mij heeft het iig veel geholpen. Net als deadliften met heel weinig gewicht.
 
Stiff legged DL gaat ook super hiervoor
 
donderdag 22-07: push

Exit barbell bench press totdat de onderrug weer in orde is!

equipmentoefeningrepskg
machineconverging chest press *10,10,10,950
barbellincline bench press *8,8,8,840
machineshoulder press *9,9,9,930½
machinechest fly *14,14,13,1372½
machinelateral raise *15,15,14,1322½
cable + ropetriceps pulldown15,14,14,1319
machineobliques (rotation)25,25,25,2527
machineab crunch *25,25,25,2545½

* = paused
 
Convergentie chest press, is dat inclusief het gewicht van het toestel of 2x 25kg aan schijven ?
 
Convergentie chest press, is dat inclusief het gewicht van het toestel of 2x 25kg aan schijven ?
Instelbare weight stack met een pin. En hij is seated, dus je duwt horizontaal. Gewicht van het toestel is dus nul (vermoed ik). Maar wat de werkelijke weerstand is, weet je maar nooit met dit soort machines.
 
Met de incline barbell geen last?
 
Back
Naar boven