AndroidHealthClinic

Contest Log Let's bulk up a little (1 bezoeker)

Stop maar met deze contest. Het hindert je groei.

  • Eens

    Stemmen: 2 16,7%
  • Oneens

    Stemmen: 8 66,7%
  • Weet niet

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Dan ga ik eens hard nadenken of het nog zin heeft om door te gaan in deze contest. In de 16 dagen die nog resten, valt er dan ook niet veel meer te redden.
Je doet het ook voor de (hopelijk) nuttige feedback, maar ik snap het gevoel wel. Je hebt natuurlijk erg pech gehad met de rug, en bent toch wel een hard-gainer....
 
Je doet het ook voor de (hopelijk) nuttige feedback, maar ik snap het gevoel wel. Je hebt natuurlijk erg pech gehad met de rug, en bent toch wel een hard-gainer....
Denk je dat hij het doet voor de nuttige feedback? Er is hem al 100x gezegd om meer te eten, en dan geen fucking 3.45 kcal per week extra. Hij is geen hard-gainer. Rug? Ik heb al vanaf het begin gezegd dat hij rust moet pakken, wat doet ie? Deadlift, box squat, hipthrust... Ja dikke lul dan. Veel plezier met je schijtrug en schijttransformatie. Ook al is het licht, een blessure heeft geen druk op die plek nodig.
Maja bon, buiten dat ga ik niet te fel doen tegen imnewhere hier. Meneer wacht daar ook niet op, maar volgens mij vergeet ie soms dat hij slecht bezig is.
 
Je doet het ook voor de (hopelijk) nuttige feedback, maar ik snap het gevoel wel. Je hebt natuurlijk erg pech gehad met de rug, en bent toch wel een hard-gainer....
Hardgainer laat me niet lachen
 
Hardgainer laat me niet lachen
TS lijkt iets hardheaded, "steenkop" noemen onze Vlaamsche Vrinden dat, dacht ik?

Ik snap wel dat hij meer luistert naar een fysio die hem gezien heeft dan naar iemand die maar wat roept op het internet. Je zou het ook als een combi van beide adviezen kunnen lezen: in ieder geval even rust houden, tot een professional er naar heeft gekeken. Ook dat heeft TS niet helemaal zo gedaan, maar goed.

Dat eten is hem toch wel een aantal keer te verstaan gegeven en dat lijkt moeilijk door te dringen, misschien gaat al die jaren duursport en op je gewicht letten toch ook wel heel erg in je systeem zitten.
 
Door zijn blessure kan hij ook niet zwaar trainen of iig zwaar
Hardgainer laat me niet lachen
Gaimen met 30kg squats gaat ook moeilijk. Komt mede door zijn blessures dat is wel klopten
 
Hardgainer laat me niet lachen
Ik noem dat toch wel hardgainen. Als ik >2400 kC eet wordt ik al vetter, TS eet 3400 en dat is niet genoeg. Maar dat betekent natuurlijk niet dat het onmogelijk is massa aan te zetten, gewoon een bordje extra opscheppen :)
 
Ik noem dat toch wel hardgainen. Als ik >2400 kC eet wordt ik al vetter, TS eet 3400 en dat is niet genoeg. Maar dat betekent natuurlijk niet dat het onmogelijk is massa aan te zetten, gewoon een bordje extra opscheppen :)

Daarom nemen we jou ook niet serieus.
 
Dan ga ik eens hard nadenken of het nog zin heeft om door te gaan in deze contest. In de 16 dagen die nog resten, valt er dan ook niet veel meer te redden.
Ga je ook nog wat doen met het advies? Ik weet niet wat daadwerkelijk je doelen zijn, maar als het resultaat van "Let's bulk up a little" dit is valt dat wel tegen natuurlijk. Of ben je zelf tevreden met je gewichts/massatoename in ruim 3 maanden? (losstaande van je blessure)
 
Niet opgeven, je hebt zo je best gedaan.
Ik denk dat je gewoon even die knop om moet durven te zetten en niet bang zijn dat je wellicht ook wat vet aanzet, ook al zal dat bijjou wel meevallen. Als je lastig aankomt, moet je niet te bang te zijn eens wat minder clean te eten, een extra snackje of glaasje wijn hier en daar te pakken. Uiteindelijke zal het je lichaam alleen maar ten goede komen. En, hoe lastig het ook is, bij blessures gewoon moeten beseffen dat rustiger aandoen de enige optie is om het niet erger te maken.
 
Laatst bewerkt:
Niet opgeven, je hebt zo je best gedaan.
Ik denk dat je gewoon even die knop om moet durven te zetten en niet bang zijn dat je wellicht ook wat vet aanzet, ook al zal dat jou wel meevallen. Als je lastig aankomt, moet je niet te bang te zijn eens wat minder clean te eten, een extra snackje of glaasje wijn hier en daar te pakken. Uiteindelijke zal het je lichaam alleen maar ten goede komen.
Je zegt het een stuk minder hard, maar je zegt hetzelfde als vele anderen, ik hoop dat een van de manieren of de combi landt bij TS.
 
Je zegt het een stuk minder hard, maar je zegt hetzelfde als vele anderen, ik hoop dat een van de manieren of de combi landt bij TS.
Ik ben bekend met mensen die een eetstoornis hebben of hebben gehad. Hiermee zeg ik niet dat dat bij TS geval is, absoluut niet, maar mijn ervaring is dat 'meer eten' roepen niet direct helpt en het een angst is die (door degene zelf) weggenomen moet worden. De bevestiging moet TS nog gewoon even krijgen door het te doen en merken dat het helpt.
 
Eén of twee glazen chocomel gedurende de dag of een Snickers als extra tussendoortje kan al voldoende zijn om wel voldoende gewicht aan te zetten. En als je al 3400 kcal clean eet, maakt dat voor je gezondheid echt 0 uit. Het hoeft niet moeilijk te zijn :)
 
Eén of twee glazen chocomel gedurende de dag of een Snickers als extra tussendoortje kan al voldoende zijn om wel voldoende gewicht aan te zetten. En als je al 3400 kcal clean eet, maakt dat voor je gezondheid echt 0 uit. Het hoeft niet moeilijk te zijn :)
Precies. En als je toch het gevoel wilt hebben dat het een beetje functioneel is neem je gewoon een lekkere calorierijke protein bar. Noten is ook gemakkelijk en calorierijk en inderdaad, volle Chocomel, nog lekker ook en goeie gainer.
 
Gisteren weer gesquat en dit gefilmd. Later deze week laat ik dit ter beoordeling aan de fysio zien (als hij dat zinvol vindt...). Het verschil in diepte tussen een vrije squat en een box squat ('box'hoogte 34,6 cm, waarbij ik tot net onder parrallel zak) is groot. Veel groter dan ik had gedacht. Fysio vermoedde een te holle rug, maar ik denk nog steeds dat teveel buttwink in de vrije squat de oorzaak is. In ieder geval voer voor discussie.

vergelijk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou mij totaal niet druk maken over diepte box is zo goed als parallel ja.
 
Back
Naar boven