Fitness Seller

Contest Log Let's bulk up a little

Stop maar met deze contest. Het hindert je groei.

  • Eens

    Stemmen: 2 16,7%
  • Oneens

    Stemmen: 8 66,7%
  • Weet niet

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal stemmers
    12
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Is het aan te raden om voor een fotoshoot nog een full body training te doen om de spieren wat extra op te pompen en zo ja, hoe kort voor een fotoshoot doe je dit dan het beste? Ik ben niet in de gelegenheid om in de gym een fotoshoot te doen, dus er zit sowieso wat tijd tussen dan.
 
Benen en triceps niet, die verliezen definitie met pomp. Verder weinig zinnige tips op dat gebied. :)
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ik weet dat acteurs vaak ff pushups en curls doen voor hun opnames. Wellicht is dat een idee?
 
Gewoon vlak voordien alles wat oppompen behalve benen en mss tricep eerder lichtjes. Ziet er toch altijd beter uit met pomp.
 
Gewoon vlak voordien alles wat oppompen behalve benen en mss tricep eerder lichtjes. Ziet er toch altijd beter uit met pomp.

Hmm goeie.. benen en triceps verliezen misschien wel definitie, maar een pomp geeft volume.
In het geval van imnewhere is volume misschien belangrijker dan definitie.
 
Hmm goeie.. benen en triceps verliezen misschien wel definitie, maar een pomp geeft volume.
In het geval van imnewhere is volume misschien belangrijker dan definitie.
Moet idd de afweging maken in welk geval je best af bent.
 
Tegen je definitie verliest in je benen moet je al een serieus goede pomp hebben. Van vlug wat bulgarian split squats (met of zonder gewicht) te doen om wat bloed in te laten komen ga je niet echt veel definitie in verliezen (is mijn ervaring tenminste)

Moest ik meegedaan hebben zou ik beetje met rekkers spelen en pompen. Lateral raises, pushups tot failure, curls... Gewoon een filmpje kijken wat de pro's doen net voor ze op het podium stappen.
Of misschien dat wovano of vntl of weet ik veel wie nog wat suggesties hebben
 
O.K. dank voor de tips allemaal. Daarvoor hoef ik dus niet speciaal naar de gym. De enige spier waarbij ik wel duidelijk verschil zie na een paar setjes tot failure zijn de biceps. Die zwellen echt wel op dan. Maar daarvoor heb ik thuis wel een losse dumbbell liggen.
 
Laatst bewerkt:
Nee joh, ik deed het backstage gewoon met een handdoek. En alles hard aanspannen.
 
Heb net even wat foto's gemaakt voor de fotoshoot, maar omdat het slecht weer is, is de lichtinval veel slechter dan begin juni, waardoor ik er nu slechter uit zie. Separatie in de spieren is nauwelijks nog zichtbaar. Het lijkt ook wel of de foto's overbelicht zijn, juist door het slechte weer. :(
 
Laatst bewerkt:
Tegen je definitie verliest in je benen moet je al een serieus goede pomp hebben. Van vlug wat bulgarian split squats (met of zonder gewicht) te doen om wat bloed in te laten komen ga je niet echt veel definitie in verliezen (is mijn ervaring tenminste)

Moest ik meegedaan hebben zou ik beetje met rekkers spelen en pompen. Lateral raises, pushups tot failure, curls... Gewoon een filmpje kijken wat de pro's doen net voor ze op het podium stappen.
Of misschien dat wovano of vntl of weet ik veel wie nog wat suggesties hebben
Nooit benen oppompen voor een fotoshoot of wedstrijd. Word je nooit beter van.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Vandaag was in principe de laatste behandeling bij de fysio voor de onderrug. Het laatste stukje herstel zou ik zelf moeten kunnen doen. Diepe massage en dry needling van de gluteus medius hebben het herstel zeker versneld. Heb nog wat oefeningen meegekregen om de bilspieren en core te activeren als warming-up voor elke training (single leg glute bridge en nog eentje waarbij je vanuit ruglig afwisselend linker been en rechter arm en vice versa strekt. Daarnaast mag ik ook na elke training de billen (m.n. gluteus medius) met een foam roller gaan aanpakken.
 
De contest zit er op en de fotocollage is ingeleverd. Voor de geïnteresseerden hier nog wat harde data (meten is weten!) van begin versus eind van de contest. Ik ga nu hier weer verder in het reguliere trainingstopic en wil iedereen bedanken voor het volgen en de gegeven tips en adviezen.

Huidplooien:

5-6-202130-9-2021
bovenbeen4
navel4
borst
heup (suprailiac)2
biceps22
triceps3
totaal17½16½

Omvangsmaten:

5-6-202130-9-2021
borst98100
taille76½78½
heupen8991
bovenbeen rechts50½52
kuit rechts3334
biceps rechts, flexed3233
 
Back
Naar boven