AndroidHealthClinic

Contest Log Let’s do this!

Bezoekers in dit topic

Mooie shape hoor! Mirin'those arms!:bow:
 
Lekker bezig!!!
 
Heellll netjes!! Kun je trots op zijn!!’
Thx Hill! Ik ben best wel trots :) maar dat mag jij zeker ook zijn!!
Netjes man well done
Thx bro!
Lekker verschil met die front pose van je eerste pagina, goed gewerkt!!
Het is niet extreem veel droger, maar heb m’n massa goed vastgehouden en ik zie toch duidelijk verschil! Thx!

Mooie shape hoor! Mirin'those arms!:bow:
Thx man, deze winter hard gewerkt aan de armpjes 2x per week.
Lekker bezig!!!
Bedankt Lucille!
 
Fijne vakantie! Lekker eten :D
 
Enjoy!!!
 
Have fun bro :cool:
 
Geniet er van! Ik moet nog heel even wachten tot half augustus.
 
En? Alweer dik..:windup:

Lekker genieten man!
Haha nee gelukkig niet. Ga hier wel 3x wat licht trainen, alles eens goed laten doorbloeden maar voor de rest platte rust :o

Sowieso alles qua vet dat ik hier bij kom, wil ik er vanaf achteraf. Maar het is hier gewoon zalig, geen stress enz gewoon lekker eten en drinken wat ik wil. Tijdens het jaar drink ik overigens nooit alcohol, maar ik drink graag rum en in dit hotel zijn alle sterke dranken echt merk dranken en niet van die locale zooi. Dus er gaan wel wat havana blacks er in :D
 
Morgen trek ik naar de gym hier, zal maar best zijn ook :D

De stemming zal morgen ook beginnen dacht ik? Best spannend, maar verwacht er niet veel van :)
Als ik terug kom dan ga ik eerst nog wat licht cutten en vanaf daar voorzichtig beginnen bouwen opnieuw.
Werkpunten?
-benen
-dikte rug
-benen :p

M’n benen lopen echt achter, door m’n ibs heb ik veel gewrichtspijnen en jammer genoeg het meeste in de knieën. Vorige winter heb ik er een stuk massa kunnen bij plakken, maar 1 winter is gewoon te kort om goeie benen te bouwen. Maar daar ga ik verandering in brengen.

Mijn doel is toch nog altijd 100kg met acceptabel vet%. IBS of niet, ik ga dat doel bereiken :)
 
Vakantie zit er al weer bijna op. Vanavond terug naar huis :(

Van trainen is er niet veel in huis gekomen, slechts 1x geweest :o ahja, eenmaal terug thuis gaan we opnieuw knallen.

Ik kijk er wel naar uit om opnieuw te bouwen en m'n zwakke spiergroepen bij te trekken!
 
Altijd weer die plannen om op reis te sporten die dan uiteindelijk toch niet doorgaan... ;) Het is dan ook vakantie, geen ramp allemaal...
 
Altijd weer die plannen om op reis te sporten die dan uiteindelijk toch niet doorgaan... ;) Het is dan ook vakantie, geen ramp allemaal...
Haha inderdaad, nouja eens 10 dagen rust kan geen kwaad denk ik. Zit weer vol motivatie nu!
 
Ik wil graag iedereen bedanken die op mij gestemd heeft! Ik had vooraf nooit aan een plaats in de top 3 gedacht.

Ben aangenaam verrast en heel gemotiveerd om deze herfst en winter mijn fysiek naar een hoger niveau te tillen.

Ik trek deze lijn door tijdens de bulk, en ga hard knallen om een beter/groter fysiek neer te zetten volgend jaar!
 
Congratz bro! Goed gedaan en dik verdiend!
 
Van harte! Een verdiende plek met je inzet, doorzettingsvermogen en het resultaat!
 
Back
Naar boven