MuscleMeat

Contest Log Let’s do this! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja niet teveel mee inzitten. Misschien metingen doen met een lintmeter rond je zones waar je vet op houdt. als die stagneren of zakken is het goed!
 
Meh... je gaf ook aan wat stress te hebben gehad en lange dagen maken. Cortisol of gewoon wat vocht door de warmere dagen.
Zal inderdaad hier ook mee te maken hebben..
 
Op warme dagen ben ik altijd een stukje vochtiger, kan zo een kilo'tje schelen en het vrouwtje schoot vorige week zelfs ineens van 56 naar 57,8kg. :D
 
Na 8 dagen 200kcal lager ben ik 800gr zwaarder. Weeg nu dus 91.8.

Mijn lichaam werkt soms zo onvoorspelbaar... Mss had ik net een zeer goeie week qua opname ofzo.
Ben sinds gisteren opnieuw een 150kcal gezakt, hopelijk gaat er wel wat vanaf nu :o

Ikzelf wil ook altijd te snel aanpassingen in me schema maken als ik niet snel genoeg aankom of afval praktijk ervaring is toch wel dat je het gewoon nog even moet aankijken en afwachten en meer op de spiegel af moet gaan ipv doodstaren op gewicht. Wel al zeer nette shape schouders komen er goed uit!
 
Op warme dagen ben ik altijd een stukje vochtiger, kan zo een kilo'tje schelen en het vrouwtje schoot vorige week zelfs ineens van 56 naar 57,8kg. :D
Haha ja, stond op de weegschaal en dacht echt van dafuqq? :angstig:
Ikzelf wil ook altijd te snel aanpassingen in me schema maken als ik niet snel genoeg aankom of afval praktijk ervaring is toch wel dat je het gewoon nog even moet aankijken en afwachten en meer op de spiegel af moet gaan ipv doodstaren op gewicht. Wel al zeer nette shape schouders komen er goed uit!
Thx man!
 
Ik voelde de bui al hangen vandaag. Had veel bloat en ik kon de darmspasmen voelen.

Wilde er niet aan toegeven, dus naar de gym om rug/biceps te doen.
Bij mijn opwarming voelde ik het al, enorm slap en geen energie. Ook van een pomp was er geen sprake.
Heb een uur doorgebeten op karakter maar het was toen echt wel over en uit. :sad:

Ga de training hier niet neerzetten want was toch enorm onder niveau.

Normaal gezien als ik moe ben kan ik me er wel over zetten en gewoon verstand op 0. Maar dagen zoals vandaag waar ik echt spasmen heb blijven een last. Door dat m’n darmen de ganse dag bezig zijn ben ik helemaal uitgeput.
Zie dat ook terug in mijn fysiek btw, platte spieren.

Morgen is een nieuwe dag, hopelijk minder last dan!:emo:
 
Voelde me gelukkig een stuk beter vandaag!
Wel vreselijk warm in de gym:(

dumbell shoulder press
20x6
20x10
20x14
15x18
15x20
15x22
15x22
Reps heel strikt en constante spanning zonder lockout

Machine press met handpalmen naar elkaar, ook zonder lockout
15x50
15x55
15x60
15x60

Zag een barbell liggen met 40kg op
Military press
2x tot failure

Side lateral raises
20x6
20x8
15x10
15x10
12x12
Strikt, slow negative

Seated face pulls
15x50
15x60
15x60
15x60

Dumbell front raises
20x6
20x8
15x10 fail door pump
15x8

8 sets shrugs

Nog wat wristwrollers

Minder gewicht en heel hoog volume, maar ik heb het idee dat mijn schouders daar erg goed op reageren.
Dus ik ga dit een tijdje aanhouden en zien wat het geeft. Ondanks dat ik me nog wat ‘zwak’ voelde, flink geknald! Voelde me wel voldaan achteraf :clap:
 
Goed bezig, en ondanks dat je zo'n last had van je darmen knap dat je zo hebt doorgezet!
 
Wederom een kutdag vandaag :p enorm druk op het werk, eenmaal terug van mijn al drukke ronde moest ik opnieuw vertrekken om mijn collega zijn ronde te helpen afmaken.

Dus pas een stuk later in de gym aangekomen, had eigenlijk al honger toen ik aankwam.:angstig:

Ben een beetje wazig nu, weet niet meer exact hoeveel reps en sets ik gedaan heb.:roflol:

Squats
Deadlifts
Hipthrusts
Leg extensions
Leg curls
En nog all out leg press

Afgewerkt met calves

Man man man wat een training, was helemaal naar de klote :D

Zondag ga ik misschien eens een zelfde foto nemen als in de openingspost om te zien hoever we staan na 2 weken.
 
Nieuwe week nieuwe kansen!

Chest en triceps
Chestpress met bands (dubbel)
20x15
20x35
12x55
12x65
12x70
12x70
10x75

Dumbell press
12x18
12x22
12x30
12x30
10x32
10x32
Slow negatives

Cable flyes
15x20
12x30
12x30
12x30
10x35 beetje schouderpijn

Peckdeck
4 goeie pompsets super strikt

Incline barbell press
15x50
15x50
15x50
15x50
Ga nooit zwaar hier mee wegens schouders

Cable pushdowns
20x30
20x35
15x40
12x50
12x50
12x50

Dumbell overhead extensions
15x6
12x12
12x14
12x14
12x14 beetje last aan de ellebogen

Superset small grip bench en dips tussen bankjes
Hooooly shit, echt zieke pomp en trillende armpjes :D

Dan nog wat tricep pompwerk met cables

5 sets ab crunches

Goeie training!

Vorige week eindigde in mineur, veel darmproblemen, bloat, uitgeput en al de rest die er bij komt kijken.
Spelen ook wat privé issues waardoor ik ongemerkt toch stress heb. Hopelijk raakt dit snel opgelost!:o
 
Heb je die darm problemen vaker?

Herken het helaas maar al te goed. Heb het momenteel redelijk onder controle, maar zo nu en dan is het flink mis. Vaak na een etentje, maar soms ook uit het niets.
 
Heb je die darm problemen vaker?

Herken het helaas maar al te goed. Heb het momenteel redelijk onder controle, maar zo nu en dan is het flink mis. Vaak na een etentje, maar soms ook uit het niets.
Helaas wel, nu toch al een jaar of 5.

Voor ik wist hoe er mee om te gaan heeft het toch wel een jaar van mijn leven verneukt...

Ik heb het nu ongeveer voor 75% onder controle schat ik, maar bij het minste die gebeurd in m’n privéleven krijg ik last. Stel ik weet dat er iets klote zit aan te komen binnen 2 weken, dan heb ik opbouwend naar die datum veel last. Dus hoe dichterbij het komt, hoe meer last. Ben echt hypergevoelig aan stress.

Niet teveel over nadenken en genieten van de dagen waar op ik geen klachten heb. En van bepaalde dingen weet je gewoon na verloop van tijd, oke dit kan ik echt niet meer eten. Soms heb je eens een zwak moment en dan eet je toch iets ‘slecht’ maar een halfuurtje later weet je direct weer waarom je dat niet meer eet.

Doe jij er iets specifiek voor?
 
Helaas wel, nu toch al een jaar of 5.

Voor ik wist hoe er mee om te gaan heeft het toch wel een jaar van mijn leven verneukt...

Ik heb het nu ongeveer voor 75% onder controle schat ik, maar bij het minste die gebeurd in m’n privéleven krijg ik last. Stel ik weet dat er iets klote zit aan te komen binnen 2 weken, dan heb ik opbouwend naar die datum veel last. Dus hoe dichterbij het komt, hoe meer last. Ben echt hypergevoelig aan stress.

Niet teveel over nadenken en genieten van de dagen waar op ik geen klachten heb. En van bepaalde dingen weet je gewoon na verloop van tijd, oke dit kan ik echt niet meer eten. Soms heb je eens een zwak moment en dan eet je toch iets ‘slecht’ maar een halfuurtje later weet je direct weer waarom je dat niet meer eet.

Doe jij er iets specifiek voor?
Ja stress is absoluut een trigger. Bij mij is het bijna elle ochtend weer raak (niet super erg), maar de rest vd dag heb ik geen last. Zo nu en dan slaat het om in obstipatie met heftige buikkrampen (ook al een keer bij de 1e hulp terecht gekomen omdat ik niet kon lopen en ik enorme steken kreeg). Dat laatste komt gelukkig niet heel vaak meer voor. Alleen als ik echt heel erg afwijk van mijn "normale" voedingspatroon.

Bij mij helpt het om iig veel vezels te eten en zo min mogelijk prebiotische vezels. Dit laatste veroorzaakt bij mij veel klachten. Het is sowieso geen gek idee om eens te googlen op FODMAPS.
Iets waar ik absoluut niet tegen kan zijn polyolen, ook niet in hele kleine hoeveelheden.

Melk neem ik nog wel en zou de mildere episodes in de ochtend kunnen veroorzaken. Maar goed, heb er verder geen last van.
 
Vanavond rug biceps, had een afspraak waar ik zeker aanwezig moest zijn. Dus vlug vlug moeten knallen

Veel latpulls, machine cable rows,... kortom alles waar ik geen tijd moest verspillen aan het klaar zetten :p
Biceps dumbell curls, hammer curls en concentration curls

Mijn gewicht is nog steeds 91-92kg, ondanks dat ik al ~500kcal geschrapt heb.

Wel erg veel stress de laatste 2 weken waardoor ik veel vocht vasthoud.
Nu hopelijk wat minder stress, erg moeilijk om je kcal inname aan te passen als je gewicht zo onvoorspelbaar is.
0629E4D8-0EAF-44AD-B1B6-3907E9D15365.jpeg
E7E1C540-6215-4FF0-9DB2-1D1A813F8E1D.jpeg
 
Ja stress is absoluut een trigger. Bij mij is het bijna elle ochtend weer raak (niet super erg), maar de rest vd dag heb ik geen last. Zo nu en dan slaat het om in obstipatie met heftige buikkrampen (ook al een keer bij de 1e hulp terecht gekomen omdat ik niet kon lopen en ik enorme steken kreeg). Dat laatste komt gelukkig niet heel vaak meer voor. Alleen als ik echt heel erg afwijk van mijn "normale" voedingspatroon.

Bij mij helpt het om iig veel vezels te eten en zo min mogelijk prebiotische vezels. Dit laatste veroorzaakt bij mij veel klachten. Het is sowieso geen gek idee om eens te googlen op FODMAPS.
Iets waar ik absoluut niet tegen kan zijn polyolen, ook niet in hele kleine hoeveelheden.

Melk neem ik nog wel en zou de mildere episodes in de ochtend kunnen veroorzaken. Maar goed, heb er verder geen last van.
Zo herkenbaar! Net als jij ben ik ook al opgenomen geweest bij de 1ehulp voor gelijkaardige klachten. Kon helemaal niets meer van de pijn, moest bijna kruipen als ik me wilde verplaatsen.

Vezels zijn idd goed, neem ook iedere avond voor het slapen gaan psylium husk. Voor mijn grootste maaltijd neem ik ook apple cider vinegar.

Als ik jou was zou ik die melk ook eens laten staan, ik ben getest en niet lactose intolerant maar toch verdraag ik niets qua zuivel.
 
Vanavond rug biceps, had een afspraak waar ik zeker aanwezig moest zijn. Dus vlug vlug moeten knallen

Veel latpulls, machine cable rows,... kortom alles waar ik geen tijd moest verspillen aan het klaar zetten :p
Biceps dumbell curls, hammer curls en concentration curls

Mijn gewicht is nog steeds 91-92kg, ondanks dat ik al ~500kcal geschrapt heb.

Wel erg veel stress de laatste 2 weken waardoor ik veel vocht vasthoud.
Nu hopelijk wat minder stress, erg moeilijk om je kcal inname aan te passen als je gewicht zo onvoorspelbaar is.
Bekijk bijlage 431756
Bekijk bijlage 431757
Dikke rug bro! Die traps ook!!:bow2:
 
Back
Naar boven