AndroidHealthClinic

Contest Log Let’s do this! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een verschil!
Bloat is herkenbaar, zit je dan ook veel op de plee?
 
Wat een verschil!
Bloat is herkenbaar, zit je dan ook veel op de plee?
Thx man! Ik zit idd veel op het toilet, moet daar voor niet 'veel' zijn maar heb wel constant het gevoel dat ik moet gaan zeg maar. Echt bizar hoe 'dik' ik er nu uit zie.

Net preworkout diarree gekregen ook :mad: veel bloat en spieren helemaal plat. Man man man, voel me niet lekker in m'n vel nu.
 
Pff om gek van te worden...hoop dat het je nog lukt om het mooie resultaat op foto te krijgen
Ja man echt klote, ik zal mss straks eens een foto posten van hoe mijn gut er nu uit ziet.

Ik hoop ook dat ik het nog bijgetrokken krijg tegen vrijdag ofzo. Ben wel gaan trainen maar was om te huilen, misselijk en geen energie.
 
Iets van digestive enzymes een optie? Of gebruik je dat al?
 
Helpt allemaal wel een beetje maar niet tijdens een opstoot. Dan is het gewoon wachten tot ik me weer 'normaal' voel.

En hoe lang duurt dat, vooraleer je je weer normaal voelt?
 
Heel veel beterschap, echt superklote! Hoop dat je er richting vrijdag vanaf bent en mooie fotos kan schieten, aan je inzet en je progressie zal het niet liggen! Erg veel respect daarvoor!!
 
En hoe lang duurt dat, vooraleer je je weer normaal voelt?
Dat valt niet te voorspellen. Kan zijn dat ik morgen terug de oude ben maar kan ook bvb een week zijn. Laat ons hopen tegen vrijdag terug inorde!
Heel veel beterschap, echt superklote! Hoop dat je er richting vrijdag vanaf bent en mooie fotos kan schieten, aan je inzet en je progressie zal het niet liggen! Erg veel respect daarvoor!!
Bedankt voor de mooie woorden Hill! Die steun zo tussen de leden hier, da's wel mooi.
Ik heb na de training nog een hydro whey shake gedronken en ga nu vasten tot morgen. Ik neem toch praktisch niets op dus ga m'n darmen wat rust geven.
Sowieso blijf ik trainen deze week maar de intensiteit ligt natuurlijk een flink stuk lager :( want na een dag werken + spasmen dan wil je gewoon liggen.
Zal mijn 'volheid' op de foto's niet ten goede komen vrees ik :o
 
Thx man! Ik zit idd veel op het toilet, moet daar voor niet 'veel' zijn maar heb wel constant het gevoel dat ik moet gaan zeg maar. Echt bizar hoe 'dik' ik er nu uit zie.

Net preworkout diarree gekregen ook :mad: veel bloat en spieren helemaal plat. Man man man, voel me niet lekker in m'n vel nu.

Dat herken ik helaas erg goed, ook wekelijks last van.. kop op bro, hoop dat je wat moois neer kunt zetten!

Pwo is ook niet zo best voor je darmen :(
 
Echt wel balen.
Kan je je shoot niet uitstellen?
 
Dat herken ik helaas erg goed, ook wekelijks last van.. kop op bro, hoop dat je wat moois neer kunt zetten!

Pwo is ook niet zo best voor je darmen :(
Echt klote is dat he, BB is ook net DE sport waarbij voeding/opname het belangrijkste is...

Ik neem geen pre workout ( krijg diarree als ik er aan denk :roflol:) bedoelde vlak voor de workout kreeg ik diarree.
 
Echt wel balen.
Kan je je shoot niet uitstellen?
Kan dat mss wel doen, maar ik kijk het aan tegen vrijdag of dit weekend.

Zoals eerder beloofd, een schaam-foto.
Zo ziet mijn buik er ontspannen uit met bloat. Je kunt aan de onderkant goed zien dat hij echt gespannen staat.

IMG_20180717_174920.jpg
Deze morgen voelde ik me iets beter, maar na de eerste maaltijd begonnen de problemen opnieuw. heb vandaag dus zo min mogelijk gegeten.
 
Ik heb er misschien overheen gelezen..maar is er bekend wat het daadwerkelijk veroorzaakt. Ergens denk ik gelijk aan gluten, gist of lactose..
 
Het valt niet echt in 1 richting te zoeken. Ben getest op allergieën en lactose enz, daar was alles negatief.

Tot voor kort kon ik bvb nog kaas eten, maar dat is onlangs veranderd en krijg dan binnen de 15min diarree.

Er is geen diagnose gesteld.

Wat ik zelf wel al ontdekt heb is dat het onrechtstreeks de stress is die me gevoelig maakt voor voedsel. Dus tijdens stressvolle periodes krijg ik meer last.
Ga ik op reis bvb straks naar turkije, dan heb ik daar praktisch niets van klachten. Ik kan daar ook gewoon lekker eten wat ik wil. Heel vreemd allemaal :o
 
Raar inderdaad! Maar niet minder klote.

Dan is een situatie als dit helemaal waardeloos, want hierdoor ga je juist stressen..en zo beland je in een soort vicieuze cirkel:o
 
Raar inderdaad! Maar niet minder klote.

Dan is een situatie als dit helemaal waardeloos, want hierdoor ga je juist stressen..en zo beland je in een soort vicieuze cirkel:o
Inderdaad, je moet het echt van je afzetten en accepteren dat je opstoten krijgt. Want als je je daarover begint druk te maken, dan stopt het niet.


Gisteren werd ik toch weer misselijk door de dag heen. Vandaag gelukkig wat beter wakker geworden, wat minder bloat en minder misselijk! Enkel na het eten nog een onaangenaam gevoel. Straks delts gaan knallen en 20min traplopen, zal interessant worden met m'n lastige gut :p
 
Echt klote is dat he, BB is ook net DE sport waarbij voeding/opname het belangrijkste is...

Ik neem geen pre workout ( krijg diarree als ik er aan denk :roflol:) bedoelde vlak voor de workout kreeg ik diarree.

Ja dat is het zeker, die foto
Echt klote is dat he, BB is ook net DE sport waarbij voeding/opname het belangrijkste is...

Ik neem geen pre workout ( krijg diarree als ik er aan denk :roflol:) bedoelde vlak voor de workout kreeg ik diarree.

Ja man echt kut met vlagen

Kan zelf best goed tegen pwo, dan kan ik tenminste lekker naar de wc :roflol:
 
Back
Naar boven