XXL Nutrition

Let's go huge (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pedrov1

Novice
Lid geworden
22 apr 2016
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik ben al 5jaar bezig(2 jaar sukkelend en 3jaar met trainingsschemas en voedingsschemas) en weeg nu 78kg met 12% vet en ben 21jaar oud. Ik ben nooit van nature iemand geweest die makkelijk bij kwam of een "breed" lichaam had. Ik woog voor ik echt begon met fitnessen 60kg (die 2 sukkelende jaren niet inbegrepen). Ik train 5-6keer per week en eet ongeveer een 5000-6000tal calorieen per dag (160g proteïnen).
Maar nu zou ik graag met een kuur beginnen, ik wil het een boost geven en ik voel de motivatie wat verliezen doordat het gewicht bijkomen steeds moeilijker wordt.
Ik heb al heel veel opgezocht, met veel mensen gepraat en meestal wordt mij aangeraden om enkel testo te nemen maar ik geloof niet dat dit echt "het beste is".
Daarom kwam ik terecht bij deca-testo maar hierbij hangen blijkbaar veel risico's. Of stacken me dbol maar hier schijnt er veel meer vocht dan echt spier massa aan te komen.

Ik vraag daarom graag jullie advies, jullie ervaringen, probeer me niet er vanaf te praten want ik doe het sowieso ;).
Bedankt!
 
Zou geen 19nor als eerste kuur pakken. Zou sws niet stacken als eerste kuur en lekker een halve gram test e nemen.
 
5-6000kcal per dag eten en maar 160gr eiwit per dag? Hoeveel carbs en vet vreet je dan wel niet?! :eek:

Test-e 500mg ew voor 10 of 12 weken is een prima eerste kuur.. Zou wel meer eiwitten gaan eten overigens.
 
Zou geen 19nor als eerste kuur pakken. Zou sws niet stacken als eerste kuur en lekker een halve gram test e nemen.
Hoeveel kg kom je echt puur bij met enkel test e? Ik heb gehoord dat van deca test je wel 10kg bijkomt
 
Hoeveel kg kom je echt puur bij met enkel test e? Ik heb gehoord dat van deca test je wel 10kg bijkomt

Je moet je niks wijs laten maken.. Je kunt als eerste kuur net zoveel winnen op test only als op test deca. Maar met laatstgenoemde ga je geheid een pak meer kwijtraken weer door je zware herstel van je deca. Dus tel uit je winst.
 
Persoonlijke mening zou ik test E met proviron nemen :)
 
5-6000kcal per dag eten en maar 160gr eiwit per dag? Hoeveel carbs en vet vreet je dan wel niet?! :eek:

Test-e 500mg ew voor 10 of 12 weken is een prima eerste kuur.. Zou wel meer eiwitten gaan eten overigens.
Ja ik eet veel koolhydraten omdat ik anders maar vet blijf verbranden en niets van spiermassa aan kom... Mijn metabolisme is 2x zo snel als een gemiddelde topsporter. Als ik ga kuren ga ik sowieso mijn proteïnen verhogen
 
Je moet je niks wijs laten maken.. Je kunt als eerste kuur net zoveel winnen op test only als op test deca. Maar met laatstgenoemde ga je geheid een pak meer kwijtraken weer door je zware herstel van je deca. Dus tel uit je winst.
Bedankt man
 
6000 kcal is wel erg veel en moeilijk te geloven dat je daar moeilijk mee aankomt. Maar inderdaad 500mg test-e per week.
 
Ja ik eet veel koolhydraten omdat ik anders maar vet blijf verbranden en niets van spiermassa aan kom... Mijn metabolisme is 2x zo snel als een gemiddelde topsporter. Als ik ga kuren ga ik sowieso mijn proteïnen verhogen

Je weet dat basaal metabolisme helemaal niet zo veel verschilt tussen mensen. Tenzij je heeeel actief bent klopt het wat je zegt. En ik denk idd dat je in werkelijkheid minder eet dan dat je denkt...
 
Leer eerst kcal tellen :roflol:
Je kennis over voeding gaat echt nergens over
En ik zit op 300 g + eiwit bij 4000-5000 kcal per dag
Ook mis ik je lengte
 
Je weet dat basaal metabolisme helemaal niet zo veel verschilt tussen mensen. Tenzij je heeeel actief bent klopt het wat je zegt. En ik denk idd dat je in werkelijkheid minder eet dan dat je denkt...
Ik meet heel nauwkeurig alles wat ik eet , ben al bij bepaalde dokters geweest en die vonden ook dat ik inderdaad voor zoveel te eten zeer weinig bij kwam
 
Wat eet je op een dag dan? Heb je schema?
 
Daadkrachtig vroeg om je lengte.
 
Wat eet je op een dag dan? Heb je schema?

7u: 8eieren + massgainer

10u: pasta + sla

13u: kip (borst) + rijst

16u: shake + zalm

19u:gehakt+ pasta

21u: shake + skyryoghurt

(Niet in detail want ben niet thuis momenteel maar zo eet ik elke dag met daar tussen vaak noten, bananen, kiwii's + kalkoen) , dan zit ik aan ong 160-200g proteinen
 
7u: 8eieren + massgainer

10u: pasta + sla

13u: kip (borst) + rijst

16u: shake + zalm

19u:gehakt+ pasta

21u: shake + skyryoghurt

(Niet in detail want ben niet thuis momenteel maar zo eet ik elke dag met daar tussen vaak noten, bananen, kiwii's + kalkoen) , dan zit ik aan ong 160-200g proteinen

Ik zie eerder 2500-3500 kcal.. of eet je echt enorme maaltijden?:o
 
Ik zie eerder 2500-3500 kcal.. of eet je echt enorme maaltijden?:o

Als je weet hoe een bord eruit ziet en dat helemaal vult kom je niet aan 4000kcal op een dag :p
 
Ik zie eerder 2500-3500 kcal.. of eet je echt enorme maaltijden?:o
Ik heb jaren lang topsport wielrennen gedaan dus ik weet echt wel waarover ik praat op vlak van voedsel en trainingen. Ik heb genoeg research gedaan via dokters/kines naar hoe mijn lichaam werkt, doe regelmatig testen. Moeilijk te geloven dat het niet bijkomt maar toch is het zo, geloof me, zelf vind ik het niet leuk want ik leef er dag en nacht voor!
 
Ik heb altijd het omgekeerde, ik eet altijd veel meer kcal dan ik denk :)
 
Back
Naar boven