AndroidHealthClinic

Let's kickstart this board!

Bezoekers in dit topic

FitGirl zei:
Ok, we hebben nu ons eigen board, laten we het dan ook wel gebruiken!!

Ik begin al maar vast :

Wat is jullie huidige doel, trainings-en voedingsschema en hoe voel je zelf dat het gaat (lekker of totaal sucky).
Posten maar!!!

En...waar is Espi? Ik heb al zoveel over haar gelezen, maar ze is blijkbaar op vakantie ofzo?
Espiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! :wazzup:

Hoi Fitgirl!

Ik ben net gisteravond teruggekeerd, wat heet het was nog net geen middernacht en heb een voorsteldraadje gemaakt.
Doel heb ik ook apart ingevuld.
Maar nog even snel dan.. ik ben een meso-endotypje met redelijk gespierde armen/benen, maar een endobuik, dit oa. door een hormonale stoornis, naar nu blijkt, die hoera, hoera met KT, cardio en een laag-KH te verhelpen is! Tergend langzaam kruipt dat vet% omlaag.. van 38% vorig jaar naar nu 27% geloof ik.
Voeding: probeer 5 tot 6x per dag te eten (is nieuw voor me, heb 20 jaar zo'n beetje maar 2x gegeten en vaak pas vanaf 4 u 's middags). Heb een maand of 2 heel extreem CKD (alleen KH in weekend) gedaan, maar dat was beetje slecht met cardio te combineren. Later TKD (KH rondom training) tot zelfs extreem veel KH bij lange fietstochten.
En tegenwoordig tracht ik me meer op een paleolitisch dieet in te stellen, wat enger/erger klinkt dan het is.. voor meer info, zie mijn voedingsverhaaltjes met samenvattingen uit het Protein Power Life Plan boek, die ik zal voortzetten. Zie ook www.eatprotein.com

Zeker weten doe ik het nog niet, maar ik vermoed dat ik het extreme fietsen er aan ga geven.. dat is ivm cortisol (stress-hormoon) niet echt bevorderlijk voor een laag vet%. Ik hoop dus dat Parijs-Brest-Parijs (binnen 2 wkn!!!!) met succes afgerond kan worden, anders moet ik van mezelf het over 4 jaar het WEER proberen.
Training:qua KT momenteel dus niets en ik ga pas 1 september weer beginnen. 2 maanden dus bijna niets gedaan. Heb wel ongeveer de helft van de tijd 1 setje opdrukken gedaan en heel incidenteel wat aan optrekken. Zoals gisteren in de trein... of 2 dagen terug in de congreszaal aan de trap! 1 september begin ik weer met HST (hypertrophy specific training).

Zoals je ziet, ben ik erg babbelziek, dus die korte inleiding is weer lang geworden....
Enne o ja, ik had gewild dat BOS wat eerder had verteld wie en wat zijn partner is, dan had ik sommige adviezen wellicht iets sneller serieus genomen! Indirect dan ook veel succes gewenst aan Alison!

Espi
 
Esperantisto zei:
Enne o ja, ik had gewild dat BOS wat eerder had verteld wie en wat zijn partner is, dan had ik sommige adviezen wellicht iets sneller serieus genomen! Indirect dan ook veel succes gewenst aan Alison!
Bedankt, ze zal het nodig hebben.
Waarom moet je trouwens eerst weten wie zij is voordat ik serieus genomen wordt?
 
Back
Naar boven