Fitness Seller

LETSGOO!! Test, Bold, NPP, Dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

YannickLB

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 apr 2007
Berichten
2.069
Waardering
815
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Yooo!!

Na lange tijd off te zijn geweest (ruim 1 jaar op een winstroltje na in de zomer) ga ik weer eens on.
Dit keer niet de de bijwerkingloze lage dosering test/primo.

500 test, 500 bold ew (weet nog niet hoe lang).
100 npp eod (tot 2 vials op zijn).
Na de npp over op 40mg dianabol ed.
Aromasin er naast.
Geen hcg dit keer, tot de laatste 2 maanden ofzo.
Nakuur zal clomid zijn.

Mijn goal is flink wat kilo's pakken zonder al te vet te worden en heel misschien in maart een wedstrijd pakken voor de ervaring aangezien ik er toch moet zijn omdat ik een meisje coach die meedoet in bikini.

Huidige stats na lang natty trainen en af en toe niet trainen (andere dingen gedaan) zijn:
84kg op 10% bij een lengte van 178cm.

Streef gewicht is 95kg +
Daarna cruisen en dan cut kuur.

Binnenkort maak ik wat start pics om progressie bij te houden, die zal ik ook posten.

Voor de rest hoop ik weer de goede sfeer van mijn vorige kuur op te kunnen pakken.
Ik zal niet al teveel trainingen loggen omdat ik dat eigenlijk een beetje onboeiend vind.
Ik train momenteel weer volgens een 3 daagse split: benen/buik, borst/schouders/triceps, rug/achterkant schouders/biceps/onderarmen.

Soms zal ik mijn schema veranderen naar bijvoorbeeld 2 daagse splits, of armen en benen iets meer.

Mijn voeding is zoals altijd totaal geen bodybuild stijl. ik let op kcals en eiwitten. De rest maakt mij tot aan de cut fase niet uit.
Dit zal neerkomen op ongeveer 4000kcals waarvan eiwitten ongeveer rond de 200 a 250 liggen en de rest is 50/50 ish.

Aangezien weer eens zonder chickie zit ga ik voor de lol ook dates etc loggen (wel houd ik rekening met hun privacy, dus niet te extreme dingen verwachten).

De eerste 5ml heb ik zojuist gezet!
4ml test/bold in quad en npp in schouder.
Ik zal af en toe ook in borst zetten.

Nu snel naar de sportschool voor borst/schouder/tricep!
 
Ook in!
 
leuke verhalen met de chicky's?

Mooi kuurtje..
 
In! Mooi dat je ook NPP neemt.
 
Al eens eerder NPP gedaan trouwens?
 
leuke verhalen met de chicky's?

Mooi kuurtje..
Nee alleen maar stomme verhalen!

Ik hoop dat er wat leuke verhalen aankomen.

Vandaag in ieder geval midden in een gezellig gesprek opeens door een meisje verwijderd en geblokkeerd op app, snap, insta, tinder.
Volkomen uit het niets xD
Er is letterlijk niks wat ik gezegd kan hebben in dat gesprek wat zo erg was.. het ging over dat ik over 2 weken jarig ben...
Onze gesprekken waren de dagen er voor een stuk pikanter en dat viel toen goed in de smaak bij haar.
Weird shit.
 
Al eens eerder NPP gedaan trouwens?
Ja, 2 keer.
Vind het wel fijn spul.
De sterke werking van deca, maar niet de lange laadfase en bloat.
 
Net getraind, woeps, ik ben deze maand wat meer afgevallen dan ik dacht.. Fysiek werk sinds 3 weken..
Ik weeg een magere 83kg.
Vorige maand was het nog 87 haha
 
Nee alleen maar stomme verhalen!

Ik hoop dat er wat leuke verhalen aankomen.

Vandaag in ieder geval midden in een gezellig gesprek opeens door een meisje verwijderd en geblokkeerd op app, snap, insta, tinder.
Volkomen uit het niets xD
Er is letterlijk niks wat ik gezegd kan hebben in dat gesprek wat zo erg was.. het ging over dat ik over 2 weken jarig ben...
Onze gesprekken waren de dagen er voor een stuk pikanter en dat viel toen goed in de smaak bij haar.
Weird shit.

Daar kun je beter niet mee aanpappen...wees blij dat ze weg is...tjeee
 
Daar kun je beter niet mee aanpappen...wees blij dat ze weg is...tjeee
En toch heb ik het idee dat iemand haar geforceerd heeft dat te doen.
Maar goed. Niks aan te doen nu.
 
Back
Naar boven