MuscleMeat

LETSGOO!! Test, Bold, NPP, Dianabol

Bezoekers in dit topic

Klopt man. Test op 250mg per week en NPP 300mg pw. En neem ook proviron 50mg pd. Al met al voel ik me super en is het resultaat boven verwachting.
Nice man!
Ik heb nu even geen idee hoeveel ik weeg. Zo op de sportschool even wegen, maar ik heb een tikkeltje gecut omdat ik geen tijd had om te trainen de afgelopen dagen :(
 
Even een losse update:
Heb helaas amper kunnen trainen deze week. Veel overuren en helemaal gesloopt qua energie.
Daarom even gecut. Zie al wel meteen resultaat daarvan. Maar ik was liever gewoon door gegained.
Zo meteen even wegen op de sportschool of ik ook daadwerkelijk ben afgevallen.
Begin wel steeds meer opmerkingen te krijgen op werk over hoe gespierd ik ben :p
(al vind ik dat zelf wel meevallen).

Verder wat betreft daten natuurlijk ook niet veel gebeurd daardoor.
Wel even een oude contact van tinder aangesproken op whatsapp (ik heb nooit met haar afgesproken).
Ik wist dat ze heel direct was en altijd horny. Dus ik ben balls to the wall gegaan met hoe ik haar aansprak na 2 maanden en het pakte goed uit :p

1e6uxs.jpg


Vocaroo | Voice message

Vocaroo | Voice message

Helaas kon ze alleen wanneer ik niet kon deze week.
Maar dat komt uiteindelijk wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Jezus wat een wijf zeg... :roflol:
 
Hahahaha geil:D
 
Zal wel oerlelijk zijn :D
 
fotooooowwww!!
Zou ik willen doen, maar ik gun haar der privé :p
En ik moet zeggen dat ik nagenoeg alleen ongepaste foto's van haar heb (ze heeft haar tinder verwijdert, of nieuwe aangemaakt).
 
moet wel geil zijn, zo'n onderdanige moeder:D (tren is talking)

Hoe oud ben jij dan?
 
Zou ik willen doen, maar ik gun haar der privé :p
En ik moet zeggen dat ik nagenoeg alleen ongepaste foto's van haar heb (ze heeft haar tinder verwijdert, of nieuwe aangemaakt).


Hahhaha. je maakt het alleen maar nog mooier. Posten die ongepaste foto's!!!
 
Ze klinkt wel als een net meisje...
 
moet wel geil zijn, zo'n onderdanige moeder:D (tren is talking)

Hoe oud ben jij dan?
Haha ja ze is flink onderdanig. :D
Ik ben 29 september 30 geworden
 
Ze klinkt wel als een net meisje...
Claimt ze ook absoluut niet te zijn :p
Ze doet gewoon waar ze zin in heeft zonder zich ergens iets van aan te trekken.
Ze is misschien niet mijn type, maar ik kan het eigenlijk alleen maar waarderen.
Meer mensen zouden zo'n instelling moeten hebben. Minder aantrekken van wat de maatschappij over je te zeggen heeft, doen wat jij zelf leuk vind zolang het anderen geen schade aanricht.
 
vrouwen... je kan beter kippen houden...
uhh hgh brouwen
 
HOKAAYY!!!
Sinds enkele dagen lijkt alles neukbaar. Ik constateer dat de test/bold redelijk op gang is.
Holy shit.. ik heb mezelf nauwelijks onder controle xD
Het is niet eens dat mijn libido echt drastisch omhoog is, maar ik staar naar elk meisje, en mijn ogen dwalen af naar elk mooi gevormde lichaamsdeel, zelfs als ze me recht aankijken. Ik ben gewoon asociaal aan het worden wat dat betreft :p

Voor de rest niet veel kilo's er bij, maar duidelijk wel voller en harder.
Geen idee hoe het komt dat ik niet op de weegschaal aan lijk te komen, maar in de spiegel wel, maar de spiegel is het belangrijkste, dus ik vind okay.
Had wel iets meer gemogen, maar het is lastig om tegen 9 uur cardio en 2 uur trainen op te vreten per dag.

Overigens weer 2 meiden via tinder die alweer drama waren voor er afgesproken was.. meiden op tinder zijn echt onmogelijke wezens. In het echt heb ik zelden problemen met ze.
Tijd dus dat ik er in het echt werk van maak.
 
download dan fitfuck ;)
 
Back
Naar boven