XXL Nutrition

LETSGOO!! Test, Bold, NPP, Dianabol

Bezoekers in dit topic

Ik had wel weer goeie, om 10 uur in de avond eerste bericht sturen: hey wat doe je zo? Ik: Geen idee, wat dan? Zij: netflix en chill? Okee rustaggg
 
Ik had wel weer goeie, om 10 uur in de avond eerste bericht sturen: hey wat doe je zo? Ik: Geen idee, wat dan? Zij: netflix en chill? Okee rustaggg
Haha, guuwdd :D
 
image.jpg
Watte?
Ik kan niks vinden.
Jullie lopen achter boyz :p
 
whats that :roflol:


ontopic, komen dr shape pics?
Ik heb aan het begin ergens begin pics gepost, vind nu nog iets te snel om weer wat te posten, ik zou zelf op een foto niet veel verschil kunnen zien.
Over 2 weken ofzo post ik wel weer pics.
 
Okay ik heb de app, het lijkt een beetje fake soms.
En de server is traaaaag.
Foto's laden telkens niet etc
Maar ik ga het even checken.
 
Kheb 4 maal kunnen swipen vooraleer het gedaan was :roflol:
Ja afstand vergroten naar 750km xD
Denk dat deze app niet veel gaat brengen voorlopig haha
 
how goes the gains
 
Update:
Even afwezig geweest hier.
Gains wilde niet heel hard gaan, wel volheid en ietsjes in gewicht toegenomen tot een weekje terug, maar het was nog niet zoals gehoopt.
Ik ben even van de npp afgestapt na m'n eerste vial en ben nu op dianabol overgegaan sinds 3 dagen en merk meteen een groot verschil!
Veel meer kracht dan de afgelopen weken en oog al sinds de 2de dag stukken voller (is natuurlijk grotendeels vocht).
Op werk zei vandaag ook iedereen dat ik ineens veel groter leek.
Ook heb ik het idee dat de bold eindelijk een beetje zijn werk zichtbaar begint te doen (dit duurt natuurlijk altijd wat langer dan andere aas.
Benen kon ik voor het eerst in tijden een stuk zwaarder trainen en meer grote oefeningen toepassen zonder ergens last van te krijgen, dus hopelijk trekken die ook snel weer bij.
Voor de rest merk ik wel dat mijn kop vaker rood is, bloeddruk is fooked, dus heb besloten minder zout te gaan eten (deed ik erg veel).
 
Raar.. NPP was voor mij ver boven verwachting. Had je een UG merk?
 
Raar.. NPP was voor mij ver boven verwachting. Had je een UG merk?
Yup, maar de rest is van hetzelfde merk en doet het goed..
 
350npp ew omgerekend toch? En nu 210mg dbol? En je pakt die 30mg preworkout? Misschien dat dat verschil maakt.
 
350npp ew omgerekend toch? En nu 210mg dbol? En je pakt die 30mg preworkout? Misschien dat dat verschil maakt.
40mg diana per dag, verdeeld over de dag (ik gebruik aas niet als preworkout, ik heb sowieso maar 2 keer preworkout genomen in mijn leven).
 
Nu net gewogen met 1 kleine maaltijd in mijn maag (normaal gesproken weeg ik in de avond) en ben sinds eerste week ruim 4kg aangekomen. Op zich okay.
 
Back
Naar boven