AndroidHealthClinic

Leucine nutteloos voor bodybuilders (review) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus eigenlijk hebben de Iso-leucine en Valine geen toegevoegde waarde bij het trainen of wel?
Ervanuitgaande dat je genoeg proteïne binnenkrijgt, inderdaad.

Conza zei:
Both ways..het is,tot nu toe,de méést smerige supp die ik gebruikt heb. Hoe ik het ook nam..gatverdamme
Yup, ook bijna niet weg te krijgen met zoetstof/flavouring die smaak. Het is een strong contender, maar ik weet niet of ik het erger vindt dan DAA of caffeïnepoeder.
 
Yup, ook bijna niet weg te krijgen met zoetstof/flavouring die smaak. Het is een strong contender, maar ik weet niet of ik het erger vindt dan DAA of caffeïnepoeder.

Het loste ook zo goed als niet op?! ..hele shake verpest,korreltjes achter je tanden haha..damn.

Ok..die andere heb ik nooit gebruikt,and will not :D ..drink wel koffie ;)
 
Volledig artikel in het Engels hier: http://mennohenselmans.com/?p=97

Samenvatting: Lange termijn studies tonen vrij definitief aan dat leucine toevoegen aan je maaltijden of je post-workout shake (die sowieso niet helpt) geen enkel effect heeft op het bouwen van spiermassa of het verliezen van vet.

het menno!

ben het aan het teruglezen, van die leucine geloof ik het wel, maar hoezo post WO shake die sowieso niet helpt? daar bedoel je toch geen eiwitten mee?
in een andere topic schrijf je dat je binnen een uur na je training whey en casseine moet innemen... btw ook binnen een uur voor je training..

als je maar aan whey + caseïne komt binnen ~1h voor en na het trainen is het goed. Dus als je havermout + stuff eet voor het trainen en na het trainen meteen nog een maaltijd neemt is dat goed genoeg, ervanuitgaande dat er whey en caseïne in in ieder geval één van en het liefst beide maaltijden zit. Het hoeven geen shakes te zijn, maar ik vind shakes erg makkelijk.

en een andere keer schrijf dat het niet uitmaakt.....

Als je op een dag ergens voor en na het trainen proteïne eet, dan maakt het verder niet uit hoe dicht die maaltijden bij de training genomen worden en wat er (naast proteïne) allemaal in zit. Je lichaam is dan praktisch de hele dag voedsel aan het verteren, dus er is geen noodzaak om 'snel wat te geven' na het trainen.
 
Laatst bewerkt:
workout nutrition stuff
Wat ik in het eerste artikel schreef klopte niet. Althans, het mist een groot deel van het plaatje en is dan ook van m'n site gehaald. Binnekort komen er artikelen uit waarin ik alles over nutrient timing uitleg. M'n recentere posts vertegenwoordigen m'n huidige opinie.
 
Back
Naar boven