XXL Nutrition

leuk idee om het board groter te krijgen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Goed, als ik dit board vergelijk met bodybuilding.com is dit board een stuk kleiner.

Is het geen goed idee om dit board es flink te laten groeien en uit te breiden?

En er meer reclame voor te maken zodat er meer members komen,bijvoorbeeld een a4tje ophangen in je gym met de link naar de site.
 
Tja, we zijn al bezig met enkele veranderingen aan het board. Maar uiteraard zal alle hulp van buitenaf welkom zijn. Hoe meer members hoe beter, en hoe meer mogelijkheden voor de toekomst met het board.
Als er mensen zijn die ook nog andere iedeën hebben dan mag je dit altijd posten, pm'en of mailen naar info @dutchbodybuilding.com (of naar een van de mods)...
 
Er zijn natuurlijk niet zo veel Nederlandstalige als Engelstalige intensief met deze sport bezig...
 
neh klopt.. maar ik vind dat er wel veel meer mensen kunnen komen :D
 
Originally posted by Olimantado
Er zijn natuurlijk niet zo veel Nederlandstalige als Engelstalige intensief met deze sport bezig...

Het gaat natuurlijk niet puur om bodybuilding. Maar ook de modale fitnesser kan hier denk ik zijn vragen wel kwijt en leuke informatie vinden.
 
Ik kan wel eens me bro aankijken, mischien een banner op chatnu.nl een van de grootste sites op dat gebied van ned. maar dan trek je denk ik meer fitness publiek aan. als T het een goed idee vindt kan ik vast wel een banner regelen..

"Op dit moment zijn er 24816 aangemelde chatters "

vrij groot dus..
 
Als de website en shop klaar zijn, zouden we veronica tv magazine kunnen contacten, die gasten reviewen ook weleens sites, zou misschien wel interessant voor hun kunnen wezen.
 
typ gewoon: wie wil er breed worden, kijk op dutchbodybuilding.com :D
 
Hou er wel rekening mee dat bodybuilding com internationaal is. Word in het engels gepost en dat spreekt men over de hele wereld.
 
offtopic (sorry) zwier kheb een PM naar je gestuurd! :D

laat maar kheb m al ontvangen :D
 
Originally posted by Robin


Het gaat natuurlijk niet puur om bodybuilding. Maar ook de modale fitnesser kan hier denk ik zijn vragen wel kwijt en leuke informatie vinden.



Maar hier staat wel een hele boel informatie over illegale produkten.
De modale fitnesser gaat daardoor weer direct tot de conclusie komen dat iedereen die sterk gespierd is aan de AS zit...
 
Originally posted by Olimantado




Maar hier staat wel een hele boel informatie over illegale produkten.
De modale fitnesser gaat daardoor weer direct tot de conclusie komen dat iedereen die sterk gespierd is aan de AS zit...

natuurlijk niet, die info staat onder steroiden..

als de mensen daarin geintereseerd zijn kunnen ze daar kijken.

En iemand moet die informatie toch geven, zodat mensen zich niet volspuiten...

Sommige members hier zijn juist gekapt met kuren en gaan het nu naturel proberen door het advies hier
 
als enige aanmerking vind ik dat er misschien iets teveel categorien en sub categorien zijn. Maakt het soms wat onoverzichtelijk.
 
Originally posted by Dom!nator
als enige aanmerking vind ik dat er misschien iets teveel categorien en sub categorien zijn. Maakt het soms wat onoverzichtelijk.

dat is ook wel handig he, omdat je dan niet alles hoeft door te zoeken maar meteen in de juiste categorie kunt kijken
 
Originally posted by soulreaver
Ik kan wel eens me bro aankijken, mischien een banner op chatnu.nl een van de grootste sites op dat gebied van ned. maar dan trek je denk ik meer fitness publiek aan. als T het een goed idee vindt kan ik vast wel een banner regelen..

"Op dit moment zijn er 24816 aangemelde chatters "

vrij groot dus..

Kewl, doe maar :D
 
gaat helemaal goed komen met dit board..

trouwens T ehm is dit een nl versie van bodybuilding.com

of heeft de naam daarmee nix te maken?

en heb je gewoon zelf een naam gekozen?
 
nee hoor, heeft niks met bodybuilding.com te maken :D, behalve dat het over bodybuilding gaat :p :rolleyes:
 
Originally posted by f*cking ecto
nee hoor, heeft niks met bodybuilding.com te maken :D, behalve dat het over bodybuilding gaat :p :rolleyes:

neh maar of het het nl broertje is van bodybuilding.com bedoel ik
 
Ik denk het niet..
Misschien wel een zwager!
 
Back
Naar boven