MuscleMeat

leuk, naar de sportschool gaan

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
1
Kerkradenaar Lei Vromen doodgeschoten in fitnesscentrum

Het slachtoffer van de dodelijke schietpartij vanmorgen in Kerkrade is de 61-jarige Lei Vromen uit die stad.

De politie heeft zijn voormalige schoonzoon als verdachte aangehouden. De aanleiding van de schietpartij was vermoedelijk een al langer lopend financieel conflict tussen beide mannen. Vromen werd vanochtend doodgeschoten in een fitnesscentrum aan de Tunnelweg. Volgens getuigen kwam de verdachte naar binnen en schoot hij Vromen in koelen bloede neer. Hij bleef daarna wachten tot de politie kwam.

24-10-2003 14:25
bron: http://www.l1.nl/

je zal t maar zien gebeuren tijdens een setje squatten

Ik geloof dat ik dit net op t nieuws hoorde en dat er nog drie lijken gevonden zijn in een woning in Kerkrade

...

Laatst bewerkt:
ik train daar bij spike's al een paar jaar en kon alle 4 de doden en de moordenaar (ex-eigenaar)...

en ik moet zeggen dat ik er niet echt om kan lachen... waren heel aardigen mensen heb altijd heel goed met ze kunnen opschieten

Die hadden natuurlijk dat verhaal van dandy geleze, en kwamen hem helpen.

neej ts wel zo dat het een zwaar klote verhaal is..
ik vraag me af wie die andere 3 doden zijn?
en of die er iets mee te maken hebben..best luguber man.. en vaag dat ze die man niet hebbe kunne oppakken toen er al 3 moorden gepleegd waren.

Kijk, weet het ook nie precies wat er gebeurde, maar meestal zijn het bij zoiets ook niet echt zuivere types die het loodje leggen..

eddycaminos zei:
ik train daar bij spike's al een paar jaar en kon alle 4 de doden en de moordenaar (ex-eigenaar)...

en ik moet zeggen dat ik er niet echt om kan lachen... waren heel aardigen mensen heb altijd heel goed met ze kunnen opschieten

Sorry eddy, had deze post van je niet gelezen... Wist niet dat je ze kon, want das wel lullig idd..