MuscleMeat

leuk, naar de sportschool gaan

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
1
Kerkradenaar Lei Vromen doodgeschoten in fitnesscentrum

Het slachtoffer van de dodelijke schietpartij vanmorgen in Kerkrade is de 61-jarige Lei Vromen uit die stad.

De politie heeft zijn voormalige schoonzoon als verdachte aangehouden. De aanleiding van de schietpartij was vermoedelijk een al langer lopend financieel conflict tussen beide mannen. Vromen werd vanochtend doodgeschoten in een fitnesscentrum aan de Tunnelweg. Volgens getuigen kwam de verdachte naar binnen en schoot hij Vromen in koelen bloede neer. Hij bleef daarna wachten tot de politie kwam.

24-10-2003 14:25
bron: http://www.l1.nl/

je zal t maar zien gebeuren tijdens een setje squatten

Ik geloof dat ik dit net op t nieuws hoorde en dat er nog drie lijken gevonden zijn in een woning in Kerkrade

...

Laatst bewerkt:
ik train daar bij spike's al een paar jaar en kon alle 4 de doden en de moordenaar (ex-eigenaar)...

en ik moet zeggen dat ik er niet echt om kan lachen... waren heel aardigen mensen heb altijd heel goed met ze kunnen opschieten

Die hadden natuurlijk dat verhaal van dandy geleze, en kwamen hem helpen.

neej ts wel zo dat het een zwaar klote verhaal is..
ik vraag me af wie die andere 3 doden zijn?
en of die er iets mee te maken hebben..best luguber man.. en vaag dat ze die man niet hebbe kunne oppakken toen er al 3 moorden gepleegd waren.

Kijk, weet het ook nie precies wat er gebeurde, maar meestal zijn het bij zoiets ook niet echt zuivere types die het loodje leggen..

eddycaminos zei:
ik train daar bij spike's al een paar jaar en kon alle 4 de doden en de moordenaar (ex-eigenaar)...

en ik moet zeggen dat ik er niet echt om kan lachen... waren heel aardigen mensen heb altijd heel goed met ze kunnen opschieten

Sorry eddy, had deze post van je niet gelezen... Wist niet dat je ze kon, want das wel lullig idd..

boh de eigenaar van die gym heeft zn ex-schoonmoeder, ex-schoonvader, zn ex-vriendin en nog ene neergeknald. Was in Spikes was best een goeie gym echt zo'n krachthok maja zou nou voorlopig wel gesloten zijn :(

had ook begrepen dat er wapesn waren aangetroffen in de gym:hair:

jonge, als je mij aardig vind en goed met me kan opschieten wil
dat nog geen reet zeggen hoe ik met andere mensen omga.

Die opa en z'n schoonzoon waren kennelijk criminelen
en die mogen van mij part 6 meter diep.

Jay Impel zei:
jonge, als je mij aardig vind en goed met me kan opschieten wil
dat nog geen reet zeggen hoe ik met andere mensen omga.

Die opa en z'n schoonzoon waren kennelijk criminelen
en die mogen van mij part 6 meter diep.

jonge wat ben je nu dom aan het lullen.. kon jij hun nee. ik wel.. die paul (ex eigenenaar) was pissed dat het uit was met ze vriendin en omdat hij z'n fitnesse centrum kwijt was omdat hun al zijn schulden (en dus eigenlijk het fitnesse centrum) hadden betaald en dat krijg je dan natuurlijk niet terug...

dat lijkt mij niet meer als normaal en deze mensen waren absoluut GEEN criminelen of zoiets... dat hun ex schoonzoon zo' gestoord was hadden hun en denk ik niemand echt verwacht..

en ik vraag me af hoe iedereen erbij komt dat hun "criminelen" waren... er waren wapens in het fitness centrum maar die waren met vergunnening voor de schietvereniging en van paul... en hij is doorgedraaid niet hun

...

Laatst bewerkt:
Jay Impel zei:
ok, maar er stond in dat artikel dat die gestoorde met zijn
schoonvader die fitness centrum exploiteerden.
En toen ik hoorde dat ze wapens hadden liggen dacht
ik al helemaal dat ze criminelen waren. (heel logisch toch ?)
Als de media nooit zoveel bull shit erbij zette had ik het niet gedacht.
Maar ja, dat je ze kent wil niks zeggen weetje,
je zal waarschijnlijk wel gelijk hebben,
maar je weet nooit waar iemand toe in staat is.
Ze hebben mijn buurman weleens afgevoerd naar de politie
omdat ie had ingebroken terwijl het de aardigste man is die ik ken.

Niets is wat het lijkt...

nee goed, is inderdaad vaak dat de media en geheel vertekend beeld geeft... ik moet zeggen ik ben er zelf echt wel geschockt door..niet alleen omdat ik hun kon maar juist erom dat hun helemaal niets gedaan hadden....die paul is gewoon (hebben we nu allemaal kunnen zien) helemaal gestoord....

hij had ruzie met zijn (ex-vriendin) en schoonvader..en excuteerd hij gewoon het hele gezin....

maarja nu zie je maar weer waar sommige mensen toe in staat zijn..

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven