XXL Nutrition

leuk spelletje voor kattenhaters ( ben het zelf niet hoor)

  • Topic starter Tjalle
  • Startdatum
  • Reacties 16
  • Weergaven 513
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Sorry, this site is temporarily unavailable.
 
Heb net zo een voor mn moeder gekocht:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Johny zei:
Heb net zo een voor mn moeder gekocht:

[Link niet meer beschikbaar]

Gave beesten, jammer dat mijn vogeltjes niet zo van die beestjes houden :D Misschien dat zo'n castraat iets rustiger is en zo niet kan ik er altijd nog een paar wanten van maken voor de winter.
 
EricR zei:
Gave beesten, jammer dat mijn vogeltjes niet zo van die beestjes houden :D Misschien dat zo'n castraat iets rustiger is en zo niet kan ik er altijd nog een paar wanten van maken voor de winter.

Hehe lol, tja dat is een beetje een probleem met katten he. Deze worden meestal binnen gehouden omdat ze anders gejat worden. Je moet er ook 500 euro voor neerleggen.
 
Kijk maar eens hier

[Link niet meer beschikbaar]

Zo worden ze als ze groot zijn.
 
Holy ****, deze was zeker in de bulk tijdens het nemen van de foto ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha wat een beesten he, ik kreeg het niet voor mekaar om ze te linken (pc noob) maar het zijn flinke jongens idd. Ze zijn heel lui en aanhankelijk en ze zien er heel tof uit.

Maar wat een gezeik om zo'n beest te krijgen zeg. Had contact met een fokker en een optie op zo'n katertje genomen, mailt ze me vorige week terug dat ik niet genoeg belangstelling toonde en dat ze er een slecht gevoel bij had!! Alsof ik een kind aan het addopteren ben zeg. Gelukkig nu een relaxte gast gevonden (zijn bijna allemaal vrouwen) die niet zo loopt te zeiken.
 
EricR zei:
Holy ****, deze was zeker in de bulk tijdens het nemen van de foto ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat is toch geen kat meer, dat is een grizzlybeer
 
Anders steel je er gewoon 1 ;) :D Vage lui soms die fokkers, ook al kan je beter zo hebben dan dat ze hun dieren zwaar verwaarlozen.
 
ik vind fokkers gestoorde mensen :D
zetten ze zo van die beesten bij elkaar en dan aan te moedigen een btje te gaan palen. Dat is toch ranzig? Neukende dieren?
Je hebt bij ons in het bos wel van die loopse beesten die tegen je been aan willen rijden, nou echt waar ik trap die beesten helemaal lam. Niks wil ik er mee te maken hebben, niks zeg ik je!

zo, nu weer ontopic.
 
1,625. Hij kwam 190 ft hoog op een gegeven moment. :cool:

Ik verveel me de tering dus ik ganog ff door. :D
 
Back
Naar boven