Fitness Seller

Leukste periode uit je leven

Bezoekers in dit topic

MacB

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
12.077
Waardering
5
ik denk dat mijne toch wel in de periode 6-12 jaar was.

je hebt echt ZERO zorgen, de leukste tijd met "spelen", alles was leuk. nooit vroeg op. Kon bijna alles doen. weinig problemen en je merkte ook niks van de wereld problemen. (ik dan)

denk niet dat de rest van mn leven ooit nog zo een periode komt :rolleyes:

uwe?
 
Toen ik een jaar of 17-18 was :P nu ook hoor.
 
ik denk dat mijne toch wel in de periode 6-12 jaar was.

je hebt echt ZERO zorgen, de leukste tijd met "spelen", alles was leuk. nooit vroeg op. Kon bijna alles doen. weinig problemen en je merkte ook niks van de wereld problemen. (ik dan)

denk niet dat de rest van mn leven ooit nog zo een periode komt :rolleyes:

uwe?

Toch ook wel die tijd denk ik (ben nog jong gelukkig:)).
 
Ja, kindertijd is wel praktisch zorgeloos, geen zorgen over krediet- of andere crisissen. En ook nog niet seksueelgefrustreerd :D
 
Vlak na m'n eind examen...

Feesten.. beesten... geen verantwoordelijkheid.. genoeg geld.. je krijgt de skill van het nken een beetje door.. al die dingen zijn nog nieuw

OMG dat was het leven.
 
zo tot mijn 15e ongeveer, daarna barste de bom en werd ik in het diepe geworpen:(:mad:
 
3e en 4e klas middelbare school. Altijd kloten op school en weinig les. Geweldige tijd was dat, iets te geweldig op een gegeven moment, had toen 7 onvoldoendes. :D
 
Toen ik 16 was. Elk weekend met vrienden op stap, vrouwen versieren en gewoon overal schijt aan hebben. De wereld was van ons dachten we.

Ik mis die tijd :(
 
Elke periode heeft zn eigen momenten van geluk.

Leukste periode is zeker nog niet geweest. Heb nu fijn leventje vind ik en hoop dat het alleen maar beter gaat worden :)
 
zelfde........kinderjaren zijn geweldig, vanaf daar gaat het alleen maar bergafwaarts
kankergezeik als je volwassen bent...sterf
 
ik vind het nu wel chill, ik vind het altijd wel chill, ik ben gewoon chill
 
ik denk dat mijne toch wel in de periode 6-12 jaar was.

je hebt echt ZERO zorgen, de leukste tijd met "spelen", alles was leuk. nooit vroeg op. Kon bijna alles doen. weinig problemen en je merkte ook niks van de wereld problemen. (ik dan)

denk niet dat de rest van mn leven ooit nog zo een periode komt :rolleyes:

uwe?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/waar-komt-vroegah-idee-vandaan-185132/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/weet-toen-185093/

krijgen we nou allemaal jeugdsentiment topics
 
Ik vond de tweeverdienersjaren het leukst en meest zorgeloos.
Ong. van mijn 20ste tot 28ste, totdat we een dochter kregen.
Niet dat dat niet leuk is, maar je krijgt er opeens een zootje verantwoordelijkheden.
Daarvoor, lekker uit eten wanneer je wilde, en twee keer per jaar met vakantie, super!
 
Toen ik 16 was. Elk weekend met vrienden op stap, vrouwen versieren en gewoon overal schijt aan hebben. De wereld was van ons dachten we.

leven als een marokkaan in Nederland
 
geen idee. soms gaat het relaxt soms niet. Maar ik denk wel dat het alleen maar k*tter gaat worden na mijn studententijd, gezeik met werk en familie enzo.
 
die 15 minuten met loca :heart:
 
Tussen m'n 15 en 19e.
Ik deed alles wat god verboden had, ik had nog geen zorgen, ik dacht dat ik superman was, ik had geen geweten.
 
Op dit moment. Eten, trainen en niets doen.
 
Back
Naar boven