AndroidHealthClinic

Nieuws Leve de dubbele moraal, dubbel paspoort opeens geen probleem voor Rutte

Bezoekers in dit topic

Volgens mij de media en Wilders kan dan niet achterblijven natuurlijk.

Verder is voortschrijdend inzicht prima maar Rutte en Verhagen zijn dan vergeten dat ze gedoogd worden door een PVV die gebouwd is op maar 1 inzicht. De Joods-Christelijke cultuur moet behouden blijven met de nadruk op het eerste. (nu ben ik natuurlijk weer een anti-semiet volgens RobG :D). Hoe die behouden blijft maakt niet uit maar dubbele paspoorten horen daar dus niet bij.

Ben benieuwd hoe Wilders zich hier uit gaat redden. Het zal z'n populariteit geen goed doen als hij voet bij stuk houdt en over dat lullige paspoort blijft mekkeren.
 
Ben benieuwd hoe Wilders zich hier uit gaat redden. Het zal z'n populariteit geen goed doen als hij voet bij stuk houdt en over dat lullige paspoort blijft mekkeren.

Dat leidde 3 jaar terug tot een motie van wantrouwen.
 
Jammer dergelijke hypocrisie, maar wel doodnormaal in de politiek. Ik denk dat de eerste niet-hypocriete politicus nog geboren moet worden. Het is voor iemand in zijn positie ook haast een onmogelijke taak om nooit hypocriet te zijn, laten we eerlijk wezen. Soms moet je het belang van het vormen van een regering nu eenmaal laten primeren op je eigen standpunten. Eigenlijk is dat zo'n beetje de taak van een premier.

Verder ben ik het niet eens met degenen die een onderscheid maken tussen Zweden en Marokkanen. Wat voor de ene groep geldt moet ook voor de andere gelden.
 
Wel weer appels met peren dit he? We hebben hier geen probleem met ongeveer 1.5 miljoen zweedse gastarbeiders die de taal niet machtig zijn (plus vele andere problemen mbt integratie)

Dit is wel pure racisme he. Als het een Zweed is is het geen probleem, maar als hij/zij een kleurtje heeft en een islamitische achternaam heeft dan kan het niet. Misschien bedoel je het niet zo. Overigens ben ik van mening dat een dubbel paspoort geen plaats heeft in de tweede kamer.
 
Dit is wel pure racisme he. Als het een Zweed is is het geen probleem, maar als hij/zij een kleurtje heeft en een islamitische achternaam heeft dan kan het niet. Misschien bedoel je het niet zo. Overigens ben ik van mening dat een dubbel paspoort geen plaats heeft in de tweede kamer.

Als we bepaalde problemen willen kunnen aanpakken moeten we helaas een vorm van discriminatie gaan toepassen, als je dat nu nog niet door hebt moet je echt is wakker worden. Vb is Frankrijk nu met de Roma, worden nu als groep aangepakt = discriminatie in jou ogen. Zelfde geldt voor etnische registratie, is gewoon nodig maar wordt tegengehouden door het vastgeroeste "linkse denken".
 
Hirshi Ali is toch ook uit de politiek getreden, had zij ook niet een dubbele nationaliteit.

Ik snap het probleem niet zo, doe gewoon je zweedse paspoort in de kliko of stap uit het cabinet. is beter zo.
 
Als we bepaalde problemen willen kunnen aanpakken moeten we helaas een vorm van discriminatie gaan toepassen, als je dat nu nog niet door hebt moet je echt is wakker worden. Vb is Frankrijk nu met de Roma, worden nu als groep aangepakt = discriminatie in jou ogen. Zelfde geldt voor etnische registratie, is gewoon nodig maar wordt tegengehouden door het vastgeroeste "linkse denken".

Kijk, ik ben heel rechts qua politiek denken, maar een politicus met dubbele nationaliteit uit Zweden prima vinden en een Turkse/Marokkaanse dwingen zijn tweede nationaliteit af te staan vind ik belachelijk, dat is echt puur racisme.
 
Links schuwt discriminatie ook niet hoor, maargoed dat is ''positieve'' discriminatie. :roflol:

Builderb wordt wel een beetje recalcitrant he, tijd voor een weekbannetje? Mensen zomaar nazi noemen gaat wel ver.
 
InVorm: mijn excuus voor de Nazi-opmerking. Inderdaad over the top, ik liet me gaan.

Laat ik stellen dat ik je reactie goor, ronduit bezopen, zo niet volslagen van de pot gerukt en een teken van afwezigheid van enige vorm van zinnig denken vind. Ik vind je dus wel een racistische malloot.

En recalcitrant? tja, dan liever recalcitrant dan in de kantlijn lullend. Weet je bascross, in de wereld van de mensapen zijn het de vrouwtjes die meegaan op oorlogspad en dan bij het treffen met een rivaal om de groep heen gaan rennen en schreeuwen om de boel op te stoken. Jij bent het menselijke equivalent van zo'n apenvrouwtje. Ach ja, I guess no education will make you bascross.
 
InVorm: mijn excuus voor de Nazi-opmerking. Inderdaad over the top, ik liet me gaan.

Laat ik stellen dat ik je reactie goor, ronduit bezopen, zo niet volslagen van de pot gerukt en een teken van afwezigheid van enige vorm van zinnig denken vind. Ik vind je dus wel een racistische malloot.

En recalcitrant? tja, dan liever recalcitrant dan in de kantlijn lullend. Weet je bascross, in de wereld van de mensapen zijn het de vrouwtjes die meegaan op oorlogspad en dan bij het treffen met een rivaal om de groep heen gaan rennen en schreeuwen om de boel op te stoken. Jij bent het menselijke equivalent van zo'n apenvrouwtje. Ach ja, I guess no education will make you bascross.

Excuus geaccepteerd natuurlijk. Wij staan beide aan een ander eind van het spectrum denk ik, jij rechts ik links :D Laat ik t zo zeggen: Ik waardeer jou manier van relativeren ook niet ;)
 
En recalcitrant? tja, dan liever recalcitrant dan in de kantlijn lullend. Weet je bascross, in de wereld van de mensapen zijn het de vrouwtjes die meegaan op oorlogspad en dan bij het treffen met een rivaal om de groep heen gaan rennen en schreeuwen om de boel op te stoken. Jij bent het menselijke equivalent van zo'n apenvrouwtje. Ach ja, I guess no education will make you bascross.
:roflol:

Bedankt voor het compliment.
 
Als we bepaalde problemen willen kunnen aanpakken moeten we helaas een vorm van discriminatie gaan toepassen, als je dat nu nog niet door hebt moet je echt is wakker worden. Vb is Frankrijk nu met de Roma, worden nu als groep aangepakt = discriminatie in jou ogen. Zelfde geldt voor etnische registratie, is gewoon nodig maar wordt tegengehouden door het vastgeroeste "linkse denken".

Etnische registratie vonden ze in 1942 ook erg handig.
 
Alleen nog wachten op een volgend gehyped griepvirus waarvoor een Zweeds farmaceutisch bedrijf de order krijgt om vaccins te ontwikkelen en onze Minister van Volksgezondheid wel of niet moet beslissen of miljoenen Nederlanders de prik kunnen halen a 10 euro per inject.

Eenmaal bij haar pensioen en terug in Zweden krijgt ze dan een anonieme bijschrijving van 6 ton voor haar destijds ''constructieve medewerking met het bedrijfsleven gedurende haar carrière''.
 
Etnische registratie vonden ze in 1942 ook erg handig.

En aparte ziekenhuizen voor bepaalde bevolkingsgroepen ook, dat wordt echter nu ook voorgesteld, door de minderheden zelf nogwel. Net zoals eigen banken, eigen slagers, eigen bakkers. Maar als je ze dan een aparte ruimte (achter) in de bus geeft dan is het weer niet goed :p Bepaalde groepen willen altijd een aparte behandeling, speciale ruimtes voor dit, aparte dagen voor dat. Mja, dan vraag je er ook wel een beetje om, niet?
 
Laatst bewerkt:
Alleen nog wachten op een volgend gehyped griepvirus waarvoor een Zweeds farmaceutisch bedrijf de order krijgt om vaccins te ontwikkelen en onze Minister van Volksgezondheid wel of niet moet beslissen of miljoenen Nederlanders de prik kunnen halen a 10 euro per inject.

Eenmaal bij haar pensioen en terug in Zweden krijgt ze dan een anonieme bijschrijving van 6 ton voor haar destijds ''constructieve medewerking met het bedrijfsleven gedurende haar carrière''.

De spaanse griep was zeker ook gehyped of niet dan? Dat was een identiek virus die opeens muteerde naar een "Super"virus.

(daar stierf 3% van de wereldbevolking aan, dus ongeveer 50,000,000 mensen)
 
En aparte ziekenhuizen voor bepaalde bevolkingsgroepen ook, dat wordt echter nu ook voorgesteld, door de minderheden zelf nogwel. Net zoals eigen banken, eigen slagers, eigen bakkers. Maar als je ze dan een aparte ruimte (achter) in de bus geeft dan is het weer niet goed :p Bepaalde groepen willen altijd een aparte behandeling, speciale ruimtes voor dit, aparte dagen voor dat. Mja, dan vraag je er ook wel een beetje om, niet?

Ja dat doen ze natuurlijk allemaal, de wereld is inderdaad vrij zwart/wit. De goede onbegrepen autochtoon en de slechte uitnemende speciale behandeling eisende allochtoon.

Debielen die echt een speciale behandeling moet je die ook geven, uitzetting of zo. Maar de meesten willen gewoon behandeld worden zoals ieder ander, als mens.
 
En aparte ziekenhuizen voor bepaalde bevolkingsgroepen ook, dat wordt echter nu ook voorgesteld, door de minderheden zelf nogwel. Net zoals eigen banken, eigen slagers, eigen bakkers. Maar als je ze dan een aparte ruimte (achter) in de bus geeft dan is het weer niet goed :p Bepaalde groepen willen altijd een aparte behandeling, speciale ruimtes voor dit, aparte dagen voor dat. Mja, dan vraag je er ook wel een beetje om, niet?

Jij ziet het verschil tussen vrije markt en een opgedrongen registratie van de regering niet?
 
Excuus geaccepteerd natuurlijk. Wij staan beide aan een ander eind van het spectrum denk ik, jij rechts ik links :D Laat ik t zo zeggen: Ik waardeer jou manier van relativeren ook niet ;)

Dat mag je dan gerust onderbouwen, ik ben ten eerste vooral benieuwd naar wat ik relativeer?

Bedankt voor het compliment.

Epic spitsvondigheid.

En aparte ziekenhuizen voor bepaalde bevolkingsgroepen ook, dat wordt echter nu ook voorgesteld, door de minderheden zelf nogwel. Net zoals eigen banken, eigen slagers, eigen bakkers. Maar als je ze dan een aparte ruimte (achter) in de bus geeft dan is het weer niet goed :p Bepaalde groepen willen altijd een aparte behandeling, speciale ruimtes voor dit, aparte dagen voor dat. Mja, dan vraag je er ook wel een beetje om, niet?

Wat ik me tot op heden heb afgevraagd: weigeren dergelijke ziekenhuizen ook niet-islamitische personen? Dat zou redelijk de dood van dergelijke argumenten kunnen betekenen. Voor zover ik de wetgeving op het gebied van de gezondheidszorg ken, zou het zelfs niet mogen, en al helemáál niet in noodgevallen. (hippocrates en dat soort geneuzel)

In dit geval zou het dus gaan om een aangepaste wijze van zorglevering, niet om een 'buitensluitende' wijze. Geheel conform een marktechnisch principe dus.

Aangezien jij het argument ter berde brengt, ga ik er van uit dat je ook het antwoord op dat vraagstuk kent?

Jij ziet het verschil tussen vrije markt en een opgedrongen registratie van de regering niet?

Dat zijn dan ook wel een erg lastige, rechtse begrippen, zo'n 'vrije markt' en 'racistische bewindsvoering'. Dat ligt een beetje gevoelig.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven